Toyota Corolla E10
Toyota Corolla E10
здр.Нов съм в форума и ми предстои да си купа кола и съм се спрял на този модел. Toyota Corolla E10 2.0D има ли я някои да каже какви впечатления има от този модел.И ако намеря такава какво трябва да гледам по спецялно в нея. Мерси за отговорите !
Re: Toyota Corolla E10
Много успешна генерация. Особено японската сглобка е на извънземно ниво /в сравнение с повечето автомобили от този клас на същата възраст/. Не скърцат долнопробни пластмаси, не се разпадат и т.н.
Не случайно има един лаф:
Не съм доволен от качеството на изработка на моята Е-10. На 270 000км леко и се надраска стъклото на километража. biggrin.gif
Общо взето всичко е направено с изключителна прецизност и е разположено на най-удобното място.
Дизеловия двигател също е класика в жанра. Стига да го вземеш в добро състояние ще получиш страхотен автомобил.
Дали сглобката е японска ще познаеш по дръжките на вратите. На японската не са издадени и не стърчат над самата врата за разлика от английската.
Успех и най-вече късмет в търсенето на читава бройка.
Не случайно има един лаф:
Не съм доволен от качеството на изработка на моята Е-10. На 270 000км леко и се надраска стъклото на километража. biggrin.gif
Общо взето всичко е направено с изключителна прецизност и е разположено на най-удобното място.
Дизеловия двигател също е класика в жанра. Стига да го вземеш в добро състояние ще получиш страхотен автомобил.
Дали сглобката е японска ще познаеш по дръжките на вратите. На японската не са издадени и не стърчат над самата врата за разлика от английската.
Успех и най-вече късмет в търсенето на читава бройка.
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Защото твоята тема за Е-11 е просто перфектна, а повечето неща в нея важат и за Е-10.
Е-11 си е просто лека доработка, но с коренно различен екстериор. biggrin.gif
П.п. и аз ги имам всичките статии. Мисля, че точно от твой линк съм ги дърпал, както и доста друга полезна информация. За което всички сме ти много признателни.
Все се каня да те питам каква ти е другата кола. Да не е някое Мицу?

Е-11 си е просто лека доработка, но с коренно различен екстериор. biggrin.gif
П.п. и аз ги имам всичките статии. Мисля, че точно от твой линк съм ги дърпал, както и доста друга полезна информация. За което всички сме ти много признателни.

Все се каня да те питам каква ти е другата кола. Да не е някое Мицу?
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Корола Е12 автоматик 2004 год., но неотдавна се разделих с нея.Toyoda написа:Все се каня да те питам каква ти е другата кола. Да не е някое Мицу?
Работническата ми кола е Корола Е11, 1999 год., японска сглобка. Много качествена изработка и съм възхитен от надеждността.
Имам още Сааб с турбо, но много харчи на градско. Досега харесвах снобарските возила, но вече имам друг критерий - безотказността и практичността. Дори в моя офис ме подиграват, че карам "японската жигулка".
Toyota Corolla E10
Аз съм притежател на Toyota Corolla E10 2.0D 1994г. производство. Карам я от 3 години /около 30 000км. на година/. Само суперлативи. Отлична кола. Просто в нея няма какво да те нервира. "Притеснява ме само това, че я карам с масло 5W40 - пълна синтетика и НЕ иска да го харчи. А е на поне 210 000км. А зимата пали само като "погледна" ключа.
2.0D XL
добре момчета кажете ми какво е най добре да гледам като мисля да си купа този модел ? освен това с дали е японска или европеиска. Някакви по финни разлики има ли в годините спрямо 1992 и 1994 разлика в решетките , фаровете , стоповете ? Искам да попитам и може ли да се сложи на 2.0D-а турбо компресор ?
Хахах. sluchaen_fen, питам 'щото много ми приличаш на мен самия, колкото и смешно вероятно да ти звучи това. biggrin.gif А аз общо взето харесвам Тойота, Мицу, Суби и да, да не забравя... Сааб /но са ми скъпички/. Е харесвам отделни моделчета на други марки, като повечето пак са японски... разбира се. Аз наблягам именно на практичност, както и на сигурност, доколкото ми е възможно. А безотказността си е запазена марка на Тойота.
П.п. имам да те черпавам и за застрахователните линкове. Много полезна информация има в тях .
За нашата Е-10 не мога да помогна с цени на части и много насоки просто, защото почти нищо не е пипано. Само консумативи, но не помня цените. Това е старата кола на адаша Тодор/Toyota_Devil. Вероятно някои от вас го познават. А колата я купих за сестра ми, но и аз и се радвам много и обичам да я карам, когато я докопам.
Просто само суперлативи мога да кажа за возилото.
Между другото има и тема от едно време за тази генерация, като ревюто доколкото видях е от Автопазар.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=32&highlight=e10
Bulverde, не мисля, че ще стане да сложиш турбо, а и не е особено оправдано. Купето е доста леко и двигателят е доста разтоварен, т.е. фабричния дизелов агрегат ще се справи повече от прилично.
Между другото в последно време все повече ми се набиват офетти за Тойотки от Япония. Цените са смешни, а амортизацията е много по-малка. Само да не бяха с десен волан...
П.п. имам да те черпавам и за застрахователните линкове. Много полезна информация има в тях .

За нашата Е-10 не мога да помогна с цени на части и много насоки просто, защото почти нищо не е пипано. Само консумативи, но не помня цените. Това е старата кола на адаша Тодор/Toyota_Devil. Вероятно някои от вас го познават. А колата я купих за сестра ми, но и аз и се радвам много и обичам да я карам, когато я докопам.

Между другото има и тема от едно време за тази генерация, като ревюто доколкото видях е от Автопазар.
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=32&highlight=e10
Bulverde, не мисля, че ще стане да сложиш турбо, а и не е особено оправдано. Купето е доста леко и двигателят е доста разтоварен, т.е. фабричния дизелов агрегат ще се справи повече от прилично.
Между другото в последно време все повече ми се набиват офетти за Тойотки от Япония. Цените са смешни, а амортизацията е много по-малка. Само да не бяха с десен волан...
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
За Королите нищо не знаех. Забелязах, че фирми "Рент а кар" непрекъснато търсят да закупят Короли заради тяхната издръжливост. Замислих се и "на шега" реших да пробвам две Короли за моята фирма. Останах очарован. После купих на лизинг нова Корола лично за мен, но след 2 год. прочетох за издънката при vvt-i моторите. След свършване на лизинга я продадох (подарих), въпреки, че не бях засегнат от дефектната партида vvt-i мотори. Случайно си намерих добре запазена Корола 1999 год за лични нужди и вече не я давам на никой. Сааба ми е 3 пъти по-мощен и 4 пъти по-скъп, но го давам, като ми го поискат приятели. Старата Корола 1999 год не я давам на никой. Дори събрах мануали с намерение никога да не се разделям с тази машина, т.е. да съм спокоен, че имам всичко като документация.
При Корола Е10 няма предпазни въздушни възглавници и климатик. Сигурността е по-слаба, сравнена с Корола Е11. Това са причините да ползвам Е11 за градско шофиране, вместо Е10.
Е11 има по-нов дизайн, клима, еърбеци и нищо повече, сравнено с предшественицата си.
Смело купувайте Е10 и няма да съжалявате.
При Корола Е10 няма предпазни въздушни възглавници и климатик. Сигурността е по-слаба, сравнена с Корола Е11. Това са причините да ползвам Е11 за градско шофиране, вместо Е10.
Е11 има по-нов дизайн, клима, еърбеци и нищо повече, сравнено с предшественицата си.
Смело купувайте Е10 и няма да съжалявате.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Da be da,kato nabirash do 100km/h za 15 -16 sekundi togava shte te pitam dali i e raztovaren motora.No turbo spored men ne e dobre da se slaga,shtom ne e predvideno v konstrukciata na tozi motor.Hem che CArina 2.0TD e s turbo,a mai motora e sashtia.No nai-dobro e taka kakto kolata e izliazla ot zavoda,vsiakvi dorabotki men me drazniat i ne gi odobriavam!Toyoda написа:Bulverde, не мисля, че ще стане да сложиш турбо, а и не е особено оправдано. Купето е доста леко и двигателят е доста разтоварен, т.е. фабричния дизелов агрегат ще се справи повече от прилично.
...
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Хм, прав си, но не съвсем, Случаен фен, макар и да четеш написаното седнал. На Е-10 започна опционално слагането на еърбези от 93 г., ABS-a също е част от опционалния пакет, както също климатика, централното заключване, ел стъкла, ел огледала... Абе твоите колеги с право биха нарекли Е-10 без допълнителните екстри японската жигула.laugh.gif
По каросерията доработките не са значителни от Е-10 към Е-11, няма и наложителна необходимост да бъдат, защото с Е-10 японските инжинери са задминали себе си. biggrin.gif С 1/3 е увеличена устойчивостта на купето спрямо Е-9.
Признавам си, че имам много голяма слабост към Е-10. Като я карам имам усещането, че шофирам Лексус. То такъв е и замисълът на ръководителя, др. Акихико Сайто, на когото съм голям фен.
Лексус, съгласен съм. За над 14 секунди става набирането от 0 до 100, но все пак това си е атмосферен дизелов двигател, злояд при това. Все пак нормално е щом купувача се е спрял именно на него, то да може да преглътне сравнително бавното набиране. Ако не, то да взема някой от бензиновите инжекциони и така.
По каросерията доработките не са значителни от Е-10 към Е-11, няма и наложителна необходимост да бъдат, защото с Е-10 японските инжинери са задминали себе си. biggrin.gif С 1/3 е увеличена устойчивостта на купето спрямо Е-9.
Признавам си, че имам много голяма слабост към Е-10. Като я карам имам усещането, че шофирам Лексус. То такъв е и замисълът на ръководителя, др. Акихико Сайто, на когото съм голям фен.
Лексус, съгласен съм. За над 14 секунди става набирането от 0 до 100, но все пак това си е атмосферен дизелов двигател, злояд при това. Все пак нормално е щом купувача се е спрял именно на него, то да може да преглътне сравнително бавното набиране. Ако не, то да взема някой от бензиновите инжекциони и така.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта