Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
V.Vasilev
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 19 Сеп 2020 22:56
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA SEDAN 1.6 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от V.Vasilev » 21 Фев 2021 15:31
V.Vasilev
-
- Мнения: 5683
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Hursa » 21 Фев 2021 15:44
Трябва? Трябваше да отделят под 100 г въглероден двуокис на километър - дори хибридите на тойота не го покриват. За разлика от голяма част нови автомобили с дизелови двигатели.
Старт-стоп системите са само желателни, ако бяха задължителни, нямаше да имат бутон за изключване – влагат се от еко заинтересованите производители.

"WLTP VS. NEDC. WLTP NEDC Температура при старта 14°C 20-30°C Продължителност 30 мин 20 мин Дял на стацион. положение 13% 25% Дължина на цикъла прибл. 23 км прибл. 11 км Скорост Средна: 46.6 км/ч Средна: 34 км/ч Максимална: 131 км/ч Максимална: 121 км/ч Задвижваща мощност Средна: 7 кВт Средна: 4 кВт Максимална: 47 кВт Максимална: 34 кВт
Влияние на допълнителното оборудване, климатичната система (AC) и съпротивлението при търкаляне. Опционалното оборудване се взима в предвид по отношение изискваниякта за тегло, аеродинамика и съпротивление на търкаляне. Без климатик. Стойностите отчитат единствено съпротивлението при търкаляне.
WLTP: ПО-РЕАЛИСТИЧНИ СТОЙНОСТИ ЗА РАЗХОДА.
Новият цикъл WLTP взима в предвид ситуации които са по-близки до ежедневния живот от тези в NEDC. Той ви позволява да изчислите по-добре разходите си.
Новата Световна хармонизирана тестова процедура за леки автомобили (WLTP) бе въведена на 1 септември 2017 г. за нови автомобили. 12 месеца по-късно тя става обвързваща за всички леки автомобили и по този начин наследява Новия европейски цикъл на шофиране (NEDC). Въпреки че е все още е лабораторен тест, WLTP е въведен с намерението да осигури на клиентите данни за разхода на гориво по-близки до реалните и да създаде ново ниво на прозрачност.
WLTP взима в предвид:
• По-реалистична пътна динамика и външни температури
• По-големи тестови дистанции
• По-висока средна и максимална скорости
• По-малко време за престой
• Повече спиране и ускоряване
Опционалното оборудване също има влияние върху стойностите определени с използване на WLTP цикъла на шофиране."
"EURO 6 И RDE. Тестови параметри WLTP RDE Температура 14°C - 23°C 3°C - 30°C умерени условия на теста Тегло Празен автомобил с водач и 15% товар До 90% допълнителен товар Продължителност 30 минути 90 - 120 минути Пътища Дефиниран цикъл Всеки път (градски, извънградски, магистрала) ограничени в рамката на тестовите условия.
ТЕСТ В РЕАЛНИЯ ЖИВОТ.
При новия стандарт на емисии Euro 6d-TEMP, автомобилите ще трябва да докажат обявените нива на емисии в бъдеще при по-стриктни условия на тестовете. Това означава че стойностите на емисиите на азотни окиси (NOx) и твърди частици трябва да отговарят на нормите при WLTP лабораторни условия, но да бъдат верифицирани и в тестове с ежедневно шофиране.
Тестовата процедура RDE (Емисии в реални условия) не изисква определен цикъл на шофиране; дистанцията, ускорението, външната температура, вятърът и трафикът се избират свободно в рамките на определени статистически гранични условия."
Дори няма изисквания автомобила да спира.
Hursa
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Enwor » 21 Фев 2021 16:48
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Enwor
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от LEXUS » 21 Фев 2021 17:10
Нали не мислиш,че Дачия ще монтират и оскъпят автомобилите си със старт-стоп,ако не се изисква за нещо. Никой производител няма да си оскъпи колата с нещо,което може да избегне.Hursa написа: ↑21 Фев 2021 15:44Трябва? Трябваше да отделят под 100 г въглероден двуокис на километър - дори хибридите на тойота не го покриват. За разлика от голяма част нови автомобили с дизелови двигатели.
Старт-стоп системите са само желателни, ако бяха задължителни, нямаше да имат бутон за изключване – влагат се от еко заинтересованите производители.
► Виж съдържание"WLTP VS. NEDC. WLTP NEDC Температура при старта 14°C 20-30°C Продължителност 30 мин 20 мин Дял на стацион. положение 13% 25% Дължина на цикъла прибл. 23 км прибл. 11 км Скорост Средна: 46.6 км/ч Средна: 34 км/ч Максимална: 131 км/ч Максимална: 121 км/ч Задвижваща мощност Средна: 7 кВт Средна: 4 кВт Максимална: 47 кВт Максимална: 34 кВт
Влияние на допълнителното оборудване, климатичната система (AC) и съпротивлението при търкаляне. Опционалното оборудване се взима в предвид по отношение изискваниякта за тегло, аеродинамика и съпротивление на търкаляне. Без климатик. Стойностите отчитат единствено съпротивлението при търкаляне.
WLTP: ПО-РЕАЛИСТИЧНИ СТОЙНОСТИ ЗА РАЗХОДА.
Новият цикъл WLTP взима в предвид ситуации които са по-близки до ежедневния живот от тези в NEDC. Той ви позволява да изчислите по-добре разходите си.
Новата Световна хармонизирана тестова процедура за леки автомобили (WLTP) бе въведена на 1 септември 2017 г. за нови автомобили. 12 месеца по-късно тя става обвързваща за всички леки автомобили и по този начин наследява Новия европейски цикъл на шофиране (NEDC). Въпреки че е все още е лабораторен тест, WLTP е въведен с намерението да осигури на клиентите данни за разхода на гориво по-близки до реалните и да създаде ново ниво на прозрачност.
WLTP взима в предвид:
• По-реалистична пътна динамика и външни температури
• По-големи тестови дистанции
• По-висока средна и максимална скорости
• По-малко време за престой
• Повече спиране и ускоряване
Опционалното оборудване също има влияние върху стойностите определени с използване на WLTP цикъла на шофиране."
"EURO 6 И RDE. Тестови параметри WLTP RDE Температура 14°C - 23°C 3°C - 30°C умерени условия на теста Тегло Празен автомобил с водач и 15% товар До 90% допълнителен товар Продължителност 30 минути 90 - 120 минути Пътища Дефиниран цикъл Всеки път (градски, извънградски, магистрала) ограничени в рамката на тестовите условия.
ТЕСТ В РЕАЛНИЯ ЖИВОТ.
При новия стандарт на емисии Euro 6d-TEMP, автомобилите ще трябва да докажат обявените нива на емисии в бъдеще при по-стриктни условия на тестовете. Това означава че стойностите на емисиите на азотни окиси (NOx) и твърди частици трябва да отговарят на нормите при WLTP лабораторни условия, но да бъдат верифицирани и в тестове с ежедневно шофиране.
Тестовата процедура RDE (Емисии в реални условия) не изисква определен цикъл на шофиране; дистанцията, ускорението, външната температура, вятърът и трафикът се избират свободно в рамките на определени статистически гранични условия."
Дори няма изисквания автомобила да спира.
LEXUS
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от LEXUS » 21 Фев 2021 17:14
Не си особено прав. Мисля, че го разбрах какво иска да каже и действително Тойота селектира най-важни или най-търсени екстри за съответното ниво на оборудване. Разбира се,ч е няма как всеки да се съгласи с тази селекция, но масовият купувач я харесва.Hursa написа: ↑21 Фев 2021 10:30Ето това не е коректно - за всеки клиент избора на комплектация се различава, ясно се вижда дори в последните десетина реплики. Как тогава може да се нарече "добре подбрана". За едни ще е добра, за други ще е лошо подбрана.slowtraveler написа: ↑21 Фев 2021 02:08 японците предлагат няколко добре подбрани нива на комплектация и практически почти нямаш бягане от тях
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от LEXUS » 21 Фев 2021 17:16
Искаш да кажеш,че Тойота е сертифицирана ,но не отговаря на изискванията? Кои хибриди на Тойота не покриват кой стандарт и кои дизели го покриват?
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от LEXUS » 21 Фев 2021 17:19
Новите Шкоди има възможност от Скала до Супърб всички светлини,мигачи и габарити да са LED, и стоповете съм почти сигурен,че е така.stereo_man написа: ↑21 Фев 2021 10:46 Фейслифта, който изкараха 2020 г. май също е така. Та да не би да има някаква друга причина или някакви нормативни изисквания да не слагат навсякъде лед?
LEXUS
-
- Мнения: 5683
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Hursa » 21 Фев 2021 17:36
Никой от хибридите на тойота (не е стандарт). А за дизелите ще трябва да се направи дълъг списък

Най- важните и най-търсените - а няма дори капак на двигателя, да екранира най-шумната му част и това, дори за най-високото ниво оборудване на корола. Няма шумоизолация и на капака. А вие се хванахте за някакви крушки.

Просто са еко отговорни, както дачия, така и много други производители. Както виждате, няма изисквания за работа автомобила на място при тест. Но производителите разбират, че така колата може да стой значително време и вземат мерки, поне много голяма част от тях. За съжаление - някой производители си спестяват тези разходи.
Hursa
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от LEXUS » 21 Фев 2021 17:43
Това го пише в книжките приказки за малките деца. В бизнеса няма такива понятия.
Ако не си забелязал много нови модели коли нямат капаци на двигателите, така е при Фолксваген и др. Моята Корола от 2005г. има капак на двигателя, причината е друга да нямат. И ти казвам,че не само Тойота не слагат капаци на двигателите,а и други марки.
Кой стандарт не покриват първо кажи, за да започнем да разсъждаваме на някаква основа. И кой стандарт покрива дългият списък дизели. И за какви замърсители. Защото дизелът винаги е по-замърсяващ от хибрида.
LEXUS
-
- Мнения: 5683
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Hursa » 21 Фев 2021 17:46
Това е дълбоко заблуждение. Много дълбоко.
Но го пише и в спецификациите на дачия и не само

Hursa
LEXUS
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от LEXUS » 21 Фев 2021 17:56
Пише,ч е е налична системата. Никой в пазарните брошури няма да напише монтирахме ви тази система,защото сме принудени от ексостандарта, а ще напишат загружени сме за вас и околната среда. Това са елементарни неща.
LEXUS
-
- Мнения: 5683
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Hursa » 21 Фев 2021 18:04
Вярата си е вяра, трудно бих могъл да я оборя с аргументи. Има учебници, има статии - но има и хора, които се опитват да пренапишат всичко изписано по въпроса - явно сте им повярвали.
Защо да го пишат, стандарта не ги задължава да монтират подобни системи. Оставено е на съвестта на производителя и някои я имат тази съвест, повечето.

Hursa
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост