Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
Hursa
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Krachunov » 04 Мар 2021 17:02
Не, не дава.
Защото когато застигаш някой, радара го прихваща и понеже си задал дадено разстояние от колата почва да намалява и то според обстановката доста агресивно. След което нормално пак ускоряваш. Вече някой спомена баир и спускане, някой път при спускане круза ползва двигателя като спирачка за да държи зададената скорост, след което като почне изкачване пък форсира. Човек, ръчно би пуснал колата по инерция или даже би подал газ да засили и да почне изкачването с тази засилка, което намалява разхода. Когато наближаваш ограничение би пуснал по инерция, така че сама да намали, вместо до последно да седи на газта (сама колата) и да спираш. Колата все пак не знае къде какво е около нея. Няма как да предвиди, баир и ти какво мислиш да правиш. Близо половин литър разлика дава при мен ако я оставя да кара на круз. Когато свикнах просто играя непрекъснато с круз и ръчно.
Krachunov
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 17 Фев 2010 14:44
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от penywise » 04 Мар 2021 17:17
Toyota Yaris също е 5-местна, докато Audi A8L има място само за двама души отзад, несправедлив живот :(Hybrid1stTime написа: ↑03 Мар 2021 17:18 Първото, което за мен не е нормално е вътрешното пространство - в никакъв случай не е 5 местна. Аз съм 190см и на шофьорското място съм добре, но зад мен положението е на косъм. Жени и деца - да, но до там.
На задната седалка бедрата ми опират в подлакътника и във вратата.
penywise
- biro
- Мнения: 2798
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 123 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от biro » 04 Мар 2021 18:31
Спрях круиза за тест и веднага мина в ел режим при същите параметри на движение - скорост и наклон.
biro
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Mcl » 04 Мар 2021 18:47
Да и на мен ми е правило това впечатление. Дори и на магистралата съм го тествал, и пак изключва двигателя и минава на ток.biro написа: ↑04 Мар 2021 18:31 Днес пътувах до Плевен и ми направи впечатление, че на круиз с 90км/ч по леко надолнище с батерия пълна на 80% загряла кола и отопление стрелката на енергийният монитор беше в долната 1/4 на еко зоната и ДВГ работеше. На всичко отгоре моментния разход беше 5.2л/100.
Спрях круиза за тест и веднага мина в ел режим при същите параметри на движение - скорост и наклон.
Mcl
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Hursa » 04 Мар 2021 19:13
Hursa
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Airfan » 04 Мар 2021 22:41
Airfan
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 08 Яну 2020 18:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Sedan Hybrid
- Получена благодарност: 8 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от astranom » 04 Мар 2021 22:42
astranom
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от LEXUS » 05 Мар 2021 00:19
Много красиво Ауди, поздравления за избора. Можеш ли да направиш сравнение между Аудито и Авенсиса като возия,стабилност, безшумност, работа на двигателите, ск.кутии,икономичност,удобство,седалки,фарове,осветеност,позиция на седене,лекота на волана,управление,ергономия.Мерси.Airfan написа: ↑04 Мар 2021 22:41 Това с круиза и на моя Авенсис беше така, макар и моя да беше по-скоро темпомат (няма датчици за други коли). Аз си бях свикнал да си го спирам при нужда и да си го пускам, когато мога да продължа с него, както и си играех със скоростта спрямо трафика около мен. Не знам дали ми е вдигал разхода, защото не ме е интресувало. Дразнеше ме само това набиране като на пълна газ, за да достигне зададената скорост. Сега на Ауди-то пак ми е темпомат (без дистроник и т.н.), пак си играя да спирам и пускам при необходимост, но тук ускорението е доста по-плавно и няма такова набиране с обротите. Въпрос на алгоритъм е явно.
LEXUS
-
- Мнения: 1437
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от dracunculus » 05 Мар 2021 07:36
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
dracunculus
- slowtraveler
- Мнения: 6191
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 339 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от slowtraveler » 05 Мар 2021 08:36
Това при магистрала е по-скоро изключение, освен ако караш бавно - при висока скорост съпротивлението е такова, че дори при надолнище трябва да даваш газ за да поддържаш скорост...
Дали като изключиш круиз-контрола ще премине на ток - ами логично е да преминеш - отпуснал си газта в момента на превключване, докато КК до момента е подавал макар и малко газ...
Да, радарния КК е малко неприятен по наши магистрали и затова специално по магистрали си карам с обикновения КК...
Но това си е специфика за начина на управление независимо от модела и марката... И да - някои електроники са по-мислени от други...
На Джипката ускорението зависеше от 'агресията' в карането до момента... Ако си маневрирал рязко - ще ускори рязко... Ако си маневрирал лежерно - ще ускори лежерно...
На Кашкая и Маздата си бе 'стандартно' без промяна от стила - умерено средно ускорение..
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Krachunov » 05 Мар 2021 09:53
Бяха ми предложили да сложа полиуретанови подплънки в случай, когато слизам от бордюр да не друсва примерно. Не знам колко би вдигнало колата
Krachunov
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от van » 05 Мар 2021 13:17
Моята идея беше да проверя разхода само на магистрала, за да знам какво да очаквам. Другия път ще пробвам без круз да видим каква е разликата.Krachunov написа: ↑04 Мар 2021 14:12 Идеята ми беше за това, че не засичаш разхода от табелата начало на магистрала до табела край на магистрала. А по - скоро Тръгваш си от точка дадена точка в Град Х - минаваш УУУ километри по магистрала и после имаш още някакви малко километри до дадена точка в Град Б. Тези километри преди и след магистралата, ми е идеята че не оказват съществено значение.

van
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Enwor » 05 Мар 2021 20:03
- Прикачени файлове
-
- Clipboard02.jpg (350.35 KiB) Преглеждано 2519 пъти
-
- Charging.jpg (351.67 KiB) Преглеждано 2519 пъти
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Enwor
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Airfan » 05 Мар 2021 23:43
Благодаря!LEXUS написа: ↑05 Мар 2021 00:19 Много красиво Ауди, поздравления за избора. Можеш ли да направиш сравнение между Аудито и Авенсиса като возия,стабилност, безшумност, работа на двигателите, ск.кутии,икономичност,удобство,седалки,фарове,осветеност,позиция на седене,лекота на волана,управление,ергономия.Мерси.
Моето Ауди е със спортен пакет и е с 2 см по-ниско окачване. Вози по-твърдо от стандартния Авенсис, но по-плътно някак си. Имах известни притеснения дали няма да ми е твърдо, но ок. Много по-стабилна е от Авенсиса, най-малкото заради спортното окачване, та не е много коректно да ги сравнявам. С шума е същото - Аудито е с шумоизолиращи стъкла и е много, ама много по-тиха от Авенсиса. Просто няма база за сравнение. Като изключим, че сега съм със 100 коня по-мощен автомобил и с турбо, то инак двигателите са ОК - тихи и приятни на звук. Авенсиса харчеше около 0.5 до към 1 л по-малко. Мога да кажа, че CVT-то е по-адекватна кутия. По-бързо се усеща при смяна на режимите - отпускане на газта и последващо подаване. S-tronic-а понякога малко се бави, но захапе ли или от старт е брутален. Има лаунч контрол заводски, което дава брутален старт. Седалките на Ауди са ми по-удобни, но не е значителна разликата. Аз съм със спортния вариант, който има регулация за коленете. Фаровете са малко по-добри от на Авенсиса, но не е съществено различно. Сега са Лед, а на Авенсиса бяха ксенон. Волана е по-лек, но може да се настрои да е твърд. Информационното обслужване в Ауди ми е в пъти по-добро от моя Авенсис, но все пак има разлика едно поколение и не знам в последния как е било реално.
Като цяло мога да кажа, че CVT кутията е по-приятна за моя вкус, що се касае за комфорт. По всички останали критерии, за съжаление Авенсис-а има още хляб да яде. Ако има нещо конкретно - питайте. Малко е офтопик, но все пак...
Airfan
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], KPal и 5 госта