
Относно волана - нямам никакво намерение да го обръщам. Първо е достатъчно скъпо, че да няма смисъл. Второ, по-удобно ми е да сменям скоростите с лявата ръка и да си държа волана с дясната. Трето, кефи ме като спра да слизам направо на тротара

Относно лепенките - като цяло не ми допадаше като беше с всичките лепенки/надписи по нея затова повечето ги махнах. Най-вече ме е яд за сенника, който беше с имената на двамата пича, които ми подариха колата. Дори обмислям да го направя наново в тяхна чест. Също така колата вече е регистрирана като жълта с допълнителен цвят черен, така че няма да е много адекватно да я върна към изцяло жълто. Но като цяло визията на колата ме кефи. Според мен е стилна и отива на такава кола. Освен това не са само лепенки. Черното на предната броня, на част от задната, както и на цялата лява страна под лайсната са боя, така че далеч няма да стане само с махане на фолито. Отделно дори и да махна фолито ще има супер много следи от всички видове лепенки, които трудно биха се заличили. Като цяло мисля да възстановя изгнилите/ръждясали места, но да запазя основните черти на външния вид на колата. Живот и здраве мисля да я оборудвам с едни по-интересни джанти, някакъв вариант на прагове(може би само някви лайсни отдолу), едни въздухозаборници на страничните отвори, може би някой по-агресивен Лип на предната броня. Общо взето мисля да сложа разни добавки, които да подчертаят спортно-агресивната стойка на колата. Преди това обаче ще трябва да намеря майстор тенекеджия, мераклия който да се навие да ми ремонтира изгнилите и правени в час по ръчен труд прагове. За това обаче мисля да изчакам да мине зимата. Все пак ако знаете някой добър майстор на ламарини, пишете ;)
Общо взето нещо подобно е идеала ми за визия на mr2. Като изключим рязаните калници и "липсата" на прагове..
https://www.youtube.com/watch?v=qiZie2y3Gtk