Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ок, може би си прав за това колко очаквам да набере колата спрямо колко съм натиснал газта и как това не е еднакво винаги.
При мен батерията никога не е падала под 3 и не си е сменяла цвета. Дори умишлено да искам, колата спира да ползва батерията и започва да я зарежда. Също така повече от 6 може да се зареди само при дълго спускане на спирачка. Никога не се пълни догоре ако работи на място или в други нормални режими на движение.
Обаче, със сигурност в редките моменти, когато имаме 7 или 8 черти и кикдаун, е различно от кикдаун и 3-4.
И тук предполагам може би има нещо общо с честите споменавания от Hursa, как реални за водача от електрическото задвижване са само някакви мижави 20-30кс. Сигурно повече може да се отдават само в описаните редки случаи с пълна батерия. Но понеже специално за Королата са решили тя рядко да си пълни без дълги спускания, на практика рядко имаме и голяма мощност...
PS. То така си и излиза по сметки де. Двигателя разполага със 152кс, ел мотора уж със 109, но сумарната мощност е 180, което ще рече, че ел мотора дава до 28 само...
И после аз се чудя защо ускорение и каране на ток само е неизползваемо в реалния живот...ми то коя кола с размера и теглото на Королата и само 28кс може да се кара нормално???
PS2. Нещо се амбицирах и ще взема това да го проверя по категоричен начин или на дино стенд, или с G-tech и подобни уреди. Защото съм абсолютно убеден, че е невъзможно тази кола да отдава в EV режим реални дори 50-ина кс, за повече да не говорим!
При мен батерията никога не е падала под 3 и не си е сменяла цвета. Дори умишлено да искам, колата спира да ползва батерията и започва да я зарежда. Също така повече от 6 може да се зареди само при дълго спускане на спирачка. Никога не се пълни догоре ако работи на място или в други нормални режими на движение.
Обаче, със сигурност в редките моменти, когато имаме 7 или 8 черти и кикдаун, е различно от кикдаун и 3-4.
И тук предполагам може би има нещо общо с честите споменавания от Hursa, как реални за водача от електрическото задвижване са само някакви мижави 20-30кс. Сигурно повече може да се отдават само в описаните редки случаи с пълна батерия. Но понеже специално за Королата са решили тя рядко да си пълни без дълги спускания, на практика рядко имаме и голяма мощност...
PS. То така си и излиза по сметки де. Двигателя разполага със 152кс, ел мотора уж със 109, но сумарната мощност е 180, което ще рече, че ел мотора дава до 28 само...
И после аз се чудя защо ускорение и каране на ток само е неизползваемо в реалния живот...ми то коя кола с размера и теглото на Королата и само 28кс може да се кара нормално???
PS2. Нещо се амбицирах и ще взема това да го проверя по категоричен начин или на дино стенд, или с G-tech и подобни уреди. Защото съм абсолютно убеден, че е невъзможно тази кола да отдава в EV режим реални дори 50-ина кс, за повече да не говорим!
- metoyo
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Юни 2020 11:00
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 1.8 HYBRID 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При движение на магистрала, по маршрута Дупница-София и настроен круиз на 140км/ч., когато навлеза в кръговото на Люлин батерията ми е пълна догоре и карам около 2 км из Люлин само на батерия. И най- редовно я смъквам до 2 чертички, но са си със същият цвят.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Тази математика да вадиш от мощността на хибридната система тази на ДВГ и да тръвдиш че разликата е тази от ел мотора не е вярна в повечето случаи. Освен че изкарвате че ел мотора не дава достатъчна мощност смятате те същата такава е константа, което е грешно. Във всеки един момента мощността е различна и това се вижда с хибрид асистента (приложение за Android OS). Като намеря видеото от тубата ще го споделя тук.

- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Явно 1.8 е коренно различна. На моята 2.0 нито съм виждал някога 2 черти, нито някога е зареждала 8-те черти освен при големи спускания.
Не съм казал, че е константа, а че това са максималните възможни...реално варират, но все по-малко от това.
Ето и една доста подробна статия за тестване на Камри Хибрид. Да, не е същата кола, но там пак имаме обявени стойности от 105kW и 270Nm, a дино стенда показва, че до момента в който се включва ДВГ, ел мотора е отдавал само 11.71kW и 38.98Nm...
https://www.researchgate.net/publicatio ... ota_Hybrid
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Пак леко бъркаш понятията.
Мощността, която събираш от ДВГ-то (152 кс) до 180-те к.с. е мощността на батерията.
Демек когато ДВГ-то работи на макс, може да даде 152 к.с. и към това добавяш максималната мощност от батерията от 28 к.с., което ти прави макс 180 к.с. на колелата (обща системна мощност).
Ти от къде си представяш, че ще дойде енергията за задвижване на ел. двигателя? Ако ти сложат и 500 к.с. ел. двигател, кой ще го захрани? Не идва от космоса.
п.п. Не съм проверявал точните технически данни, но приемам, че са верни и ги слагам за илюстрация.
Мощността, която събираш от ДВГ-то (152 кс) до 180-те к.с. е мощността на батерията.
Демек когато ДВГ-то работи на макс, може да даде 152 к.с. и към това добавяш максималната мощност от батерията от 28 к.с., което ти прави макс 180 к.с. на колелата (обща системна мощност).
Ти от къде си представяш, че ще дойде енергията за задвижване на ел. двигателя? Ако ти сложат и 500 к.с. ел. двигател, кой ще го захрани? Не идва от космоса.
п.п. Не съм проверявал точните технически данни, но приемам, че са верни и ги слагам за илюстрация.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ето и друг пример. От ускорение до където може само в EV режим:
От 1:31 започва.
Понеже доста хора тук твърдяха, че едва ли не се превземам и си ускорявала на ток нормално.
Човека се опитва да изстиска колкото е възможно без да запали ДВГ. И въпреки това имаме над 20 секунди само до 60км/ч!!! Колко па коня да трябват за 20 секунди до 60?
Ако това е нормално ускорение и използваемо в реалния живот и градски трафик не знам...явно живеем в различни вселени...
От 1:31 започва.
Понеже доста хора тук твърдяха, че едва ли не се превземам и си ускорявала на ток нормално.
Човека се опитва да изстиска колкото е възможно без да запали ДВГ. И въпреки това имаме над 20 секунди само до 60км/ч!!! Колко па коня да трябват за 20 секунди до 60?
Ако това е нормално ускорение и използваемо в реалния живот и градски трафик не знам...явно живеем в различни вселени...
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 08 Яну 2020 18:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Sedan Hybrid
- Получена благодарност: 8 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Офтопик
Мисля, че с последните няколко страници на темата със сигурност ще откажем всеки човек, който е положил грижа да изчете темата, от покупка на новата Корола. Което би било жалко, защото Королата е наистина забележителен автомобил всячески, и като дизайн, и като удобства и технологии, за много неща е помислено и като цяло се предлага "много автомобил" за цената. И така много "грижливи" към покупката си хора ще бъдат насочени към други марки, заради мними дефекти или недостатъци. Напълно хладно и неемоционално (нямам емоция към марката, просто Королата е семейният ни автомобил, прагматичен и удобен), отново и отново бих предпочел Корола пред Октавия, Леон и прочее, защото Королата има много важни предимства. За средните ценови нива Королата е наистина много добра. Във високите тримове не коментирам, защото там хората са дали повече пари и имат право да имат и високи претенции. Но с последните страници създаваме впечатление, че:
- колата била изключително маломощна;
- при това с променлива (и изненадваща шофьора разлика в) мощността при изпреварване;
- хибридът почти не се включвал въобще, освен при маневриране и излизане от гаража;
- харчела колкото нормален автомобил,
- повечето важни копчета нямат подсветка;
- в дилърството лъжат за основни екстри и в крайна сметка не получаваш нещо, за което си платил;
- данните за мощността са неверни и закачени на съответните устройства резултатите се различават в пъти от обявените;
- липсват елементарни удобства, които други коли, при това доста нисък клас, имат от 20 години (като например самозаключване при потегляне и самоотключване при спиране);
- детските заключалки децата сами си ги отключват;
- има паразитни шумове на нови автомобили и било лошо качество на копчетата (мисля, че бяха посочени тези на волана...),
и т.н.
За по-техническите неща относно мощността, не мога да взема отношение, но за останалото - по-потребителски насочените "негативи" мога да кажа следното: по мое мнение и по мое усещане въобще не е така и вероятно изисква наистина високи шофьорски умения, високи претенции и детайлно вглеждане в динамиката на колата, за да се усетят евентуално такива нюанси. Колата е достатъчно мощна, бърза и удобна, стабилна и предвидима, а на посочените недостатъци по-скоро не се усеща липсата в ежедневен порядък и не влошават изживяването на средностатистическия сонственик, а качеството в купето не е чак толкова лошо.
- колата била изключително маломощна;
- при това с променлива (и изненадваща шофьора разлика в) мощността при изпреварване;
- хибридът почти не се включвал въобще, освен при маневриране и излизане от гаража;
- харчела колкото нормален автомобил,
- повечето важни копчета нямат подсветка;
- в дилърството лъжат за основни екстри и в крайна сметка не получаваш нещо, за което си платил;
- данните за мощността са неверни и закачени на съответните устройства резултатите се различават в пъти от обявените;
- липсват елементарни удобства, които други коли, при това доста нисък клас, имат от 20 години (като например самозаключване при потегляне и самоотключване при спиране);
- детските заключалки децата сами си ги отключват;
- има паразитни шумове на нови автомобили и било лошо качество на копчетата (мисля, че бяха посочени тези на волана...),
и т.н.
За по-техническите неща относно мощността, не мога да взема отношение, но за останалото - по-потребителски насочените "негативи" мога да кажа следното: по мое мнение и по мое усещане въобще не е така и вероятно изисква наистина високи шофьорски умения, високи претенции и детайлно вглеждане в динамиката на колата, за да се усетят евентуално такива нюанси. Колата е достатъчно мощна, бърза и удобна, стабилна и предвидима, а на посочените недостатъци по-скоро не се усеща липсата в ежедневен порядък и не влошават изживяването на средностатистическия сонственик, а качеството в купето не е чак толкова лошо.
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Благодаря, че систематизира така добре проблемите по Королата 
Кажи сега, кое от тях не е вярно?
И защо реши, че премълчаването на подобни неща е в полза на потребителя? По добре ли е да си затвяряме очите за проблеми и недомислици, само защото е еди каква си марката и ние трябва да сме предани фенове и да омаловажаваме недостатъците?
Аз лично, ако знаех предварително за нещата, които открих в последствие, може би нямаше да я купя.
Да, другите марки и модели и те си имат някакви други кусури.
Обаче според мен потребителя трябва да е наясно с всякакви такива детайли и да си вземе информиран избор - кое не му е важно и може да преглътне и с кое няма да свикне.
Пс. Ако развалям дисциплината и петня марката, да спра ли да пиша и да посещавам форума?

Кажи сега, кое от тях не е вярно?
И защо реши, че премълчаването на подобни неща е в полза на потребителя? По добре ли е да си затвяряме очите за проблеми и недомислици, само защото е еди каква си марката и ние трябва да сме предани фенове и да омаловажаваме недостатъците?
Аз лично, ако знаех предварително за нещата, които открих в последствие, може би нямаше да я купя.
Да, другите марки и модели и те си имат някакви други кусури.
Обаче според мен потребителя трябва да е наясно с всякакви такива детайли и да си вземе информиран избор - кое не му е важно и може да преглътне и с кое няма да свикне.
Това не го разбирам съвсем - ако не си платил за високо ниво на оборудване не би трябвало да значи да приемаш с охота проблеми и недомислени неща присъстващи във всяко ниво.
Пс. Ако развалям дисциплината и петня марката, да спра ли да пиша и да посещавам форума?
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 08 Яну 2020 18:58
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Sedan Hybrid
- Получена благодарност: 8 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Офтопик
Да, концепцията "преданост към марката" и на мен винаги ми е била забавна. Колата е продукт с определени качества, купуваш, ползваш, евентуално сменяш, а емоционалната обвързаност с един куп метал и пластмаса е резултат на маркетингови трикове. Напълно съм съгласен, че като потребители трябва да разполагаме с пълна информация. Когато купувах королата, все още нямаше такава информация, но като цяло не съм неприятно изненадан.
Относно тримовете имах предвид, че за моите пари за executive усещането ми е, че получих достатъчно добър продукт (гледайки конкурентните предложения, но на първо място хибрида). Според мен (не твърдя, че съм прав) качеството в горните нива не расте пропорционално на цената. Начинът да се получи качествено по-добър продукт е да се закупи друг модел или марка от по-висок клас. Възможно е да се окаже, че цялостното усещане на по-висок клас марка с базово оборудване би бил по-добър от по-нисък клас с върхово оборудване. От моя гледна точка пък не звучи логично да изисквам твърде много за ниската цена, която съм платил, защото "повече" за тези пари нямаше как да получа нито тук, нито про конкуренцията.
Когато коментирах последните няколко страници исках да кажа, че поради странични фактори и натрупване, резултатно се получава по-критично отношение, отколкото според мен е правилно, и това изкривяване може да заблуди хората, които идват в този форум за реалистична оценка от собственици. Имаше един виц за едно немско издание на автомобили, яко промотиращо ВАГ групата. Та казваше се, че ако това издание сравни Голф 2 с Ролс Ройс, по точки ще спечели Голфът, примерно защото жабката му се затваря по-безшумно
И така, както винаги, и при нас важи основното правило: че когато се заровим и посветим десетки мнения на детайли и отделни конкретни недостатъци, то това изкривява представата за цялостното ниво и представяне на автомобила.
Това разбира се не е мой проблем, още повече, че всички пишещи тук колеги сте умни и грамотни хора и имате право и възможност да изразяват мнението си, а изглежда, че то е: цялостна неудовлетвореност от колата. Просто исках да дам сигнал към непредубедените четящи да четат критично и внимателно и да не забравят да обърнат внимание на цялостното представяне на автомобила, след като подробно са се информирали за конкретните недостатъци.
Относно тримовете имах предвид, че за моите пари за executive усещането ми е, че получих достатъчно добър продукт (гледайки конкурентните предложения, но на първо място хибрида). Според мен (не твърдя, че съм прав) качеството в горните нива не расте пропорционално на цената. Начинът да се получи качествено по-добър продукт е да се закупи друг модел или марка от по-висок клас. Възможно е да се окаже, че цялостното усещане на по-висок клас марка с базово оборудване би бил по-добър от по-нисък клас с върхово оборудване. От моя гледна точка пък не звучи логично да изисквам твърде много за ниската цена, която съм платил, защото "повече" за тези пари нямаше как да получа нито тук, нито про конкуренцията.
Когато коментирах последните няколко страници исках да кажа, че поради странични фактори и натрупване, резултатно се получава по-критично отношение, отколкото според мен е правилно, и това изкривяване може да заблуди хората, които идват в този форум за реалистична оценка от собственици. Имаше един виц за едно немско издание на автомобили, яко промотиращо ВАГ групата. Та казваше се, че ако това издание сравни Голф 2 с Ролс Ройс, по точки ще спечели Голфът, примерно защото жабката му се затваря по-безшумно

Това разбира се не е мой проблем, още повече, че всички пишещи тук колеги сте умни и грамотни хора и имате право и възможност да изразяват мнението си, а изглежда, че то е: цялостна неудовлетвореност от колата. Просто исках да дам сигнал към непредубедените четящи да четат критично и внимателно и да не забравят да обърнат внимание на цялостното представяне на автомобила, след като подробно са се информирали за конкретните недостатъци.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
► Виж съдържание
Последно промяна от Hursa на 15 Фев 2021 18:11, променено общо 1 път.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Колега nicktodorov, по отношение на теоретично изхабената батерия след многократни ускорения. На теория звучи правдоподобно. НО, на практика нито Ауриса на братчедката на жена ми, нито моя Лексус съм успял да ги докарам до без батерия дори и след много динамично шофиране с много изпреварвания и пълна газ. Последните 2 седмици бях с моята кола над 1000км по междуградски пътища....е, бързах и ми се налагаше да изпреварвам много и с пълна газ. Беше точно както казваш....поредица от изпреварвания, следващи едно след друго. Никога, абсолютно никога не усетих намалена мощност, поради изтощаване на батерията. Колата си държи нивото на батерията и мощността на ел. двигателя е налична винаги. Останалите 1000 км минах по магистрала с много рязко и бързо каране с много чести ускорения 150-210, резултат- същия! Все пак в реални условия след всяко натискане и ускорение следва и намаляване и зареждане на батерията. Може би на писта с умишлени тестове 0-200 , после резки спирачки до 0 (че да не може да рекууперира) и после пак до 200 и така 20 пъти....сигурно ще стане това, което твърдиш. Не знам. Интересно би било колегите да споделят опит... дали някой е успявал в реални условия да изтощи батерията 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не знам дали някой ще се откаже от купуване на корола. Ама вече 8ма страница nicktodorov спами как видиш ли хибрида не струвал... И как не пестил гориво, което са абсолютни глупости. Да няма да си резачка на ток, както някое спаркче.. но ще стигнеш доста по - далеч от него. Тия неща искам да издухам батерията до дъно ама то не ми дава... значи тотално марката си сбъркал.
Това какво виждаш на екрана е само усър експириън, един вид да се дървиш как караш на ток. Ни повече ни по - малко. Колата няма да ти даде да изхабиш под определен процент батерията.Както и да я презаредиш. Сега минах 800 км уикенда и специално обръщах внимание на енврджи дисплея. Под средата батерията на магистрала НЕ ПАДА.
Хипотетично ако изпреварвам до безкрайност сценарии и за това колата не става...са приказки за гроздето. Реално ако изпреварваш непрекъснато ще си все едно на магистрала. А дали караш с 120,140,150 батерията под средата не пада. Така че тези няколко заветни коня които могат да те подведат са там..
п.п. Ако успееш да ми докараш летен разход пълна кола междуградско разход 3.6, моля да споделиш. Като условие спазвах знаците, ако не бях, разхода щеше да е поне 200 грама надолу, че нямаше да е 90-60-90 на всяко забито кръстовище.
Кусурите по колата са бели кахъри и ги има въвнабсолютно всеки автомобил. Вече споменах страхотния дизайн на сеатите или пластмасата от шоколадово яйце в шкодилаците.
Това какво виждаш на екрана е само усър експириън, един вид да се дървиш как караш на ток. Ни повече ни по - малко. Колата няма да ти даде да изхабиш под определен процент батерията.Както и да я презаредиш. Сега минах 800 км уикенда и специално обръщах внимание на енврджи дисплея. Под средата батерията на магистрала НЕ ПАДА.
Хипотетично ако изпреварвам до безкрайност сценарии и за това колата не става...са приказки за гроздето. Реално ако изпреварваш непрекъснато ще си все едно на магистрала. А дали караш с 120,140,150 батерията под средата не пада. Така че тези няколко заветни коня които могат да те подведат са там..
п.п. Ако успееш да ми докараш летен разход пълна кола междуградско разход 3.6, моля да споделиш. Като условие спазвах знаците, ако не бях, разхода щеше да е поне 200 грама надолу, че нямаше да е 90-60-90 на всяко забито кръстовище.
Кусурите по колата са бели кахъри и ги има въвнабсолютно всеки автомобил. Вече споменах страхотния дизайн на сеатите или пластмасата от шоколадово яйце в шкодилаците.
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да, съгласен съм с krachunov, особено по отношение на разхода. За да не стане оффтопик няма да влизам в детайли, все пак става дума за Корола, не за 2,5л-система. Е, убедих се, че хибридът може да докара доста нисък разход даже и на магистрала с много високо темпо. И то реални стойности.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не че нещо, ама английските форуми съвсем не са ми еталон
Не че нямат и попадения, ама не съм и впечатлен от писаното, за да бъде взето за чиста монета априори...
За пълнота на информация е добре да се спомене, че контролът на мощността не е присъщо само за хибридите - практически всеки съвременен автомобил има такъв контрол и взема решение в зависимост от информацията от сензорите си... Например ограничава мощността като е студен, горещ, като има проблем и т.н...

За пълнота на информация е добре да се спомене, че контролът на мощността не е присъщо само за хибридите - практически всеки съвременен автомобил има такъв контрол и взема решение в зависимост от информацията от сензорите си... Например ограничава мощността като е студен, горещ, като има проблем и т.н...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не искам да се заяждам с никого и да подкрепям нечие чуждо мнение, най-малкото, защото съм с две седмици стаж във форума, но колега @nicktodorov, за мен ти си типичния VAG-аджия! Всичко разглично от Golf или Passat или производните им е леш! Концепцията на Corolla-та е различна от тази на стария ти Leon, това е! Всички пишат, че CVT-то е за плавно и спокойно шофиране и не става толкова за стрелкане!
Относно - екстрите и т.н. - плащаме за това което получаваме! Нека не се лъжем, цената не е ниска, но не е и безбожно скъпа! Кеф цена няма! Като имаме много претенции вадим дебелата бала с пари и кеф ти Merc, кеф ти BMW, ама там е друго!
Ще ти дам и друг пример! За парите които се дадат за Corolla най-високо ниво може да се купи Qashqai най-високо ниво - там има почти всичко без Headup, шибедах, автоматичен багажник и асистента, който те държи в лентата, обаче нямаш хибрид, и имаш доста посредствени пластмаси, които ще ти скърцат през цялото време на експлоатация! В тази връзка - имаше един пич в Nissan форума, който плюеше яко по Qashqai-я, продаде го и си взе Mazda 6, след това плюеше и нея в Mazda форума! Така че пълно щастие няма!
Относно - екстрите и т.н. - плащаме за това което получаваме! Нека не се лъжем, цената не е ниска, но не е и безбожно скъпа! Кеф цена няма! Като имаме много претенции вадим дебелата бала с пари и кеф ти Merc, кеф ти BMW, ама там е друго!
Ще ти дам и друг пример! За парите които се дадат за Corolla най-високо ниво може да се купи Qashqai най-високо ниво - там има почти всичко без Headup, шибедах, автоматичен багажник и асистента, който те държи в лентата, обаче нямаш хибрид, и имаш доста посредствени пластмаси, които ще ти скърцат през цялото време на експлоатация! В тази връзка - имаше един пич в Nissan форума, който плюеше яко по Qashqai-я, продаде го и си взе Mazda 6, след това плюеше и нея в Mazda форума! Така че пълно щастие няма!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта