Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
Здравейте,
Ще си купувам нова кола и съм свел избора до Golf 8 комби 1.5 TSI, 150 к.с. ръчни скорости за 44000 лв или Тойота Корола комби 1.2 116 к.с. Executive ръчни скорости за около 40000 лв (предполагам толкова ще е след отстъпки - по ценова листа е около 43000 лв)
Най-важното за мен е добрата возия по лоши пътища, шумоизолацията, тихата работа на двигателя, липсата на вибрации - въобще идеята е автомобилът да предлага спокойно каране без твърдо возене и неприятни шумове.
Може ли собственици на този двигател (1.2 турбо ръчни) да споделят своя опит. Тих ли е двигателят, има ли вибрации, добре ли ускорява. За съжаление в Тойота Пловдив и Пазарджик нямат тестов автомобил с такъв двигател, за да изпробвам.
Ще си купувам нова кола и съм свел избора до Golf 8 комби 1.5 TSI, 150 к.с. ръчни скорости за 44000 лв или Тойота Корола комби 1.2 116 к.с. Executive ръчни скорости за около 40000 лв (предполагам толкова ще е след отстъпки - по ценова листа е около 43000 лв)
Най-важното за мен е добрата возия по лоши пътища, шумоизолацията, тихата работа на двигателя, липсата на вибрации - въобще идеята е автомобилът да предлага спокойно каране без твърдо возене и неприятни шумове.
Може ли собственици на този двигател (1.2 турбо ръчни) да споделят своя опит. Тих ли е двигателят, има ли вибрации, добре ли ускорява. За съжаление в Тойота Пловдив и Пазарджик нямат тестов автомобил с такъв двигател, за да изпробвам.
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
1.5 TSI е доста пъргав, но има оплаквания от него. Карал съм такъв и на ниските обороти, при превключване от първа на втора, понякога се получава едно претрисане. Виж във форума на ФВ или Шкода. Или в английския форум на ФВ. Уж проблема бил софтуерен и е оправен в новите автомобили, но този, който карах известно време, е от 2020г. и проблема си го имаше. 1.2 на Тойота ми се вижда слаб. Защо не обмислиш хибридния вариант? Разликата в разхода с 1.5 TSI ще е около 3 л. на 100 км.
Toyota Corolla 1.8 HSD 2020
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
За това тресене съм чел - т.н. "кенгуру" ефект. Следя активно немския форум на VW и в последните няколко месеца няма оплаквания за такъв проблем в новите модели. Ти Голф 8 или Голф 7 си карал с този двигател? По принцип харесвам хибрид заради самата идея и заради варианта да караш без да чуваш двигателя и бих си купил такъв, но за съжаление няма вариант с ръчни скорости, а това е задължително при мен. Малко хора ще ме разберат, но с ръчни скорости просто колата се усеща по друг начин. Може би с класически автоматик бих се замислил, но бученето при ускорение на CVT определено ме отказва от този вариант. Има и нещо друго. Ускорението от 0 до 100 при 1.2Т е с 2-3 секунди по-бързно от вариантa 1.8 CVT (по каталог и по клипчета с ускорение в YouTube). Иначе относно разхода - не е проблем +-3/100. Карам 15-20000 км на година, което прави около 1000 лв на година и е не е достатъчно в случая, за да наклони везните.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 9 пъти
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
При мен е същия двигател и скорости, но при хеч.
Двигателя вътре е много тих и плавен. Няма никакви вибрации, все
пак е 4 цилиндров бензин. Според мен като за класа си колата вози
и е обезшумена достатъчно. На асфалт, на който битума се е
износил и камъчетата стърчат се чува неприятно бучене. Друг
неприятен момент е почти постоянното много тихо жужене от
корите на вратите.
Ръчната кутия превключва приятно. На спортен
режим активира и iMT, което изравнява оборотите на
двигателя със тези на скоростната кутия и смяната
е изключително плавна. Не знам, защо това не работи
на всички режими.
За мен динамиката при изпреварване е прилична. На
спортен режим спокойно може да смъкнеш няколко
предавки и заради iMT придърпване няма.
Двигателя вътре е много тих и плавен. Няма никакви вибрации, все
пак е 4 цилиндров бензин. Според мен като за класа си колата вози
и е обезшумена достатъчно. На асфалт, на който битума се е
износил и камъчетата стърчат се чува неприятно бучене. Друг
неприятен момент е почти постоянното много тихо жужене от
корите на вратите.
Ръчната кутия превключва приятно. На спортен
режим активира и iMT, което изравнява оборотите на
двигателя със тези на скоростната кутия и смяната
е изключително плавна. Не знам, защо това не работи
на всички режими.
За мен динамиката при изпреварване е прилична. На
спортен режим спокойно може да смъкнеш няколко
предавки и заради iMT придърпване няма.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
Благодаря за обратната връзка. Наистина е много полезна информация.
Няма да ми е лесно да взема решение :-)
Наскоро тествах Голф 8. Преди време тествах и Королата (СVT и не този двигател 1.2). Моите впечатления като плюсове и минуси са следните (ако някой има различни впечатления, нека сподели):
Плюс Корола - Голфът вози добре, но като че ли една идея по плавно ми се стори, че вози Королата.
Плюс Корола - на нормален асфалт градско ми се стори, че е по-тихо в купето, отколкото в Голфа
Плюс Корола - Голфът е май по-малко надежден (доколкото чета навсякъде по форумите), което дори в гаранция ще е неприятно да се занимаваш да ходиш до сервиз и да оставаш без кола.
Плюс Корола - стандартно има повече въздушни възглавници. При Голф се доплащат страничните например.
Минус Корола - на магистрала Голфът е малко по-тих от Королата.
Минус Корола - на павета наистина се чуваше едно бучене в купето при тестовото шофиране, а в Пловдив все още има много павирани улици.
Плюс при Голфа е, че видимостта и простора в купето са една идея по-добри, интериорът е по-модерен и колата ускорява по-бързо.
Няма да ми е лесно да взема решение :-)
Наскоро тествах Голф 8. Преди време тествах и Королата (СVT и не този двигател 1.2). Моите впечатления като плюсове и минуси са следните (ако някой има различни впечатления, нека сподели):
Плюс Корола - Голфът вози добре, но като че ли една идея по плавно ми се стори, че вози Королата.
Плюс Корола - на нормален асфалт градско ми се стори, че е по-тихо в купето, отколкото в Голфа
Плюс Корола - Голфът е май по-малко надежден (доколкото чета навсякъде по форумите), което дори в гаранция ще е неприятно да се занимаваш да ходиш до сервиз и да оставаш без кола.
Плюс Корола - стандартно има повече въздушни възглавници. При Голф се доплащат страничните например.
Минус Корола - на магистрала Голфът е малко по-тих от Королата.
Минус Корола - на павета наистина се чуваше едно бучене в купето при тестовото шофиране, а в Пловдив все още има много павирани улици.
Плюс при Голфа е, че видимостта и простора в купето са една идея по-добри, интериорът е по-модерен и колата ускорява по-бързо.
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
От служебна Шкода Карок са ми наблюденията. След това дълго се колебах между Шкода Октавия 1.5 tsi и Корола 1.8 HSD и накрая избрах Тойотата . Не съжалявам за избора си.trib написа: ↑28 Фев 2021 17:39 За това тресене съм чел - т.н. "кенгуру" ефект. Следя активно немския форум на VW и в последните няколко месеца няма оплаквания за такъв проблем в новите модели. Ти Голф 8 или Голф 7 си карал с този двигател? По принцип харесвам хибрид заради самата идея и заради варианта да караш без да чуваш двигателя и бих си купил такъв, но за съжаление няма вариант с ръчни скорости, а това е задължително при мен. Малко хора ще ме разберат, но с ръчни скорости просто колата се усеща по друг начин. Може би с класически автоматик бих се замислил, но бученето при ускорение на CVT определено ме отказва от този вариант. Има и нещо друго. Ускорението от 0 до 100 при 1.2Т е с 2-3 секунди по-бързно от вариантa 1.8 CVT (по каталог и по клипчета с ускорение в YouTube). Иначе относно разхода - не е проблем +-3/100. Карам 15-20000 км на година, което прави около 1000 лв на година и е не е достатъчно в случая, за да наклони везните.
Toyota Corolla 1.8 HSD 2020
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
1.5 tsi гори масло. От Берлин до Добрич, 1.5 литра на тигуан на 20к км. На връщане още 1 литър.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
Ами това не е ли достатъчно. Обзорът е много важен, преди Тойотите имаха образцов обзор, сега ги направиха доста "дебели" и от това обзорът страда, а на мен и този по-тежък дизайн не ми допада особено

Това,което губиш е модерната хибридна система на Тойота. Но пълното щастите не е толкова често

Защо отбягваш 1.0TSI, а и Шкода Октавия, освен заради по-скучния интериор, но иначе е голяма и доста красива кола.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
На останалите потребители във форума няма да им хареса накъде отива темата, но благодаря за мнението все пак :-) Преминах като вариант и през нов Superb, но не ме впечатли за парите си и някак отписах Шкода. Иначе новата Октавия ми харесва повече на външен вид от Корола и Голф (не съм я тествал), но на всички сайотве с ревюта пише, че все пак Голфът е по-добър от нея, а и е някаква илюзия, че Октавията е по-евтина. Голфът стандартно е по-оборудван и ако изравниш екстрите, Октавията се оказва с не повече от хиляда лв по-евтина. Единственият плюс остава размера.
Относно 1.0 TSI - не ми стига ускорението, съчетано с по-високи вибрации и шум при ускорение, заради трите цилиндъра...
Относно 1.0 TSI - не ми стига ускорението, съчетано с по-високи вибрации и шум при ускорение, заради трите цилиндъра...
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
Здрасти колега, напълно споделям мнението ти за Шкодите, че само изглеждат по-евтини. Тръгнеш ли да си ги оборудваш и с 1.5 двигател цената става висока за тях. Според мен VW нарочно им смениха ценовата политика на чехите, защото започнаха много да им ядат от продажбите на Голф и Пасат. Аз съм с Корола седан с 1.5 атмосферен бензин. Имам само 1000 км с колата, но двигателя е доста приятен за каране и икономичен. Не знам дали го слагат в комбито. Каквото и да избереш си карай с кеф колата и много и безаварийни километри.
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
само за инфо 1.2 е на БМВ. Тойота си партнира с тях... да не споменавам новата Супра

Не знам до колко ще бъде надежден този мотор във времето, но ако правиш много километри ти препоръчвам хибридната версия. За ръчните скорости те разбирам напълно и аз бях така на 20г+, но след време човек си сменя мирогледа

Каквото и да избереш няма да сбъркаш … новото си е ново

RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 01 Фев 2021 10:26
- Местоположение: България
- Автомобил: corolla e21 1.2t хечбек
- Получена благодарност: 9 пъти
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
Двигателя е от 2015: 8nr-fts.
Вграждан е и в аурис, ch-r, corolla. Когато търсих, не открих проблеми
с мотора, а предполагам за толкова години и да е имало са изчистени.
Доколкото знам BMW са предоставили малки дизели на Тойота. Може ли
малко повече инфо за въпросното партньорство, относно 1.2?
Вграждан е и в аурис, ch-r, corolla. Когато търсих, не открих проблеми
с мотора, а предполагам за толкова години и да е имало са изчистени.
Доколкото знам BMW са предоставили малки дизели на Тойота. Може ли
малко повече инфо за въпросното партньорство, относно 1.2?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
Тойота е мотора. Пежо си партнира с БМВ за бензиновите мотори.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
Дилър в Тойота ми го каза за C-HR, когато все още слагаха този двигател. Не съм го чел от някъде. Дори ми обяснява, защо Тойота взема готови разработки от БМВ, но това е друга тема ...Иначе си прав, че го представят за двигател на Тойота, но реално са вземали разработка на БМВ .... а може да ме е слъгал дилъра


RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Мнение Toyoto Corolla Touring Sports 2021 1.2 Turbo ръчни скорости
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: borisfx, Google [Bot] и 8 госта