Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Здравейте колеги.
От месец имам страшни главоболия с двигателя на моята Корола Версо 2.0 d4d 90кс. Закупих колата преди 6 месеца и от самото начало ми направи впечатление това че след като загрее колата започна да забива муцуната от време на време. Отдадох всичко на това че преди това имах селика 143 коня и беше доста пъргава. Преди месец колата просто спря да пали като е в работна температура. Изчетох много теми по въпроса и тръгнах със стартер и акомулатор. Рециклираха ми стартера и колата започна да върти осезаемо по-добре но като загреее си остава само със силното въртене. Един цял ден я държах на диагностика и нещото което констатирах е че като е топла колата трудно вдига налягане на помпата и дефакто като загрее просто не може да направи нужното налягане за да запали. Някой има ли идеи какво се случва за да ме насочи? Благодаря предварително !
От месец имам страшни главоболия с двигателя на моята Корола Версо 2.0 d4d 90кс. Закупих колата преди 6 месеца и от самото начало ми направи впечатление това че след като загрее колата започна да забива муцуната от време на време. Отдадох всичко на това че преди това имах селика 143 коня и беше доста пъргава. Преди месец колата просто спря да пали като е в работна температура. Изчетох много теми по въпроса и тръгнах със стартер и акомулатор. Рециклираха ми стартера и колата започна да върти осезаемо по-добре но като загреее си остава само със силното въртене. Един цял ден я държах на диагностика и нещото което констатирах е че като е топла колата трудно вдига налягане на помпата и дефакто като загрее просто не може да направи нужното налягане за да запали. Някой има ли идеи какво се случва за да ме насочи? Благодаря предварително !
- Revenger
- Мнения: 829
- Регистриран на: 27 Яну 2020 21:25
- Местоположение: In the middle of nowhere
- Автомобил: Toyota Aygo, 2017
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Какви грешки излязоха при диагностиката?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Не излизат никакви грешки. Просто като загрее колата, по точно като загрее нафтата и помпата не може да вдигне нужното налягане за да запали. Ако я бутнем пали и работи без проблеми но на въртене качва към 10 кпс някъде при необходими 18-20 ако не се лъжа. Колебанието ми е дали да сменя клапаните на помпата защото много ме дърпа към тях. В същото време обаче има вероятност да е от дюза/и и дефакто тази смяна само ще ми глътне не малка сума пари и в крайна сметка може да не реши нищо. Затова създадох темата за да чуя други мнения по въпроса и евентуално да взема някво решение.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Може и дюзи да правят проблем,ама кажи стойностите.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Първа беше +1 и нещо а втора отрицателна долу горе на същата стойност, трета и 4-та бяха около 0. За това се колебая аз. Дали да купя нови клапани ида пробвам с тях или да давам някъде дюзите за рециклиране. Говорих с трима четирима приятели които работят из разни сервизи в Стз, всеки ми казва че клапаните на помпана правят често проблеми и е по вероятно да е от тях. Мисля че ще започна от там преди дюзите.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Незнам каква закономерност има но като откача датчика който изперва температурата на горивото колата си пали и като е супер загряла.
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Ами значи не ти трябва този датчик,дръпни му буксата.
.
Сега сериозно...виж му стойностите през Техстрийма,той фактор във формирането на стойности при газообразуването на ECU то.

Сега сериозно...виж му стойностите през Техстрийма,той фактор във формирането на стойности при газообразуването на ECU то.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс



- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Това с пикаещите дюзи... и да не пали значи трябва да е много зле.Пък май каза че са добре с диагностиката.А клапаните могат и те на диагностика да се видят за отклонения.
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
На този мотор и горивна с-ма ,нищо не може да се види на диагностика за клапаните.
Трябва да се премери датчика за темперутара на горивото ,а може и като за начало да му
се видят показанията дали са реални. Ако са му наред показанията ,най-вероятно не е той.
С разкачен датчик пали в сервизен режим, исканото налягане в рейката за стартиране е по-високо, и успява да преодолее изтичането
от прецакан двупосочен клапан на някоя дюза.
Трябва да се премери датчика за темперутара на горивото ,а може и като за начало да му
се видят показанията дали са реални. Ако са му наред показанията ,най-вероятно не е той.
С разкачен датчик пали в сервизен режим, исканото налягане в рейката за стартиране е по-високо, и успява да преодолее изтичането
от прецакан двупосочен клапан на някоя дюза.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 07 Юли 2020 13:36
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla Vesro 2.0 d4d
Проблем с палене и мощност при загрял двигател 2.0 д4д 90кс
Колеги, след доста часове прекарани с колата в крайна сметка проблема се оказа в дюзите. Три от дюзите имат проблем с клапанчето за излишно гориво и като нафтата загрее и стане по тънка помпата не може да насмогне да вдигне нижното налягане. Понеже проблема с мощноста го имаше от самото начало от както я купих си обяснявам че е имала проблем с две от дюзите. След като третата е протекла вече нацяло се скапа. Благодаря на всички които се сключиха. Надявам се темата да бъде полезна на хора които имат подобни проблеми.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта