Привет,
Става дума за колата на мой приятел, RAV 4, D4D двигател. Нямам опит с дизелови двигатели, освен от обща култура.
Първоначално се забелязва загуба на антифриз, изхвърлян през ауспуха. В сервиз установяват изтичане на антифриз през охлаждането на ЕГР клапана и затапват входа и изхода на водната линия през ЕГР-то. Почти веднага след това на загрят двигател започва да свети лампата за маслото, без значение на какви обороти. Масло има. На студен двигател лампата не свети.
Посъветвах приятеля да не кара така колата преди да се оправи проблема. Моля за коментар и съвет какво се е случило в първия момент и е причинило загубата на антифриза и какво предизвиква (предполагам) загряването на маслото за да светне лампата и как се постъпва в такава ситуация - смяна на целия ЕГР или гарнитура и т.н. Очевидно затапването на водната линия не е решение.
Поздрави,
Георги
Проблем с налягането на маслото на D4D
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с налягането на маслото на D4D
В такава ситуация се сменя сервиза, като преди това се разбира какво точно са правили. Никой от тук не може да каже какво са направили във въпросния сервиз.
След това се отива в правилния сервиз за ремонт.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Bat Jorko
- Мнения: 90
- Регистриран на: 29 Апр 2012 14:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 1.8, 2005
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с налягането на маслото на D4D
Благодаря за отговора, макар че очаквах технически коментар, а не назидание.
Опитвам се да помогна на човек, който не разбира от коли и очевидно е прецакан, независимо че не е отишъл в първия срещнат сервиз. За да не му се случи пак, мисля че ще е от полза мнение по случая от незаинтересована страна.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с налягането на маслото на D4D
В никакъв случай не е назидание, но така описано, не виждам кой може да даде технически коментар.
Имало теч на антифриз и сервиза решил, че е от ЕГР. Но, освен затапването, какво друго са "ръчкали", та да му светне и лампата, само те си знаят.
Двете неща нямат нищо общо (затапване и лампа за масло).
Другото е да е просто съвпадение.
Лично аз бих отишъл на тест за изгорели газове и след това на ремонт на глава, щом изхвърля през изпускателната система
Имало теч на антифриз и сервиза решил, че е от ЕГР. Но, освен затапването, какво друго са "ръчкали", та да му светне и лампата, само те си знаят.
Двете неща нямат нищо общо (затапване и лампа за масло).
Другото е да е просто съвпадение.
Лично аз бих отишъл на тест за изгорели газове и след това на ремонт на глава, щом изхвърля през изпускателната система
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Проблем с налягането на маслото на D4D
С така зададен въпрос на никого няма да помогнеш. D4D са всички дизелови двигатели, от Ярис 1.4 до Ланд Круизер 200. ТОВА Е ГОРИВНА СИСТЕМА. Ако беше написал година на производство, някой може и да се досети за 1CD ли питаш или за 2AD. Проблемите, симптомите и решението им почти нямат нищо общо.
-
- Мнения: 5666
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Проблем с налягането на маслото на D4D
► Виж съдържание
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- Bat Jorko
- Мнения: 90
- Регистриран на: 29 Апр 2012 14:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 1.8, 2005
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Проблем с налягането на маслото на D4D
Благодаря на всички, които коментираха по темата.
Причината за светещата лампа за налягане на маслото според сервиза е кабелна повреда, т.е. не е свързана със затапването на водната линия към ЕГР-то.
Поздрави,
Георги
Причината за светещата лампа за налягане на маслото според сервиза е кабелна повреда, т.е. не е свързана със затапването на водната линия към ЕГР-то.
Поздрави,
Георги
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта