клапани
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
клапани
Някой може ли да каже защо чукат клапаните при престой на колата повече от един ден докато маслената помпа дигне налягане(около 20 сек)Двигателя е 4А-ФЕ ,първона4ално смених маслото (синтетика) и маслен филтър от сервиза на тойота ,изхвърлих го на 2000 км и го смених с полусинтетика на мотул-10W-40 ,но проблема си остана-предполагам че маслото от главата се оттича в картера за по дълго време ,но нали има клапан който трябва да държи налягането на маслото
Като смени маслото втория път ,смени ли и филтъра?Клапан за който говориш е във самия филтър и се случва да прави проблеми.Имах Нисан на който при една смяна ми се наложи 3 филтъра да смена докато се оправи същия проблем.Според мен е нормално да свети лампата на маслото 2-3сек. и мотора е по тракащ в това време-ама 20сек си е много
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 14 Фев 2007 12:27
- Местоположение: VARNA 1999-toyota corolla AE 111 2007-honda accord sport
- Обратна връзка:
да смених го със същия филтър закупен пак от сервиза на тойота..всъщност като го купувах не гледаха кой модел е двигателя а дали е бензинов..имам 4увството 4е продават само един вид маслени филтри..въпроса ми обаче на какво може да се дължи това освен от това клапана на филтъра да не държи,а що се отнася за лампата за налягането тя изгасва веднага след запускането на двигателя
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
карай си бе, нищо му няма. има една добавка специално за хидравлични повдигачи - пробвай я. при следващата смяна на масло направи промивка на двигателят с engine flush - може да е каран с кофти масло и от нагари да са се запушили магистралите на повдигачите - те са доста тесни. маслената помпа вдига налягане за две-три секунди, 20 секунди чукане на клапаните не може да е от налягането на маслото, другаде е проблемът - в самите повдигачи или в маслените магистрали. може и да не чукат всички повдигачи, а само някои - които са се позадръстили и имат нужда от раздвижване. това се оправя с профилактика на главата и повдигачите
status: за БАН
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: клапани
Този мотор е с пулове и няма хидравлични повдигачи.niki60 написа:... Двигателя е 4А-ФЕ ...
При двигател 4Е-FE (1332 кубика, 86 коня, 1999 год, преди vvt-i технологията) и 4А-FE почистващия препарат е PRO-TEC Engine Flush Motorinnenreiningung 375 ml метална цилиндрична опаковка (диаметър 55 mm, височина 164 mm без гърловината, зелен цвят), немско производство, 18 лева с ДДС в ТМ-ауто. Препарата е достатъчен за 6 литра масло, но този двигател събира 2.9 литра масло и не е необходимо да се излива цялото съдържание на почистващия препарат.
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- sluchaen_fen
- Мнения: 510
- Регистриран на: 17 Мар 2006 20:01
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта