Не пали при температура под 0 градуса
- BOz
- Мнения: 4536
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Аз вече споделих - за да няма никакво горене (липса на гориво в камерата, доказано от тотална на липса на дим и мирис), проблемът на колата е в снабдяването на гориво.
А защо няма гориво в цилиндрите - трябва това да се провери - може ГНП-то да е износено, може някой клапан за управлението на дозирането на гориво в ГНП-то да не е наред, може някакво запушване, може дюза да изпуска от обратното гориво и ГНП-то да не успява да качи налягане. И всякакви такива неща.
Ако беше система на Бош да кажа конкретни параметри за гледане. С дизел на Тойота не съм се занимавал, ама предложение за проверка на компресия или газоразпределение е като да ти падне тотално акумулатора и да решиш да наливаш бензин, защото може да не пали от свършило гориво. Просто някои неща автоматично изключват други. Ако се разсъждава малко, а не се действа на принципа на бай-майстор от гаражЪ, който сменя и прави всичко подред, без мисъл. Пък собственика на колата да си плаща като поп.
Примерно в този случай е важно да се провери какво налягане се качва в рейката на стартер. Ако е масова система на Бош, да кажем ако не вдигне 250 бара на стартер, дюзите не се отварят. При Тойота каква е точно тази стойност - трябва да се провери в сервизното ръководство. Това е важно - четене и разбиране на прочетеното, с целенасочена и методологическа проверка, логическо обоснована, а не необоснована на принципа проба-грешка и докъдето стигнем.
А защо няма гориво в цилиндрите - трябва това да се провери - може ГНП-то да е износено, може някой клапан за управлението на дозирането на гориво в ГНП-то да не е наред, може някакво запушване, може дюза да изпуска от обратното гориво и ГНП-то да не успява да качи налягане. И всякакви такива неща.
Ако беше система на Бош да кажа конкретни параметри за гледане. С дизел на Тойота не съм се занимавал, ама предложение за проверка на компресия или газоразпределение е като да ти падне тотално акумулатора и да решиш да наливаш бензин, защото може да не пали от свършило гориво. Просто някои неща автоматично изключват други. Ако се разсъждава малко, а не се действа на принципа на бай-майстор от гаражЪ, който сменя и прави всичко подред, без мисъл. Пък собственика на колата да си плаща като поп.
Примерно в този случай е важно да се провери какво налягане се качва в рейката на стартер. Ако е масова система на Бош, да кажем ако не вдигне 250 бара на стартер, дюзите не се отварят. При Тойота каква е точно тази стойност - трябва да се провери в сервизното ръководство. Това е важно - четене и разбиране на прочетеното, с целенасочена и методологическа проверка, логическо обоснована, а не необоснована на принципа проба-грешка и докъдето стигнем.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
И позна ли? След всичките лични нападки и обвинения.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
Не пали при температура под 0 градуса
Клапана за високо налягане при въртене на стартер, мисля, че един от майсторите каза, че е 200бара, но тогава колата запали и беше вдигнал над 250бара или нещо подобно
Не пали при температура под 0 градуса
Понякога се изисква посещение на оторизиран сервиз като единствена мярка за отстраняване на проблем от софтуерен тип.Особено ако софта е пипан и се сменя или премахва хардуер.
Дори и модула за свещите да е наред т.е релето то не е сигурно при смяна свещи с друг тип/параметри дали нещо няма да обърка ЕКУ то.Спомням си за софтуерен ъпдейт при по стария д4д който решаваше подобен проблем.
Дори и модула за свещите да е наред т.е релето то не е сигурно при смяна свещи с друг тип/параметри дали нещо няма да обърка ЕКУ то.Спомням си за софтуерен ъпдейт при по стария д4д който решаваше подобен проблем.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
200-250 бара си е доста сериозно налягане, сигурно става въпрос за psi..., което прави приблизително 20-25 бара... 

-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Огромно е. До колкото знам, на съвременен дизел налягането в рампата при пълен товар значително надхвърля 2000 бара. При въртене на стартер е около 350 400 бара.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14 Мар 2009 20:14
- Местоположение: Русе
- Обратна връзка:
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Оттеглям си бележката за барове и psi, тъй като си мислех за компресията, за която попитах и така и не разбрах дали е мерена. А че проблемът може и да е в горивната система, няма съмнение в това... 

Не пали при температура под 0 градуса
Аз по досега описаното от колегата съм на мнение че проблема е в управлението и а не в самата горивна система.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
При новите технологии почти всичко е взаимно свързано и електрониката също е вероятна причина. Дано като минем всички на ток (някой век), да е малко по-опростено, макар че много е вероятно пак да ни сапунисват... 

- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Отиди при тези дето са махали екологиите. Скоро ще има и големи глоби за саждите.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
Не пали при температура под 0 градуса
Здравейте колеги , имам същият проблем с Рав 4 2.2 D CAT 2006г. От около 2 месеца се появи проблема с паленето ,ремонт на стартера .нов акумулатор, сменен клапан, гаривен филтър,сваляне на резервоара за почистване"напразно "и пак неще да пали.Най интересното е ,че при бутане в 2 метра запалва и после цел ден си пали нормално.Така вече 3 дни .Ако нещо съм объркал каде да пиша във форума извинете нов съм.Моля дайте мнения или свестен майстор.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта