Здравейте, колеги.
Тойота Аурис 2007 г. 1,4 бензин 97 к.с.
Купена от автокъща през август 2020 г. Нямам претенции към продавача. Стори ми се, че съединителят отделя горе и го смених. Изчаках няколко месеца да се напасне и устонових, че и новият отделя горе. В същия сервиз, в който го смениха, го "пипаха" и започна да отделя в долната част. Към днешна дата установявам, че пак отделя горе. Въпроси:
1. Възможно ли е нормалният ход на съединителя да е такъв и той в нормално състояние да си отделя горе ?
2. На какво може да се дължи промяната в хода на отделяне ? След първия ремонт колата е карана има няма 2000 км.
3. Какво да предприема ?
Поздрави
Въпрос за поведение на съединител на Аурис
- gimara
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
Въпрос за поведение на съединител на Аурис
Няма такава мярка ДОЛУ и ГОРЕ.
Има сервизно ръководство и там пише, кое колко трябва да е, в мерни единици,които могат да се измерят с измервателен инструмент. Ето пример за Корола Версо:
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

Въпрос за поведение на съединител на Аурис
Да, прав си. Аз описвам ситуацията такава, каквато я чувствам. Отива на сервиз. Пак 

- gimara
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 120 пъти
Въпрос за поведение на съединител на Аурис
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Въпрос за поведение на съединител на Аурис
Горе, горе, колко да е горе?
С какво го сравняваш?
И аз като взех моя авенсис преди година и малко, срванен със стария ми такъв си отделя по-горе, но не ми е правил проблем. В разговор с други колеги, притежаващи такъв модел се оказа, че и при тях отделя по-високо.
Ако не буксува, няма място за притеснения, според мен.
С какво го сравняваш?
И аз като взех моя авенсис преди година и малко, срванен със стария ми такъв си отделя по-горе, но не ми е правил проблем. В разговор с други колеги, притежаващи такъв модел се оказа, че и при тях отделя по-високо.
Ако не буксува, няма място за притеснения, според мен.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 106 пъти
Въпрос за поведение на съединител на Аурис
Регулирай си педала на съединителя така, че да отделя, където ти харесва. В крайна сметка затова е тоя реглаж там. Само гледай да не предобриш работата и да го свалиш твърде ниско, защото тогава буталото не се връща достатъчно и не поема течност и става затворена система. Не че е проблем , но при евентуален теч оставаш без съединител още с първото натискане 

Въпрос за поведение на съединител на Аурис
Съединителят не буксува. Колата не върви на високи обороти. Значи, че всичко е наред. Само да сме здрави да си караме колите 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта