Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Sandocan » 12 Яну 2021 21:32
Sandocan
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от stereo_man » 12 Яну 2021 21:52
Corolla E210
stereo_man
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Sandocan » 12 Яну 2021 23:44
Sandocan
- slowtraveler
- Мнения: 6348
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 369 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от slowtraveler » 12 Яну 2021 23:51
Относно ресурса - не бих се притеснявал - съвременните кутии нямат много общо с едновремешните

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- metoyo
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Юни 2020 11:00
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 1.8 HYBRID 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от metoyo » 13 Яну 2021 08:50
metoyo
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Mcl » 13 Яну 2021 08:59
Mcl
- metoyo
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Юни 2020 11:00
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 1.8 HYBRID 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от metoyo » 13 Яну 2021 09:01

metoyo
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Krachunov » 13 Яну 2021 09:08
Та това приритване при мен съм забелязал се получава, когато преди да включа на Р (паркинг) съм се движил на задна, примерно при паркиране и след това потеглям напред или ако съм спрял под наклон без значение посоката. Нормално е с автоматичната ръчна да го елиминира, понеже след като включиш на Р тя захапва и автомобила не се "отпуска" на "скоростната кутия"
П.П.
Ето това е видеото:
https://www.youtube.com/watch?v=-dHeRJdrnI8
Krachunov
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Krachunov » 13 Яну 2021 09:14
https://youtu.be/-dHeRJdrnI8?t=1445
Krachunov
- slowtraveler
- Мнения: 6348
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 369 пъти
- Получена благодарност: 399 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от slowtraveler » 13 Яну 2021 09:45

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- BOz
- Мнения: 4591
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 221 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от BOz » 13 Яну 2021 10:36
Ето това е основната причина защо кутията "рита" когато се изкара от П.
Пробвайте да видите, че няма да ви рита, ако преди да вкарате П, примерно сте в позиция Д или Р, вкарате неутрал Н, след това дръпнете ръчна, след това отпускате спирачката, за да "висне" цялата кола на ръчната спирачка и накрая включите П, след това няма кутията да ви "рита" когато я "изкарате" от П. Аз лично не бих дърпал ръчна зимата, ама това е съвсем друга тема. За теста и/или ако имате друго мнение по въпроса, не е проблем.


Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 02 Ное 2019 06:10
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0L
- Благодарил/а: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от wachman » 15 Яну 2021 15:08
BOz написа: ↑13 Яну 2021 10:36Ето това е основната причина защо кутията "рита" когато се изкара от П.
Пробвайте да видите, че няма да ви рита, ако преди да вкарате П, примерно сте в позиция Д или Р, вкарате неутрал Н, след това дръпнете ръчна, след това отпускате спирачката, за да "висне" цялата кола на ръчната спирачка и накрая включите П, след това няма кутията да ви "рита" когато я "изкарате" от П. Аз лично не бих дърпал ръчна зимата, ама това е съвсем друга тема. За теста и/или ако имате друго мнение по въпроса, не е проблем.![]()
От личен опит: при хибридите няма значение в кой момент превключвате лоста на P. При мен винаги след позициониране на лоста в паркинг позиция след няколко секунди се включва ръчната спирачка. За да го няма "ритането" сутринта аз съм стигнал до извода че, е достатъчно да се изчака с натиснат педал на спирачката, докато се задейства ръчната.
ПП: карам и чисто нов автомобил произведен от VAG групата. Когато го вземахме от търговеца, чинно ни обясниха как трябва да се паркира автомобила за престой с автоматична трансмисия. Спираме -> лоста на N -> натиска се бутонът за ръчната спирачка (P) -> лоста се премества в позиция P. Причината е, че при позиция P не се активира автоматично ръчната спирачка.

wachman
- BOz
- Мнения: 4591
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 221 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от BOz » 15 Яну 2021 15:25
Точно това е идеята - да задействаш ръчната спирачка и колата да "висне" първо на спирачките, а не да "висне" върху скоростната кутия.
Няма значение дали ръчната е автоматична или ръчна. Винаги идеята е да се отпускане колата първо върху спирачките и след това П, за да не се натовари заключващия механизъм на скоростите.

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от Mcl » 15 Яну 2021 15:35
Mcl
- BOz
- Мнения: 4591
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 221 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Мнение от BOz » 15 Яну 2021 15:42

Общо взето е въпрос на усещане. Но на очевидно равен терен или на лек наклон, няма смисъл от ръчна.
п.п. А тия нови Короли когато са на Д и отвориш шофьорската врата, "вдига" ли ти сама автоматичната ръчна спирачка?

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта