
Не пали при температура под 0 градуса
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
- Местоположение: Sofia
Не пали при температура под 0 градуса
Съгласен съм за ELM-чето, че е несериозна работа, а софтуерът е free
, но върши работа като светнат лампите поне да покаже кода на грешката и да е изтрие. Свещите са сменени, пробвах тогава с една лампа, свети при подаване на контакт, има напрежение. Горивото, което сипвам на колата е само на omv max motion дизел или на shell v-power дизел, заради капризните дюзи и BDC добавка, когато е студено и лятото също, но по-рядко. Чудя се да не би да връща нещо гориво, когато задържи по-студено навън или този vsc клапан (ако така се казва) да не е, но това е само когато задържи няколко дни под нулата. Тази сутрин също пробвах да запаля на -10, е не запали разбира се, но на подкачващата помпа на горивния филтър пробвах да понапомпя бутончето, твърдо си беше, разклатих колата в пристъп на беда и надежда нещо, ако проблемът е в резервоара и се е затлачило да се оправи, но няма ефект. Ще продължа да търся проблема и ще пиша, ако го намеря! Благодаря Ви!

-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 06 Юли 2018 15:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis T25, 2007, D4D 126hp
- Получена благодарност: 1 път
Не пали при температура под 0 градуса
Чета темата, но никъде не видях дали си правил диагностика на дюзите... Ако не си, няма да е лошо някой да ти закачи колата с един Техстрийм, ако изобщо запали.
ПС: Аз също зараждам Махмоушън от ОМВ и искам да ти кажа, че в 2те ОМВта около мен, тоя Махмоушън не е от една майка. Затова спрях да зареждам от по-близката бензиностанция и се наложи да ходя до по-далечната.
ПС: Аз също зараждам Махмоушън от ОМВ и искам да ти кажа, че в 2те ОМВта около мен, тоя Махмоушън не е от една майка. Затова спрях да зареждам от по-близката бензиностанция и се наложи да ходя до по-далечната.
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Няма да е само дюзи. Но автора си решава. С добавки няма да стане. Иска си пълна диагностика. Дизела като намалее компресията и не пали зимата.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
- Местоположение: Sofia
Не пали при температура под 0 градуса
Здравейте и отново благодаря за отговорите. Последно на колата е правена диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г. като показанията на дюзите са:
Injection 1 correction value: -0,63
Injection 2 correction value: 0,78
Injection 3 correction value: -0.16
Injection 4 correction value: -0,47
,но това беше преди около 250000км, сега може да е различно. До тойота да отида или препоръчайте сервиз за диагностика?
Относно OMV и качеството на горивото май май има нещо такова. Мисля като запали, ако запали, като се стопли да си отида на по-далечното OMV и да налея до горе. Може пък да дърпа въздух нещо от резервоара, поне да го изключа като опция, ако въобще разсъждавам правилно де.......
Injection 1 correction value: -0,63
Injection 2 correction value: 0,78
Injection 3 correction value: -0.16
Injection 4 correction value: -0,47
,но това беше преди около 250000км, сега може да е различно. До тойота да отида или препоръчайте сервиз за диагностика?
Относно OMV и качеството на горивото май май има нещо такова. Мисля като запали, ако запали, като се стопли да си отида на по-далечното OMV и да налея до горе. Може пък да дърпа въздух нещо от резервоара, поне да го изключа като опция, ако въобще разсъждавам правилно де.......
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Гледам си от София, обади се на МехаННика. Хвалят го тук много. Разбира ги явно Тойотите. От питане глава не боли.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
За тия км хората сменят дюзи.Daredevil_666 написа: ↑18 Яну 2021 18:59 диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г.
.......
,но това беше преди около 250000км
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
biro написа: ↑18 Яну 2021 19:58За тия км в рамките на 16 месеца хората сменят дюзи.Daredevil_666 написа: ↑18 Яну 2021 18:59 диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г.
.......
,но това беше преди около 250000км
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
- Местоположение: Sofia
Не пали при температура под 0 градуса
Грешката е моя, преди 25000км, една 0 в повече съм сложил. Колата е на 262000км в момента, като я взех беше на 208000км. По около 15000км изминаваме на година с нея. Поздрави!
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 09 Сеп 2017 19:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4 XA20 2.0vvti/LPG
Не пали при температура под 0 градуса
Тази кола каква електроника има ? Дебитомер, дросел, датчици за температура и други пущини ? Проблема ми се струва електронен, а не механичен. Имах на времето едно пежо, обаче бензиниво. Палеше само на топло, грешки нямаше. Закарах го в един сервиз на познат да тъси причината. Обади се и каза, колата няма проблем. Попитах го дали я е прибрал вътре в сервиза и той каза, че от вън ли да я оставя. На следващата нощ не я прибра и колата не запали. Оказа се дроселовата клапа, нея диагностиката не я хващала. Пробвай да нагрееш някой съмнителен датчик и пробвай да палиш.Лошото беше, че зпали ли веднъж се яакаше другата сутрин. Аз това го открих сам с пистолета за горещ въздух, а къде ли не обикалях по всякакви сервизи и сумати пари дадох за СВЕСТНИ диагностики.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 09 Май 2017 18:39
- Местоположение: Sofia
Не пали при температура под 0 градуса
Така, при мен има развитие, колата запали на 0 градуса днес следобед. Запали си нормално, без да мени обороти, без странни звуци, без странни пушеци. В съботния ден обаче като разцъквах ELM-чето ми направи впечатление, че при стартиране, напрежението падаше под 9 волта, а акумулаторът в покой показваше 11.9-12 волта, това на -5 градуса. Реших днес да сваля акумулатора и да го заредя, купих си преди време зарядно, но преди да го сваля реших да го замеря, показа 12,45 волта, а знам че ако е напълно зареден трябва към 12,6 волта и нагоре да е. В крайна сметка реших да видя дали ще запали и си запали, вследствие на което замерих алтернатора на какво напрежение работи. В покой, без консуматори, показа 13,75 волта, пуснах къси и радиото и падна на 13,52 волта, което ще рече, че не зарежда както трябва и като стане студено, акумулаторът въпреки, че е Varta Sylver Dynamic 85Ah 800 A пусков ток не успява да завърти коляновия вал на необходимите обороти, вследствие на което не се подава гориво и колата не пали. Ако съм объркал нещо в предишното изречение, да ме поправите! Та утре е карам колата за ревизия на алтернатора и да видим какво ще стане. Ще пиша за резултати! Поздрави!
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Споко, дават го да се стопля. 

Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Звъни ми един приятел от Англия, кара корола версо 2,2 136кс. Оплаква се, че не пали от първия път при по-ниски температури. Казах му да си погледне стартера, но той не вярва, не било от него. Купи нов акумулатор, на 4-тия ден след обаждането му, стартерът затегна и изобщо не завъртя повече. Дръпнаха колата до сервиз и го смениха с нов, сега палела всяка сутрин като нова. Общо взето, тези не палят ли, акумулатор, стартер, подгревни свещи, SCV клапан, дюзи. Ако и след това не палят. 

Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Не пали при температура под 0 градуса
Здравейте, и аз имам подобен проблем с Авенсис Т25 dcat.Проблемът при мен е, че при температури под - 6 колата може да върти на стартер докато не падне акумолатора, но не пали. Никакви признаци на палене, нито притриса, нито пуши,нищо.Свещите работят, акумолатора е нов, дюзите са проверени около + 0.9, 0.7, 1.0, 0.6. Това вече ме мъчи втора зима. Ако на километража показва - 4градуса пали от първия път. Веднъж от въртене почти падна акумолатора, бутнахме я в гаража и след 2 часа се качих и запали веднага с почти паднал акумолатор,това при 0градуса.
Няма никакви грешки, при последната диагностика ми казаха че csv клапана правил налягане. За друго не се сещам, но проблемът го прави при падане на точно под - 6 градуса и това по наблюдение 2 зими подред
Няма никакви грешки, при последната диагностика ми казаха че csv клапана правил налягане. За друго не се сещам, но проблемът го прави при падане на точно под - 6 градуса и това по наблюдение 2 зими подред
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Не пали при температура под 0 градуса
Проверкатана свещите каква беше? Дали са изгорели или дали идва захранване до шината?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта