Как да шофираме най-икономично хибрид
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
А Boz, грешно си разбрал. Не съм висял да мръзна имам подгрев на волана и седалките. Освен това в колата стана топло по-рано, което не пречи на пътуващите да се туткат. С печка пак щяха да са 12 мин или повече, времето не зависи от източника.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Как да шофираме най-икономично хибрид
Аз се чудя кви са тия, дето карат по къс ръкав, докато аз съм с шапка и качулка върху нея...
Другари, от декември насам C-HRката не е падала под 7 среден за дни наред. Което е добре, миналата зима доста време не падна под 8. Да, имам карания и по 4, ама и по 12-13
За цялото лято средния е 5. Това е положението и ме устройва идеално. Карам си както ми е кеф, жената кара повече, явно и тя така. Все пак е жена, която врътка 3 тонен, 6,50 дълъг бус из Софето и не е блъскала кола досега, та заслужава да кара както си иска
Извън майтапа, колата в работни дни се движи по 6 километра сутрин и 6 вечер. Уикенда се върти повечко и като се стопли си е добре разхода. Но наистина никой не се старае чак толкова. В неделя се мъчих да... глайдвам... За пореден път не щъ! Като я купихме така я мъчих... Кола за каране е. Все си е 2-3 литра надолу от Витарата, която исках
Другари, от декември насам C-HRката не е падала под 7 среден за дни наред. Което е добре, миналата зима доста време не падна под 8. Да, имам карания и по 4, ама и по 12-13


Извън майтапа, колата в работни дни се движи по 6 километра сутрин и 6 вечер. Уикенда се върти повечко и като се стопли си е добре разхода. Но наистина никой не се старае чак толкова. В неделя се мъчих да... глайдвам... За пореден път не щъ! Като я купихме така я мъчих... Кола за каране е. Все си е 2-3 литра надолу от Витарата, която исках

Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
От тази сутрин (или как загрява хибрид на място):
За 7 минути подгряване отлепи стрелката на температуратра
Потеглям след 11 минути, топло е и пътниците са доволни
Завършвам пътуването с разход 28.5/100
За 7 минути подгряване отлепи стрелката на температуратра
Потеглям след 11 минути, топло е и пътниците са доволни
Завършвам пътуването с разход 28.5/100
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
Аз пък си мислех че на тези хибриди не им наливате гориво,ама като гледам резервоара е пълен. 

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
Biro, на коя минута ще ти загаси ДВГ-то, когато си на място и температурата на парното ти е 22,5? Съответно при каква начална (предполагаема) температура на палене на автомобила.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
Явно студът си играе огромна роля при хибрида, както и при всяка друга кола де. Днес продължих теста. Вчерашния среден разход, който се кротна на 4,8 при теста ми днес не го нулирах. Просто стартирах и врътнах абсолютно същия маршрут. НО- стартирах при -3 градуса и студена кола (вчера беше над 0 и колата беше загряла, когато нулирах и тръгнах). Днес си държах парното пак на около 20-21 градуса. Ами, докато колата загрее и стопли купето ДВГ стоя запален и съответно на това си качи до над 6. В края на маршрута успях да сваля до 5,7 и не повече. Пробвах и техниката Pulse and Glide- наистина сваля разход. Очевидно студът си има значение. И въпреки това от тези 2 дни записах среден разход с около 2-2,5л по-малко отколкото би ми дал Авенсиса. Така, че съм повече от доволен дори и от разхода на хибрида, без да има за мен първостепенно значение
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
Не знам, но ще пробвам някоя сутрин.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Как да шофираме най-икономично хибрид
Ми то не се губело и не идвало от нищото, та и при хибрида топлото трябва да дойде от нейде, та после де отивал бензина



Аз открих, че най лесно хибрид се кара икономично в задръстванията. Когато хич се не кара, та лесно се спазват пинизите


Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
Това е ясно. Елементарна физика и въпрос на топлообмен е. Просто това, което ме впечатлява за момента е, че преразходът на студено, чисто като процент, е доста по-голям отколкото при конвенционалния ми автомобил. И въпреки това разходът като цяло е доста по-нисък, та не се оплаквам. Не ме разбирай погрешно 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Как да шофираме най-икономично хибрид
А, не те разбирам погрешно, просто си търся поводи да се шегувам и да си чеша езика
А за разликите е ясно. Другия ти автомобил работи, загрял, незагрял. А този пали само за да загрее, което лятото не би направил.

А за разликите е ясно. Другия ти автомобил работи, загрял, незагрял. А този пали само за да загрее, което лятото не би направил.
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Как да шофираме най-икономично хибрид
Ей сега за 5 км успях да постигна 3,7 разход, карайки икономично хибрид, не по общите правила от по-горе. Не се престаравах, но се стигна до там да се замисля дали да карам двигателя да подгрява и зарежда докато се движа, а не редовните му номера, да запали като спра и да изгасне като потеглям 
На втория опит, за 7 км, 4,9 разход. Нещо не ми се получи, ама и газ нагоре по Цариградско не прощава
Накрая деугия редовен номер, да запали докато отключвам гаража... 

На втория опит, за 7 км, 4,9 разход. Нещо не ми се получи, ама и газ нагоре по Цариградско не прощава


Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
Гаража ако не го отключваш с дистанционно внимавай и да не потегли без да очакваш.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
Бреййй ще ми харесат май хибридите.
Те и сами ли си тръгват,кво е това чудо.
Ако го повикаш е така като кученце идват ли.Ей ама това става за сваляне на миски пред мола...Викаш му ...- Икономикс ела тук и той идва и онази отваря вратата и сама се качва в колата .
Някой да продава " наточен" хибрид.?
Те и сами ли си тръгват,кво е това чудо.

Ако го повикаш е така като кученце идват ли.Ей ама това става за сваляне на миски пред мола...Викаш му ...- Икономикс ела тук и той идва и онази отваря вратата и сама се качва в колата .
Някой да продава " наточен" хибрид.?
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 25 Яну 2014 09:54
- Местоположение: София
Как да шофираме най-икономично хибрид
Ма те не са ли ти харесали още хибридите?! Аз C-HRката я карам с качулка, че ме налитат мацките от Фиатчетата. Като изляза уикенда с хибрида после цяла седмица вървят на тълпи след мен. Като Битълсите се чувствам, сичките на куп. Хем не е натокан, хибрида, само греди на тавана има. И детска седалка отзад. И оригинални гумени стелки. Сега като сложа и в багажника ще трябва колата да я маскирам като тестовите нови модели преди представянето
Toyota C-HR 1,8 HSD 2019 facelift
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
Toyota Previa 2.0 D-4D 2001
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Как да шофираме най-икономично хибрид
Остави го на мегдана и иди за баничка, после ще коментираме сама ли тръгва.mfandakov написа: ↑20 Яну 2021 07:56 Бреййй ще ми харесат май хибридите.
Те и сами ли си тръгват,кво е това чудо.![]()
Ако го повикаш е така като кученце идват ли.Ей ама това става за сваляне на миски пред мола...Викаш му ...- Икономикс ела тук и той идва и онази отваря вратата и сама се качва в колата .
Някой да продава " наточен" хибрид.?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта