Налягане brc
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
- Получена благодарност: 1 път
Налягане brc
Здравейте, от скоро притежавам рав 4 с 1az fe двигател. Монтирана е газова уредба brc sequent 24 при шофиране на газ на моменти започва да мига ключа за превключване газ/бензин което най вероятно е признак за грешки в газовия инжекцион. Колата върви добре на бензин и газ но когато е студена на бензин има едно забавяне при подаване на газ и не всеки път сама превключва на газ изщраква клапана и си остава на бензин и след една две рьчни намеси превключва.На бензин не дава никакви грешки тествано с течсрим. На газ ми показва на моменти високо налягане
също така и тези показания на Р1 и делтаР не трябва ли да са с повече разлика къде да търся проблем.Toyota Rav4 XA30 1az fe
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Налягане brc
По-скоро ти пада налягането. 1000 милибара=1 Бар, Диференциалното налягане трябва да е 1 бар, а както гледам долу пада на 0.1 бара и естествено преключва. Най-вероятен проблем е запушени филтри някъде - т.е. не стига газ от бутилката към редуктора. Не съм газаджия, аматьор съм но отиди на майстор. Ако не ти се ходи смени филтрите. Има и друго но не мога да давам съвети които могат да са опасни, ако човек които не разбира бара там. С газта шега не бива. Ако не си сигурен какво правиш,недей я бара а отиди при хора които разбират. Ще ти я оправят веднага.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
- Получена благодарност: 1 път
Налягане brc
ДелтаР=Р1-МАР което значи 1721=1830-109 което значи е добре така ли да го тълкувам . Остава да търся причината за моментното налягане Р1 3537мбар.
Toyota Rav4 XA30 1az fe
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Налягане brc
Делтата ти е трябва да 1000Мбар. Но казах ти чети или отиди на газаджия.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
- Получена благодарност: 1 път
Налягане brc
Не съм съгласен. 1000Мбар приблизително е нормалното атмосферно налягане .
Toyota Rav4 XA30 1az fe
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Налягане brc
Колега Петката,да си настройвал или мякой друг да е пренастройвал скоро ГИ? М.А Р е вакуума, който се създава в смукателния колектор, и при теб изобщо не е верен.Колега urb , явно не познаваш системата БРЦ , не вкарвай колегата в заблуждение. За пренастройка на тази система секуент 24, се иска да се включи специализиран датчик.По добре намери някой , който работи с тази система. Поздрави
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
- Получена благодарност: 1 път
Налягане brc
Колата я взех така. Показанията за МАР са такива защото няма МАР и така работи без него, той се поставя допълнително само за настройка на системата. Поставял съм друг вид ГИ на такъв двигател на мой автомобили и двете системи нямат нищо общо.Само да поясня не се занимавам с монтаж на ГИ но някой неща са ми ясни. Проблема може би е в мембраната на изпарителя проблема го има обсъждан по руските форуми. Пълни газ през вакуумния маркуч в колектора и от там затруднено палене а високото ниво на Р1 излиза от нормалните параметри за превключване на газ и си остава на бензин. Но все пак това е мое мнение и тепърва ще го проверя.
Toyota Rav4 XA30 1az fe
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Налягане brc
Колега Петката,и аз не се занимавам професиолно с газови уредби.но това не пречи човек ако иска да знае повече и от професионалисти в тази област.Познавам добре тази система ,даже и съм настройвал доста от тях. Вакуума в тази система се изчислява програмно, след първата настройка на този ГИ, когато е включен оригиналния МАР датчик. След това се изключва и системата работи без него.Но тези показания на МАП в твоята система са такива, защото някой който явно не я познава, я е настройвал без него.Ако смяташ сам да се оправяш,намирай ръководството за настройка на тази система, разучи го добре, намери си оригиналния МАР на БРЦ и успех. Не е чудо голямо да се справиш и сам. Ако не се получат нещата, ще намериш някой ,който с това си вади хляба и пак ще си решиш проблема. Поздрави.
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Налягане brc
Какво съм казал неправилно? Че диференциалното налягане трябва да е около 1 бар. Успокой се. Нямам как да знам всяка уредба има ли сензор за МАП или не? Моята например има. Може би защото е висок клас. Без сензор няма как да се нагласи да. Факт. Та колегата да си купи или намери и така. Но моля без квалификации.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Налягане brc
Първо колега urb, няма какво да се успокоявам. , аз съм си по принцип спокоен човек. Колегата в случая пита точно за конкретен ГИ- в случая BRC Sequent 24. Ти не я познаваш тази система, не знаеш че няма МАР датчик, не ти прави впечатление, че показанията на МАР по горе на снимките е 109 mbar и то при тихи обороти на двигателя. Такива показания на бензинов двигател с дроселна клапа няма. От тук грешката при пресмятането на delta P става неприемлива, а тя е една от най - важните. А даваш съвет и даже си спориш с колегата. Аз имам един принцип, когато искам да помогна на някого в този форум. Давам съвети, само когато даден проблем ми е минал през ръцете или главата и съм сигурен, че с поста си няма да вкарам в заблуждение колегата, който търси помощ. Да никой не е длъжен да знае всичко, но и не е длъжен да пише, като не го знае. А относно дали наличието на МАР сензор прави системата Lovato по висок клас от BRC ще се въздържа от коментар. И още нещо. Системите BRC могат да се настройват и без МАР датчик, ако някой след първоначалната настройка не е пипал неща, които не познава в тази система. Та това е от мен. Нищо лично към теб и нека да си помагаме. И без това в момента на никой не му е лесно. Хубава вечер.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
- Получена благодарност: 1 път
Налягане brc
Смених мембраната и гумичките на изпарителя гумичката беше доста зле
. След смяната показанията са след като загря още малко делта Р падна на 1550 но мапа си остана 109. Разлика в бензиновите времена на газ и бензин почти няма добре ли е да се кара така, мога ли да направя още нещо.Toyota Rav4 XA30 1az fe
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Налягане brc
Колега Петката,след като разполагаш Течстрийм,включи го и виж какви са показанията на късия и дългия трим на двигателя на тихи обороти и по време на движение на колата под товар.Ако са рамките на +– 10 процента добре е. Ако отиват към +20 процента– лошо.Означава бедна смес и последващи проблеми с клапаните и леглата им.Хасково е голям град.Не вярвам да няма поне един майстор на ГИ, който да не се занимава с БРЦ.Пак ти казвам,че за правилната работа на тази система, трябва да показва вярно М.А.Р. на двигателя. Поздрави.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
- Получена благодарност: 1 път
Налягане brc
Тримовете на бензин са под 5 на загрял двигателна, на газ не обърнах внимание. Ако се вярва на това мога ли да смятам че последната настройка на системата е правена преди 6 години и до сега е вървяла с тези настройки на мапа.
Toyota Rav4 XA30 1az fe
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Налягане brc
Да на 02. 10.2014г е последното настройка на системата. Имай в предвид, че според работните часове, колата е изминала около 90000км на газ от монтажа и.Дали горивните смеси са наред ти казах какво да провериш. Дали моментното състояние те устройва,е твое решение. Защото след като си монтирал ГИ на друга твоя кола, знаеш че той е симбиоза между електроника, редуктор, инжектори и не на последно място настройки, т. е. човека да каже на тия всички части да работят в пълен синхрон. Така че решението е твое, дали да я караш така с тези настройки. Хубава вечер.
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 30 Юли 2019 08:19
- Местоположение: хасково
- Автомобил: рав 4 XA30 1az fe
- Получена благодарност: 1 път
Налягане brc
От двудневно кранче на газ дългия трима стига максимум до +6,2, късия играе плюс минус около 0. След 20км.каране на бензин дългия трима падна на +4,2 максимум краткия отново играе в плюс и минус. Предишния собственик каза,че никога не е святкал чека и съм склонен да му вярвам защото и аз след като я взимах я карах над 500км. преди да сменя мембраната и гумичките, и при мен не е святкал. Сега я карам само на газ и след няколко дни пак ще проверя състоянието.
Toyota Rav4 XA30 1az fe
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта