ангренаж за Корола 1.4i 16V VVT-i

Пешо

ангренаж за Корола 1.4i 16V VVT-i

Мнение от Пешо » 22 Дек 2005 22:40

Колеги някой ще ми каже ли с ангренажен ремък ли е или с верига Корола 1.4i 16V VVT-i 2001г. На колко километра се сменя и евентуално ориентировъчни цени. Благодаря.

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 22 Дек 2005 22:58

С ремък е, ако е оригинален спокойно кара по 100 000км, ако не е сменяй го на около 60 000 за да нямаш ядове. Цените са в зависимост от марката и произхода-от 20-30 до към 70-80, най добре е да питаш в ТМ Ауто! Успех!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 23 Дек 2005 11:02

siguren li si che e s remak? tuk takav dvigatel niama(1.4L), no ima 1.5L, 1.8L, 2.0L, 2.4L koito sa VVT-i i sa vse s veriga, ta tova me kara da si mislia che i 1.4L dvigatelia sasto bi bil s veriga.
->

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 23 Дек 2005 13:46

ALTEZZA написа:siguren li si che e s remak? tuk takav dvigatel niama(1.4L), no ima 1.5L, 1.8L, 2.0L, 2.4L koito sa VVT-i i sa vse s veriga, ta tova me kara da si mislia che i 1.4L dvigatelia sasto bi bil s veriga.
S veriga e ABSOLIUTNO!!!! wink.gif Vsi4ki VVT-I SA S VERIGA!!! :thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 23 Дек 2005 14:56

ohmy.gif Не видях, че е VVT-I, извинете ме! blush.gif

Пешо

Мнение от Пешо » 27 Дек 2005 22:31

А никой ли не знае на колко километра се сменя веригата ? и ориентировъчна цена.

Japanese

Мнение от Japanese » 27 Дек 2005 23:25

Пешо написа:А никой ли не знае на колко километра се сменя веригата ? и ориентировъчна цена.
4e tq smenq li se?!? biggrin.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 27 Дек 2005 23:26

principno ne se smenia, osven ako niamash niakakav problem s neia.
->

Пешо

Мнение от Пешо » 28 Дек 2005 11:22

Значи да разбирам че може да изкара 200-300 хиляди километра така ли ?

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 28 Дек 2005 14:43

Пешо написа:Значи да разбирам че може да изкара 200-300 хиляди километра така ли ?
emi pesho,po princip bi tryabvalo da moje,no za po-sigurno tryabva da pravi6 periodichni proverki za obtegnatostta i sastoyanieto na verigata v TM-AUTO,zasgtoto cheta nyakoy otzivi v angliiskia klub na toyota za skasani verigi na po 180000-200000km. ohmy.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
didak
Мнения: 1230
Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
Местоположение: Варна
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от didak » 17 Авг 2007 11:30

а ярис 1999 1.0 с ремък ли е или верига?
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009

Аватар
Toyoda
Мнения: 74
Регистриран на: 18 Май 2007 18:22
Местоположение: ~София

Мнение от Toyoda » 17 Авг 2007 18:48

Мисля, че и първата генерация Ярис-и бяха vvti, т.е. с верига. Плюсът е, че веригата е далеч по-издръжлива, а минусът е, че именно заради веригата е малко по-шумен двигателя.

SilverFox

Мнение от SilverFox » 17 Авг 2007 22:08

spoko verigata e dojivot

Fil
Мнения: 3
Регистриран на: 16 Авг 2007 13:09

Мнение от Fil » 17 Авг 2007 23:25

Дам, то и гумите са доживот. Техния си. Като попривърши и се сменят. Същото е с абсолютно всяко нещо. Няма нищо вечно.

Веригата също си има определен срок на годност и праг на издръжливост.
С течение на времето започва да се разтяга леко, отпуска се, обтегачите компенсират, но и те са до време. Резултатът е доста по-шумен мотор, чат-пат загубване на перфектната центровка, оттам загуба на мощност, по-трудно палене при разни условия и т.н.

Колега, отиди на диагностика, ама читава. Не мога да те насоча обаче към сервиз. Ако там ти кажат, че дори съвсем леко е тръгнала веригата, съветвам те да я смениш, колкото и да струва. Повярвай ми, разходите, които би си докарал, ако си перкаш с отпусната верига биха могли да бъдат в пъти по-големи.

А може и да си късметлия и никога нищо да не смениш по колата. Пожелавам ти го. :thumbsup:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 21 Авг 2007 03:30

Toyoda написа:Плюсът е, че веригата е далеч по-издръжлива, а минусът е, че именно заради веригата е малко по-шумен двигателя.
Ооо,доста по-шумен е от тихите Тойотовски двигатели с ангренаж,повярвай ми! dry.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта