
-Като ще се изказваш -няма какво да ти пречи надявам се.
п.с. Ако някой иска да учи нещо по въпроса може да ми пише ЛС- в мазето трябва да имам 40-годишни книги за тез работи. И ако са минали метър от перфорации на мишки- на линия съм.
Да, първи работен ден от седмицата е и още малко смях ще ни подейства стимулиращо...
Проверката на белезите на веригата също е свързана с разглобяване. Но основният ми въпрос е същият, на който Akima, а и никой друг, не ми отговори.Двигателист написа: ↑31 Май 2020 23:14 Колегата Akima е отговорил точно по темата, но все пак, ако не ти се разглобява, може просто да провериш белезите на веригата. Когато белегът на коляновия вал е точен, колко се разминават (ако се разминават) белезите на разпределителните валове. Така косвено може да добиеш представа за износване на верига. И малко встрани от темата – тракането понякога (не се отнася за твоя двигател) се предизвиква от проблем в обтегача.
Благодаря за този отговор!
Зависи от доста фактори - горе съм писал...
Тез многото фактори дето казваш попадат под един общ знаменател, наречен "равни други условия". В процеса на работа много от тях също са променливи и ненужни за въпроса. Затова служат абстракциите към тях. Но скоростта на горене на едно и също гориво при едни и същи условия няма как да е различна.
Колега вие преподавател ли сте?Така де ,понеже основно задавате въпроси и давате оценки.
Това което бих запитал ,е как еконормите променят представите и знанията ни от преди 40 години?Оги написа: ↑31 Май 2020 22:50 Никой не е длъжен да познава неща от галактиката за да натиска едни педали и върти един волан.![]()
-Като ще се изказваш -няма какво да ти пречи надявам се.
п.с. Ако някой иска да учи нещо по въпроса може да ми пише ЛС- в мазето трябва да имам 40-годишни книги за тез работи. И ако са минали метър от перфорации на мишки- на линия съм.
Премина на прекалено хипотетична и условна база, което в реалност не е така...
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта