
Имам предвид, че съм изчел всичките 44 страници на темата за горене на масло при 1ZZ FE двигателите, както и съм прегледал всичките 55 страници, които търсачката ми изкара след въвеждането на "Авенсис Т22".
По същество - сдобих се с Авенсис Т22 седан, 1.8VVTi. Към настоящия момент двигателя е разпилян тотално, чакам да ми дойдат частите (ако някой се интересува може да споделя какво ще сменям), както и майсторчетата да ми направят главата. Та докато се случат гореописаните неща искам да попитам относно някои проблеми, които забелязах преди да отворя двигателя (електрически), както и след като го отворих (вътре из двигателя).
1. Заден ляв мигач не работи - не е крушка, докъдето стигнах с кабелите изглеждаха ОК. Има ли някой характерен за модела проблем (например реле) който да е възможен причинител?
2. Таблото му се губят показанията - както си караш и изчезват километраж, оборотомер, бензин, температура... и пак се появяват. Интересното е, че дори само на контакт да е колата пак го прави при това ритмично

3. Имам подозрения, че тоя двигател е отварян вече. Някой може ли да ме светне какво означават обозначенията на челото на буталата, защото на три от моите бутала има изписано "B", "147.00", "00", а на четвъртото "A", "146.00", "00". Въпросното 4-то бутало почти му беше заминал биелния лагер, част от бабита се беше отлепил, задръстил отворите за мазане....абе тъкмо навреме го хванах... Меря шийките на вала (меря им и елипсата) и всичките са 45.00мм, тая на 4-ти цилиндър 44.99мм с 0.005мм елипса (мисля, че ще го преживее). Буталата как да ги разбера дали са ремонтен размер т.е. какви са им размерите, като питам за размерите при площадките за мерене дето са указани на полите на буталата (всички знаем, че челото е с по-малък размер).