
Отзиви от мощността на вашите Т25 бензин.
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Отзиви от мощността на вашите Т25 бензин.
Да, разбира се зависи с какво се сравнява. Всичко е много релативно и въпреки това трябва да се гледат фактите. 147 коня в атмосферен двигател в моя Авенсис са си напълно достатъчни за колата. 9,4 сек. до 100 е напълно реална стойност, но си иска обороти. От 60 като изпреварвам и я сложа на 2ра и я натисна хубаво не съм имал никога проблеми при изпреварвания. И не, алтернативният 2l дизел със 143те коня не върви повече...лично съм го тествал, и техн. данни си го показват също. Да я сравняваш с Д-Кат е безмислено, разбира се. Просто бензиновият двигател си има особеностите и това е. И определено Авенсисът ми върви мноооого повече от 90 коня в Д4Д в по-лекия Аурис (по повод, че трябвало един атмосферен бензин да е 60-70 коня повече от турбо-дизела, че да вървял, прочетох го и това някъде по-горе). И разбира се, пак казвам, си е и до с какво се сравнява. След Авенсиса като се кача на 223 коня хибрид и се чувствам и аз все едно трябва, както Кики казва, с крак да помагам като Флинстоун. А Лексуса все още не го натискам, че е не е разработен... Е, качвал съм се и на GS450h, имах чувството, че карам ракета, спрямо него и IS300h е спряла работа. И т.н. Винаги има по-бързи коли. Така че, към колегата, пуснал темата- свали необходимите предавки, дай хубаво газ, дръж я в обороти, пък виж дали не върви 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Отзиви от мощността на вашите Т25 бензин.
Напълно съвпадаме, като мислене с автора на темата, преди сегашната ми кола имах турбо бензин, не е някаква бегачка, но точно на баир с 4 човека и багаж, като натисна газта и мога спокойно да изпреваря без да свалям предавка ( зависи все пак от баира и дистанцията до другата кола), случвало се е да набия от 6-та 4-та или 3-та и си ставаше приятна за изпреварване.
Винаги съм се чудил на такива гиганти , като Тойота защо все още не слагат турбини в бензините си ( говоря за сериините автомобили, стоковите), имат ноу-хауто, имат инженеринга, продължават с тия атмосферки, Т25 с 147 коня е приятен мотор за дълго шофиране, но да се изстреляш не става, освен ако не го изнасилиш чак към 5-6к., а и аз не обичам така да карам колите си.
Мисля, че само в последния NX 200 вкараха някаква турбина, вярно, че се търси надеждност, но при правилна поддръжка още от първия собственик спокойно могат да подминат 400-500к. без ремонти, а кефа е несравним спрямо атмосферка, както и икономията.
Само за пример - Дачия 0,9 с турбина 90 коня такси, само на газ е карана подминава 360к.км, вярно - в повечето случай не е студена, няма толкова студени стартове.
Само за това ме е яд на Тойота, а могат и то доста добре да го направят, вече при всички марки тенденцията е такава да слагат турбини на малки обеми, въпреки, че сигурно за Тойота бензиновия двигател приключва и масово се ориентират към хибриди и плъг ин EV, а там вече нещата стоят по друг начин.
Винаги съм се чудил на такива гиганти , като Тойота защо все още не слагат турбини в бензините си ( говоря за сериините автомобили, стоковите), имат ноу-хауто, имат инженеринга, продължават с тия атмосферки, Т25 с 147 коня е приятен мотор за дълго шофиране, но да се изстреляш не става, освен ако не го изнасилиш чак към 5-6к., а и аз не обичам така да карам колите си.
Мисля, че само в последния NX 200 вкараха някаква турбина, вярно, че се търси надеждност, но при правилна поддръжка още от първия собственик спокойно могат да подминат 400-500к. без ремонти, а кефа е несравним спрямо атмосферка, както и икономията.
Само за пример - Дачия 0,9 с турбина 90 коня такси, само на газ е карана подминава 360к.км, вярно - в повечето случай не е студена, няма толкова студени стартове.
Само за това ме е яд на Тойота, а могат и то доста добре да го направят, вече при всички марки тенденцията е такава да слагат турбини на малки обеми, въпреки, че сигурно за Тойота бензиновия двигател приключва и масово се ориентират към хибриди и плъг ин EV, а там вече нещата стоят по друг начин.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Отзиви от мощността на вашите Т25 бензин.
Аз пък се радвам, че все още има кой да прави атмосферки... 
Турбини имат основно при нехибридните малолитражки, всичко друго е NA или хибрид (изкл. 3.5 v6 twin turbo във ls500, 1.5 Celica---ъъъ Yaris GR и.... абе 5th gen supra няма
)
Атмосферен бензин = power band доста по-"нависоко", съответно си иска оборотите и не виждам абсолютно нищо лошо във това. Има си доста консервативно пресметнат ограничител, не се притеснявайте за valve float ;)

Турбини имат основно при нехибридните малолитражки, всичко друго е NA или хибрид (изкл. 3.5 v6 twin turbo във ls500, 1.5 Celica---ъъъ Yaris GR и.... абе 5th gen supra няма

Атмосферен бензин = power band доста по-"нависоко", съответно си иска оборотите и не виждам абсолютно нищо лошо във това. Има си доста консервативно пресметнат ограничител, не се притеснявайте за valve float ;)
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Отзиви от мощността на вашите Т25 бензин.
Нищо не ми говори valve float, ще потърся инфо, а относно турбините изказах моята гледна точка.Незнам дали все още е вярно твърдението, че големия обем е символ на дълготрайност и надеждност, не визирам двигателите на Тойота вграждани в Тундра, ЛС или Секвоя.
Просто мен ме е яд ( за себе си ), как разни пикливи марки успешно вграждат турбини в малолитражки и нямат никакви драми, или аз поне не съм забелязал.
Но очевидно е, че Тойота е насочила усилията си към хибридите, а не да даунсайзва и да слага турбини, може би мениджмънта там не вижда бъдеще.
Просто мен ме е яд ( за себе си ), как разни пикливи марки успешно вграждат турбини в малолитражки и нямат никакви драми, или аз поне не съм забелязал.
Но очевидно е, че Тойота е насочила усилията си към хибридите, а не да даунсайзва и да слага турбини, може би мениджмънта там не вижда бъдеще.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта