Здравейте, от скоро съм собственик на Авенсис Т207, 2.0 D4D. Забелязвам странен проблем с лампа за акумулатор. Лампата светва, пускам фаровете и загасва.
Междувременно няколко пъти не завъртва при поставяне на ключа на контакт, след секунди без намеса на 2-3 опит колата пали.
Някакви насоки?
Проблем с лампа акумулатор
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 19 Май 2020 01:05
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: avensis T27
b.hadzhiev
Проблем с лампа акумулатор
Мнение от todorakis » 25 Май 2020 14:34
На първо четене клеми- почистване и пристягане. На второ проверка на акумулатора и на трето, проверка на алтернатора- измерване на зареждащото напрежение 13.7- 14.4V при включени фарове, размразител на задно стъкло. Второ и трето може да се направи и в някой акумулатор център, ако нямате необходимите инструменти. Всъщност и първото може, ако нямате ключ 10 

todorakis
- apeneff
- Мнения: 36
- Регистриран на: 17 Юли 2017 11:47
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis ZRT27 1.8i CVT
- Благодарил/а: 1 път
Проблем с лампа акумулатор
Мнение от apeneff » 03 Юли 2020 21:52
Вижте сега, при мен днес още по-странен...
Светна лампата на левия завой при жандармерията на Враня, в посока център, викам нещо се откачи, карам леко до следващия семафор, лампата си свети. Рекох да пробвам и аз като колегата да пусна светлини, през деня съм на дневни фарове (допълнително монтирано реле, което пуска дългите на 30% мощност), врътнах лостчето светнаха си ксеноните, загасиха се дневните, но рязко намаляват оборотите на климатика. Хъм викам си, я да спра фаровете, хоп дневните никакви ги няма...,за щастие се оказа алтернатора е подавал достатъчно напрежение - 14,04V според данните от кратка диагностика на крак като се добрах до дома, което ми е позволило да се возя безгрижно, без климатик, без светлини, със свалени прозорци при 34 градуса.
Интересното е че акумулатора, очевидно е разреден, затова свети лампата - напрежението му е под 11,5 V при работещ двигател в спряло положение, без никакви консуматори, а като пуснах климатик падна под 11, като го спрях качи за малко до 12,03 и пак дропна, а алтернатора продължава да си дава над 14...
, диагностиката откри единствено грешка при ръчната спирачка, ама тази грешка си е така от много време и не съм сигурен дали има отношение или не...
Ха да стигна и до въпроса сега: дайте съвет след като проверя клеми и дозаредя акумулатора, какво още да гледам утре, че днес имаше да разтоваря три велосипеда, два броя кисели, гладни и кални близнаци, торба с кални обувки, два чадъра, половин стек бира и т.н., та не остана време за никакви конкретни действия...
Благодаря на всеки отзовал се!

Светна лампата на левия завой при жандармерията на Враня, в посока център, викам нещо се откачи, карам леко до следващия семафор, лампата си свети. Рекох да пробвам и аз като колегата да пусна светлини, през деня съм на дневни фарове (допълнително монтирано реле, което пуска дългите на 30% мощност), врътнах лостчето светнаха си ксеноните, загасиха се дневните, но рязко намаляват оборотите на климатика. Хъм викам си, я да спра фаровете, хоп дневните никакви ги няма...,за щастие се оказа алтернатора е подавал достатъчно напрежение - 14,04V според данните от кратка диагностика на крак като се добрах до дома, което ми е позволило да се возя безгрижно, без климатик, без светлини, със свалени прозорци при 34 градуса.
Интересното е че акумулатора, очевидно е разреден, затова свети лампата - напрежението му е под 11,5 V при работещ двигател в спряло положение, без никакви консуматори, а като пуснах климатик падна под 11, като го спрях качи за малко до 12,03 и пак дропна, а алтернатора продължава да си дава над 14...

Ха да стигна и до въпроса сега: дайте съвет след като проверя клеми и дозаредя акумулатора, какво още да гледам утре, че днес имаше да разтоваря три велосипеда, два броя кисели, гладни и кални близнаци, торба с кални обувки, два чадъра, половин стек бира и т.н., та не остана време за никакви конкретни действия...
Благодаря на всеки отзовал се!


Corolla ADE150 1AD-FTV 2008г.: служебна...
Avensis ADT271L 2AD-FTV 2009г.: от известно време бивша
Avensis ZRT271 2ZR-FAE CVT 2018
Avensis ADT271L 2AD-FTV 2009г.: от известно време бивша
Avensis ZRT271 2ZR-FAE CVT 2018
apeneff
- mapamop
- Мнения: 5378
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 170 пъти
- Получена благодарност: 641 пъти
Проблем с лампа акумулатор
Мнение от mapamop » 04 Юли 2020 00:00
Акумулатор. Нов, работещ. Може и назаем от приятел и да го "поразходите", преди да се решите на покупка. Вероятно вашият е с пробила клетка и не се държи стабилно в норма. Това ако е сигурно че алтернатора подава наистина верният волтаж и клемите са наред. При закачане с диагностика , но с техстрийм, вероятно ще излезе записана грешка за под/пре-напрежение на поне 1 система. ЕЛМ327 и Делфи е възможно изобщо да не я покажат тази грешка. Това от личен опит...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Тц...тц...тц...
--
Тц...тц...тц...
mapamop
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта