Не бих казал, че е добре само пружинката да се смени, докато не се види буталцето как се движи вътре в цилиндърчето на конзолата. Просто не е сигурно! В инструкциите на Тойота дори е дадено много подробно как се пробва то за износване: трябва да се плъзга много плавно под собствената си тежест. Кофти, че е свързано със сваляне на конзолата. Пък може и да опиташ само с пружинката, ако стане - добре, ако не стане - тогава ще смениш и буталцето. Иначе налягането ти е добро. Имай предвид, че и филтърът е важен заради неговото собствено клапанче. На нашия пазар има и филтри с много ниско качество. Аз сложих на Манн, чувал съм, че и Шампион са с добри клапанчета, бях пробвал и с "оригинален" Тойота, но май беше правен в Китай... Моят извод е, че и двете клапанчета в комбинация помежду си влияят на изтичането на маслото в картера при престой. Третото клапанче е това на маслената помпа, но там вече трябва да се сваля картерът, ангренажът, помпата и т.н. А бе хамалогия, общо взето... и разходи. Аз смених и него, защото разглобявах двигателя, а то и не би трябвало да влияе на това оттичане, но знам ли? Когато имаме една система, вероятно всеки елемент допринася в една или друга степен за отделните характеристики!
