Здравейте,
Колата е Тойота Корола Е11 2001 година, 4х4. Преди 2 дни на магистралата, както си карам, колата "заби муцуна" и започна едно виене, което според мен първоначално чувах отпред. Когато отворих капака, някакъв слаб, черен пушек с лека миризма на изгоряло масло излизаше изпод двигателя. Запалих отново и колата си вървеше. Първо мислех че климатика си е заминал, но това виене се чуваше във високите обороти след 60км дори и без климатик. Тъй като семеринга на диференциала е за смяна и си покапва масло (като често и доливам) не ми е минало през ум че може и да е диференциала. Днес отидох да долея масло и се оказа че въобще няма. И така, вече съм почти сигурен че това "виене" идва от диференциала. Но дори след като сипахме масло, дори и някаква руска добавка ми сложиха, която уж имала ефект чак след 1000км. Покарах малко колата, но виенето не изчезва. Та въпроса ми е, след като е сипано маслото, веднага ли се очаква да изчезне този шум или е нужно доста повече време да се покара колата и да омасли хубаво?
Благодаря предварително.
Виене от диференциала - Corolla
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Виене от диференциала - Corolla
Щом е почнало да вие, ме съмнява да изчезне този шум от само себе си, или заради добавка...
Иска си ремонт..
Иска си ремонт..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Виене от диференциала - Corolla
Както казват дъртите монтьори. Не е проблем, че тече масло. Проблем е, когато няма кой да долива. Дифа е изгубена кауза, лагерите са приключили добавките помагат само , ако виенето е започнало заради износване при теб проблема е покачване на температурата за дълго време, практически лагерите се отвръщат и стават като кашкавал, същото важи и за зъбчатите колела, но да кажем , че там има шанс да просъществуват, триенето там е по-малко. Като гледам този вариант на колата май е редичък, цяла кутия с раздатка трудно ще намериш, но знае ли човек. Ако няма може да пробвате с разглобяване и смяна на лагерите на дифа и на валовете.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 14 Яну 2020 18:37
- Местоположение: Разград
- Автомобил: Toyota Corola verso
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 14 Яну 2020 18:37
- Местоположение: Разград
- Автомобил: Toyota Corola verso
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта