RAV4 XA30 2.2 2AD - Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
RAV4 XA30 2.2 2AD - Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Здравейте, от няколко дни Тойота ми (рав4 2.2, д4д 136к.с) Започна трудно да включва на 1-ва и почтни невъзможно задна. Както и не може да изключи. Слагам 1-ва държа съединителя до долу и колата потелгя! Със задната е същата работа. Много тръдно после мога да изключа от скорост. Нямам загуба на течност, около долната помпа е сухо. Как да разбера дали горната помпа е за смяна, днес си играх, стигнах до горната помпа, опитах да я почукна евентуално ако е блокирала и не изхвърля течност до край, но нямаше резултат. Сега се чудя дали е здрава и проблемът дали не е в самият съединител? Съединителя отделя добре, не боксува и не тресе! И да питам също така дали е номрално да има леко луфт в педала около 1см преди да започна да натискам за отделяне ?
Последно промяна от Akima на 07 Май 2024 16:24, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Здравйте, колеги. Оказа се счупено парче от феродвия диск. Проблемът е решен с подмяна на комплект съединител.
- Rav4 2011d4d 156 hp
- Мнения: 12
- Регистриран на: 08 Юни 2020 05:07
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Rav4 2011 d4d 156hp
- Благодарил/а: 1 път
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Колега калко излезна това удоволствие и какъв е двоен демферен ли каак се води ?
- _HristO_
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23 Апр 2020 17:56
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Corolla Verso 2007 2.2D
- Благодарил/а: 1 път
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Имам Корола Версо 2,2 D 136 к.с. Като се застуди започна трудно да включва задна. Като изгася двигателя и след това запаля включваше без проблем. Първо смених маслото на скоростната кутия, но нямаше голяма разлика. Сега е сменен съединителят в комплект с маховика. Оказа се, че притискателният диск е причината. В началото след смяната имаше страшни звуци при потегляне (стържене и тракане). Карал съм около 200 километра предимно градско след това. Стържещият звук изчезна, но тракането на маховика продължава. Това нормално ли е? Има тракане при палене, при гасене и при потегляне се усеща глухо почукване на маховика. Колко време е необходимо, за да се напасне? Възможно ли е новият маховик да е дефектен?
Corolla Verso SOL 2007 2.2D 2ADFTV 136 к.с.
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
- Получена благодарност: 1 път
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Колега, сменял съм съединител, вярно не на тойота, но това, което описваш не е нормално. Освен новия съединител да отделя на различно място, друго не е приемливо.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Какъв маховик сложи?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Тук имам чувството,че голяма роля в цялата работа имат "майсторите".Но колегата не дава информация за това.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- _HristO_
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23 Апр 2020 17:56
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Corolla Verso 2007 2.2D
- Благодарил/а: 1 път
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Смяната е правена в сервиз преди една седмица. Сменен е комплект съединител и маховик Sachs. Досега съм карал само бензинови коли и при смяна на съединителя (без маховик) не е имало никакви звуци. Преди смяната всичко беше нормално с изключение на проблема с включването на задна. Старият съединител отделяше горе а сега с новия отделя долу.
Старият маховик не тракаше така. При гасене на двигателя леко се чуваше нещо на финала. При гасене с натиснат съединител нищо не тракаше. Наблюдавах го доста преди да реша да сменям съединителя.
Старият маховик не тракаше така. При гасене на двигателя леко се чуваше нещо на финала. При гасене с натиснат съединител нищо не тракаше. Наблюдавах го доста преди да реша да сменям съединителя.
Corolla Verso SOL 2007 2.2D 2ADFTV 136 к.с.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Защо се е наложила смяна и на маховика? Освен това при тези резервни части има малки различия за отделните двигатели и понякога разликата е в десети... Много често има и грешки в каталозите и въпреки VIN се доставят грешните детайли. Затова добрите майстори проверяват доставката, както се полага, а лошите монтират всичко на юнашко доверие и резултатите често са плачевни... 

- _HristO_
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23 Апр 2020 17:56
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Corolla Verso 2007 2.2D
- Благодарил/а: 1 път
Трудно включва и изключва 1-ва и задна?
Проблемът вече е решен. След като продължаваше да трака и след 400 изминати километра уговорих оглед в сервиза. Оказа се че не е от маховика. Дори когато се позатопли времето тракането намаля, но пак се чуваше и дразнеше. Предният тампон към скоростната кутия при заклащане на двигателя издаваше този шум. След натягане всичко е перфектно. Радвам се, че не се наложи сваляне на кутията заради по-сериозни причини.
Старият маховик вероятно можеше да изкара и още защото не тракаше. Само чувах много леко потракване при гасене без натиснат съединител на финала. Сега знам, че всичко е ново.
Старият маховик вероятно можеше да изкара и още защото не тракаше. Само чувах много леко потракване при гасене без натиснат съединител на финала. Сега знам, че всичко е ново.
Corolla Verso SOL 2007 2.2D 2ADFTV 136 к.с.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта