

Та индивидуални причини човек да избере Тойота и това да е правилно решение колкото искаш

Привет. Камрито и Лексъса (кой модел) с какво ниво на оборудване са? Да хвърля и аз едно око. Не ми харесват цифрите за поддръжка на Лексус, ама като ме ядосаха с тоя 3-цилиндров мотор на Королата, ще се замисля.dracunculus написа: ↑03 Дек 2020 16:03 Ами, че пада качеството от Е11 нататък НЕ съм съгласен. Имам Е15, която е бетон-кола, от Авенсиса ми също не мога да се оплача. Баща ми все още си кара Ауриса на над 240 000км без проблеми. Мога и още да изреждам. А цената няма какво да коментирам, скъпи станаха всички марки- даже и "бюджетните", като Опел, ФВ и т.н - в момента Астра почва от около 19500, Голф от 20 000, Корола около 21 000 Евро- напълно съизмерими цени с минимална разлика. Просто трябва да се гледа за цената дали ти пасва това, което предлага марката в конкретния случай. Пример- Камрито не ми хареса в крайна сметка, поради липсата на Матрикс, обдухване на седалките и греди за багажник и за 2000 Евро отгоре взех Лексус, който го предлага това + Mark Levinson система със 17 високоговорителя. НО не взех Мерцедес за 7000-7500 Евро над Лексуса, защото не ми хвана окото с нищо повече. Просто си правиш сметката и толкоз. Примери много още- ДА, тъща ми си взе Мазда 3, а не Королата, защото откровено беше по-добре оборудвана за същите пари....и ДА, преди три години взех Авенсиса, защото предлагаше най-много за парите си към конкретния пазар тогава.И, колега, не ме разбирай погрешно, не защитавам сляпо марката, просто излагам факти
![]()
С Королата купих и Ярис за жената. Стъпи на 23300. Сега почват от 29990 за читав мотор. И от 27490 за идиотските 72к.с.bigchicken написа: ↑03 Дек 2020 21:14 Нямам навика да помня излишни неща, но си спомням, ча като се оглеждахме за нещо малко само Яриса беше адекватен, останалото ташак работа. След решението за малко по-голяма кола вече по-имаше избор. Между цели 3-4 и мен продължава да ме е яд, че не взехме Витарата, но пък C-HRа от години ме е грабнал, та и той ставаОще повече, че е фейслифта. И е хибрид, а нашата дори си няма винетка
Кашкая ме разочарова като поведение на пътя, иначе готин. Карока ми хареса, тъкмо го представиха, но не ми се чакаше, другите бяха или грозни на същата цена, или скъпи. Или изключително скучни, досадни или неудобни за каране коли.
Та индивидуални причини човек да избере Тойота и това да е правилно решение колкото искаш![]()
След Онези Короли, ‘93 или ‘94, не помня и после най-първия Авенсис за 33000 марки не бях помирисвал нова кола. Само съм мяркал реклами за 19000 лева, вземи за 163 лева на месец... Седнах на компа с идеята, че ще взема нещо градско с потенциал за извън града за 19-20 и отворих първо корейчетата, разбира се. Хюндай... После пробвах при Шкода... Нямаше как за тези пари такова некола и с нищо в него! Радио май имаха... Точно тогава Ярисите бяха намалени и с безлихвен лизинг и бързо приключи търсенето. Хибрида нямаше душичка и остана 111 коня бензин. Преди време взехме Ситроен С3 със 110 коня мотор, само защото Ярисите нямаха нещо, което да върви.
Колко струваше активацията?
Мерси ще отида да проверя.
Привет и тук, колега! Тази Корола ми беше един от фаворитите и на мен, но старата ми любов надделя. Само да споделиш, разходът падна ли ти като колата се разработи (след първите 1000-2000км)? Питам да знам горе-долу какво да очаквам от Лексуса- в момента на студовете при аутобан 140кмч и градско (само къси разстояния) ми дава 6,6-6,8. Като гледам, май за неразработена кола и тази констелация си е нормално. Мерси предварително!JOEBANANA написа: ↑01 Яну 2021 16:22 Привет на всички и честита Нова годинаЖивея в Германия-област Бавария и от 3.2020 притежавам Корола 2.0 ТС хибрид.Изминал съм 8600 км. и съм мнооооооогоооо доволен от автомобилът.Лятото ми дава разход 5.2 смесено(градско и със 180 км/ч на аутобана),сега при минусови температури 6.3....
Потребители разглеждащи този форум: stangenov и 9 госта