Не пали при температура под 0 градуса
Не пали при температура под 0 градуса
Релето работи, всички свещи ги сваляхме за проверка, работят. Стартерът върти много бързо, но всякаш се опитваш да запалиш бензинова кола с неработеща бобина. С две думи върти напразно,все едно няма гориво.
п.п:захранване до шината идва, на студен двигател показва релето пуска + на шината за няколко секунди, не с ъм ги броил, но поне 7-10сек.,просто въти напразно и това е. При - 3 си пали от първия път.Досега точно с такъв проблем като моя, не съм срещал колеги
п.п:захранване до шината идва, на студен двигател показва релето пуска + на шината за няколко секунди, не с ъм ги броил, но поне 7-10сек.,просто въти напразно и това е. При - 3 си пали от първия път.Досега точно с такъв проблем като моя, не съм срещал колеги
- Krissss
- Мнения: 84
- Регистриран на: 05 Ное 2018 10:07
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Avensis 2.0 147 Petrol
Не пали при температура под 0 градуса
Здравей,
пробвал ли си да полееш малко топла вода на тръбопроводите за гориво към двигателя. Може да звучи смешно, но на мен ми се беше случило на служебния Опел. Извиках майстора, поля с топла вода и запали. Все пак нашият дизел не е от най хубавите.
Лек ден.
пробвал ли си да полееш малко топла вода на тръбопроводите за гориво към двигателя. Може да звучи смешно, но на мен ми се беше случило на служебния Опел. Извиках майстора, поля с топла вода и запали. Все пак нашият дизел не е от най хубавите.
Лек ден.
- WoLF
- Мнения: 3445
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 688 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Има резон. Никой не споменава горивото (или не следя темата добре), но при изброените работещи неща явно няма гориво или компресия. Гориво щом няма помпа или самото то е на крем брюле из филтъра и/или горивопроводите. Вярно че температурата не е много ниска, но си струва проверката 




Не пали при температура под 0 градуса
Всякакви опити с Нафта от по скъпата и на Шел и на Омв съм пробвал, най-интересното е че след - 6 го прави и то винаги, а до - 4 пали, малко ми е странно за тези 2 градуса да нафтата да се бъзика така.Колата си върви добре не пуши, не гори масло и не мисля че е от компресия.Случвало се е на - 8 миналата година от 10 завъртания по 10ти секунди и точно като усетя че акумолатора ще започне да върти по бавно, защото пада, и хоп да запали и започва да работи като топла. Нито притриса първите секунди, никакви аномалии.Е това е великия въпрос, все едно е настроен комютъра да не пали под тези температури.Преди 3 години ми махаха дпф и егр,и нали се пипа нещо по софта, та питах момчетата да не са вкарали някакви грешни стойности, но те казаха, че не са.
Не пали при температура под 0 градуса
Имам същият проблем , всичко горе описано е направено. Последното, което казаха е, че може веригата да се е поразтегнала. От тойота не казват на колко точно се сменя верига. Във вторник съм на "доктор" , ще споделя
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
- Местоположение: Sofia
Не пали при температура под 0 градуса
И аз да се включа по темата. Относно веригата, ако е оригинална, мисля на 250000км трябва да се смени, но ако е от нея, при положение, че има толкова електроника по тази кола, би трябвало да сигнализира по някакъв начин. При мен алтернаторът бе ревизиран, смяна на диоден блок и реле регулатора и сега колата пали. Няколко дни вече е под нулата сутрин и няма никакви грижи. Дано сме полезни с тази тема и намерим къде е проблемът не само при мен, а и при колегите! Поздрави!
Не пали при температура под 0 градуса
Здр.
По някога причината е комплексна и трябва диагностика.Като казвам диагностика нямам предвид само софтуерна такава а и "майсторска".Така че търсете майстор.Имайте предвид че веригата си има обтегач който в различните случаи е различен тип.И да има резон от температура -външна да има влияние но не само.В крайна сметка дори веригата да е удължена в нормата то би трябвало това да се компенсира .Затова и смяната е на интервал който не е фиксиран доколкото зависи от други фактори.Мое мнение .
П.С.Сега се сетих и за темата относно палене чрез бутане.Тука имам едни притеснения относно разтягане на веригата ,но отново е лично мнение.
По някога причината е комплексна и трябва диагностика.Като казвам диагностика нямам предвид само софтуерна такава а и "майсторска".Така че търсете майстор.Имайте предвид че веригата си има обтегач който в различните случаи е различен тип.И да има резон от температура -външна да има влияние но не само.В крайна сметка дори веригата да е удължена в нормата то би трябвало това да се компенсира .Затова и смяната е на интервал който не е фиксиран доколкото зависи от други фактори.Мое мнение .
П.С.Сега се сетих и за темата относно палене чрез бутане.Тука имам едни притеснения относно разтягане на веригата ,но отново е лично мнение.
- BOz
- Мнения: 4536
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Най-първата и важна проверка е по време на тези проби на стартер, дали излиза някакъв дим от ауспуха и/или мирис на газове?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Не пали при температура под 0 градуса
При мен няма нито мирис нито дим, някой датчик е най-вероятно, но никой за момента не може да го открие
- BOz
- Мнения: 4536
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
По-скоро не е датчик.
Нещо около ГНП-то търси. Там някакви клапани с по 3 букви има. Колегите ги разбират повече, да дадат съвет кой за какво е.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Диагностика, проверка на центровката - т.е. замерване на веригата и смяна на нафтов филтър. Може да провериш и системата за херметичност. И не на последно място тия дизели като станат милионници и птосто не знаеш откъде ти идва.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Ако е SCV, припалва и изгасва. Колегата казва, че върти, все едно изобщо няма намерение някога да запали.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта