За Камри-то започнаха да ги внасчт от 2018 година,че дори 2019.,което ще рече,че
няма части части в Европа на по стари Кемри-та от 2018-19 година.
Ако не беше излъгал отново ,щях да кажа,честито да му са колите,за която
едната на 100 няма части,а друга на 50%
Имам една първа и един втори братовчед които живеят почти 20 години Лос Анжелис .
През 2014 година си дойде с Шевролет Корвет,купих го почти на лизинг.
Покупка ти ми беше най трудното нещо или поне нещо от най трудните неща в живота ми.
Не знаех,че имам връзки. Зам шев на митницита тогава мой съученик...
То се влезна в един филм,че ще ми трябва ден да опиша как я узаконих.
Започвам:
Гъзарията цена няма,но си е и голямо e*e.....е.
Ниска-спортна кола и познай...
Предницата стана лом за нула време--- части се поръчваха от чужбина или по точно Европа
и най вече Германия.
Частите се купуваха със сканиран талон на автомобила и познай,че частите не пасваха.
Трябваше да се връщат,но след седмица -две ,не искаха да ги приемат,та и там главоболия.
Извадих си специално заради части за колата ВИЗА зелена карта...
Отидох до Мюнхен в главният офис,магазин и сервизи на Шевро
Прегледаха колата и ми казаха,че такава кола не са виждали,защото повечето части не съвпадаха.
Казха ми -откъде съм я купил и т.н.
Казах и,че е от Америка.
Първото което ми казаха ,че там колите са съвсем други.
Много важно е,че там колите ги констроират почти всеки щат различно
Горивата са с много ниско октаново число.
От 83 най лошото
Regular A87
Premium A91
Което ще рече,че моторите са конструирани съвсем различно от европейските автомобили.
Поръчах от САЩ резервни части по окачването на колата поне да имам. (и тук филм беше)
Преди да свършат частите пусснах мухата,че я продавам ,....
Брат ми ме попита,защо я продавам.... обясних му,че части няма,а европейските не пасват.
Той ми каза,че си измислям и няма логика....
След 2=3 години ми се извини.
Каза ми,че на БМВ-то му което си е купено от Германия,та демек е европейско и частите не му
пасват. Взима от магазина връща и т.н.
Каза ми,че цял ден е ходил до магазина и гаража където му са оправяли колата и чак на третото ходене,
частите паснали.
Ако и аз не бях патил също щях да си купя Кемри-то от там на цена около 20,000$+ 5,000$ максумум разходи... ,като се има в предвид,че
в България са между 65-70,000лв.
А щях да забравя,че в ЕЛЕЙ масовите коли НЯМАТ ABS спирчна система.
Всеки да си купува откъдето си поиска автомобил,но аз лично втора грешка не бих искал да направя.
