Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
- Filbor
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Цел: Зареждане на батерията за 10 минути. Как?
На линовете по-долу решение от MIT, Stanford & Toyota RI
https://www.tri.global/news/new-machine ... -2020-2-19
https://www.nature.com/articles/s41586-020-1994-5
На линовете по-долу решение от MIT, Stanford & Toyota RI
https://www.tri.global/news/new-machine ... -2020-2-19
https://www.nature.com/articles/s41586-020-1994-5
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Filbor
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Новини за Lexus UX300e:
https://ecars.bg/blogs/elektromobili-1/ ... -10-godini
https://ecars.bg/blogs/elektromobili-1/ ... -10-godini
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Filbor
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
- Прикачени файлове
-
- toyota-proace-electric-spec.jpg (82.26 KiB) Преглеждано 9790 пъти
-
- toyota-proace-electric-charging.jpg (174.12 KiB) Преглеждано 9790 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Proace си е чисто Пежо с емблема на Тойота - бих казал нахална лъжа към по-незапознатите клиенти. Не може да отидеш да си купиш Тойота и да ти продадат Пежо с емблема на Тойота. Малко некореткно
Днес четох,че на това ел.пежо Тойота му дават рекордна гаранция на батерията/предполагам защото само тя е японска
от 15 години или 1 млн. километра пробег. Поне дизайнът на това Пежо е хубав,а Тойота са го пипнали също в предницата. Качвах се в Proace-a дизел в шоурума и интериора му е хубав, лек съединител дъра бъра, е, скоростите ще се превключват като ластик предполагам като прехвърли 50 000 км. в най-добрите тртадиции на пежо, но не е кой знае какъв проблем.


TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Между това,че набират сили и правят добри коли разликата е огромна. Нямам нищо против китайцците да правят добри автомобили, но при тяхната командно-административна система нещата трудно ще се получат. Тези Great Wall автомобили,които правеха в Ловеч и продаваха тук и в Европа се оказаха пазарен провал въпреки ниската си цена и поне доколкото четях форума на Грейт Уол бг хората имаха доста проблеми с тогава новите си коли.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Ще копаем въглища ако излезем от ЕС. Иначе ВЕИ естествено е логичното решение,въпросът е практическото.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Не съм усетил да сме спрели въглищата. Даже купихме два нови багера наскоро.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Става въпрос да увеличим добива и оползотворяването на въглища, които са замърсяващ продукт. Ако ще замърсяваме с въглища,за да правим повече ток за ел.автомобилите, някак си се обезсмисля упражнението.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
LEXUS написа: ↑30 Май 2020 20:03Между това,че набират сили и правят добри коли разликата е огромна. Нямам нищо против китайцците да правят добри автомобили, но при тяхната командно-административна система нещата трудно ще се получат. Тези Great Wall автомобили,които правеха в Ловеч и продаваха тук и в Европа се оказаха пазарен провал въпреки ниската си цена и поне доколкото четях форума на Грейт Уол бг хората имаха доста проблеми с тогава новите си коли.
Карам един служебен,бензин с течна газ.От 2016г нов,сега на 80к километра. Онзи ден ходих до Пазарджик за декоративни камъни. 20 квадрата по 45кг= 900кг. Пое ги нормално,по магистралата до Стара Загора с до 90км,че предницата малко се вдигна. Има си плюсове и минуси. На мен определено ми харесва, ако го гледаш и не влизаш в най-голямата кал.
- Прикачени файлове
-
- 100899533_295379034814437_133472048662970368_n.jpg (128.05 KiB) Преглеждано 9634 пъти
Toyota Corolla 1.6 E17 132
ps

-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Lexus UX 300e ще се предлага с гаранция на батерията от 10г или 1 000 000 км. Ако за този период батерията падне под 70% от капацитета си и собственика е предоставял автомобила за годишна "проверка на Батерията" (Battery Health Check), то тя ще бъде заменена безплатно, съгласно обещанието на Lexus.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
- Filbor
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Клетки на батерията (в употреба от 2020 г.)
Производител: Panasonic
Капацитет: 51 Ah
Номинално напрежение: 3,7 V
Енергия: 188,7 Wh
Формов фактор: PHEV2
Химия: NCM 622
_________
Toyota C-HR EV с 288 клетки (96s3p): 288 x 51 Ah x 3,7 V = 54,3 kWh
Lexus UX 300e с 288 клетки (96s3p): 288 x 51 Ah x 3,7 V = 54,3 kWh
Toyota RAV4 PHEV с 96 клетки (96s1p): 96 x 51 Ah x 3,7 V = 18,1 kWh
Suzuki Across с 96 клетки (96s1p): 96 x 51 Ah x 3,7 V = 18,1 kWh
https://ecars.bg/blogs/parts-1/3199-nov ... i-panaonic
Производител: Panasonic
Капацитет: 51 Ah
Номинално напрежение: 3,7 V
Енергия: 188,7 Wh
Формов фактор: PHEV2
Химия: NCM 622
_________
Toyota C-HR EV с 288 клетки (96s3p): 288 x 51 Ah x 3,7 V = 54,3 kWh
Lexus UX 300e с 288 клетки (96s3p): 288 x 51 Ah x 3,7 V = 54,3 kWh
Toyota RAV4 PHEV с 96 клетки (96s1p): 96 x 51 Ah x 3,7 V = 18,1 kWh
Suzuki Across с 96 клетки (96s1p): 96 x 51 Ah x 3,7 V = 18,1 kWh
https://ecars.bg/blogs/parts-1/3199-nov ... i-panaonic
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Filbor
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... n=RSS_2019Дойде ли най-после времето на "твърдите" батерии? Toyota вече има работещ прототип с такива акумулатори, но признава, че остават още проблеми
- Прикачени файлове
-
- Батерии.PNG (179.14 KiB) Преглеждано 8624 пъти
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
- Filbor
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 16 Окт 2014 15:39
- Местоположение: Бургас - София
- Автомобил: Renault Zoe Intens 2021, R135
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 43 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Обаче сега:
Първият електромобил на Subaru ще е готов през 2022 година
Вече беше съобщено, че електромобилът на Subaru се разработва съвместно с партньора Toyota, като моделът с минимални разлики ще се предлага и под двете марки. Досегашните информации сочеха, че кросоувърът на ток ще бъде пуснат не по-рано от 2025 година, но явно плановете на марката са се променили.
Сега обаче стават ясни и някои технически характеристики на бъдещия електромобил на Subaru. Той ще се предлага със задвижване на четирите колела дори в базовата си версия, което означава, че ще получи поне 2 електромотора – по един на всяка ос. Съвкупната им мощност ще бъде 250 к.с., като пробегът с едно зареждане ще достигне 480 км.
08.2014 - 11.2021
11.2021 - <Днес>
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20 Авг 2020 12:02
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla 1.6 vvti 2009
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Здравейте колеги, нов съм във форума и реших да се включа с мнение точно по темата за електрическите автомобили, тъй като са ми нещо като слабост/хоби. За съжаление специално тойота, дълги години отказваха да развиват технологиите си с батерии за сметка на тези с водородни клетки. Водородните технологии не са за изхвърляне, но не са особено практични от гледна точка на местата за зареждане. Това показа и експеримента им, при който пуснаха модел с водород, който не се пласира особено добре и дори не придоби особена популярност. В ситуацията в която са в момента обаче могат единствено да си посволят да показват подобни прототипи и да обявяват дати като 2025(само за пример преди 5 години всички големи автопроизводители показваха електрически прототипи които ще бъдат на пазара 2020, после промениха датите на 2022 а сега модерната дата е 2025...) Всички се надяват че ще излязат прословутите батерии с твърд електолит, които ще намалят цената на батериите драстично. Такива батерии отдавна са създадени, но основния проблем е производството им и по-точно производството в особено големи размери(large scale production). Към днешна дата май само тесла и BYD от китай са казали че правят поточни линии за производство на нов тип батерии(при тесла се предполага че използват технологиите на maxwell, BYD твърдят че имат solid state батерия готова за производство).
п.с когато електрическите автомобили станат по-масови, хората ще трябва да променят мисленето си. В България това ми се струва малко или много невъзможно, но по света вече се случва. Ето един интересен пример идващ от китай, за подмяна на батерията, вместо зареждането й и чакането 30/60 минути да се зареди
п.с когато електрическите автомобили станат по-масови, хората ще трябва да променят мисленето си. В България това ми се струва малко или много невъзможно, но по света вече се случва. Ето един интересен пример идващ от китай, за подмяна на батерията, вместо зареждането й и чакането 30/60 минути да се зареди
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 13 Юли 2010 15:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Ford Kuga 2.5 hybrid, 2025
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Бъдещите електрически коли (BEVs) от Тойота
Здравей! Радвам се, че хората се интересуват все повече от този тип автомобили. Да знаеш само, че Тойота са много напред с материала. Заедно с Панасоник( произвпдителя на батерии за Тесла) още преди време направиха консорциум и разработват нови батерии. Имат готова технологията за solid state батерия, но все още е в изпитателна фаза, а може и да е готова вече. Доколкото се чува на Олимпиадата в Япония са щели да представят на света новите си технологии в тази насока, но поради пандемията и отлагането на Олимпиадата плановете им се провалили и са отложили нещата за другата година. Също така в Щатите има съвместна електрическа Рав4 между Тойота и Тесла с около 160км пробег. Това е още преди Тесла да навлезе със своите автомобили. Има един пич в ютюб( маниак на тази тема ), който има такава рав4 и Тесла Х. Много е доволен от Равката и не толкова от Теслата. Продаде Теслата и сега си взема рав4 плъгин хибрида.

Тойота ще доминира при ел колите много скоро.
RAV4 XA40 facelift - 2016г /3ZR-FAE 152hp / CVT / AWD
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост