Привет, колеги!
Проблемът е следният. Тойота Авенсис D4D 2.0 2004г. при студен старт, не всеки път, но доста често двигателят започва леко да тресе, все едно се дави.
Това продължава няколко секунди, ауспуха отделя бяло-сив пушек, след 10-15 секунди работа на двигателя пушека изчезва и двигателят вече не тресе. В началото мислех, че е дюза, но колата започна да губи антифриз, което ме кара да мисля, че е гарнитура. Проблемът се появява само при първото студено палене за деня. После ако постои 7-8 часа без да се кара и при следващото палене пак се появява, но са 2-3 секунди. След студеното палене работата на двигателя е без проблем, няма загуба на мощност, нито повишаване на разхода, няма пушек. Проблемът се забелязва само при студен старт. Забелязвам също, че ако я понастъпя и продухам, на другия ден проблемът го няма, няма бял пушек и не тресе. Моля за мнения преди да я закарам на сервиз и колко опасно може да е за колата, тъй като ми предстои малко пътуване. Благодаря предварително.
Бял пушек при студено палене
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 10 Юни 2019 16:17
- Местоположение: Троян
- Автомобил: Тойота Авенсис 2.0
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Бял пушек при студено палене
А ползвахте ли търсачката?
Писали сме разни варианти по темите....
search.php?keywords=%D0%B1%D1%8F%D0%BB+ ... 0%B5%D0%BA
Каране с пробила гарнитура обикновено води до нуждата на по-сериозен ремонт..

Писали сме разни варианти по темите....

Каране с пробила гарнитура обикновено води до нуждата на по-сериозен ремонт..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Бял пушек при студено палене
A масло да гори?
Повече прилича на издухани дифтунги на дюзите и масло от картерната вентилация във всмукателния колектор .
Преверете тръбата от турбината към интеркулера за омасляване.
Повече прилича на издухани дифтунги на дюзите и масло от картерната вентилация във всмукателния колектор .
Преверете тръбата от турбината към интеркулера за омасляване.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта