студена пали лесно топла не

yovcho2247
Мнения: 13
Регистриран на: 24 Юни 2007 17:00

студена пали лесно топла не

Мнение от yovcho2247 » 06 Авг 2007 19:44

имам карина 2000 турбо дизел 96 г. студена пали лесно топла след продължително въртене :help:

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 06 Авг 2007 21:35

иди да ти видят нафтовата помпа ако си с помпа - огледай около нея дали има някакъв теч
status: за БАН

yovcho2247
Мнения: 13
Регистриран на: 24 Юни 2007 17:00

Мнение от yovcho2247 » 07 Авг 2007 11:50

мисля си че ако епомпа сутрин хептен няма да пали а тя пали перфектно по скоро е компа или някой топлинен датчик но незнам някой има ли друга идея

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 07 Авг 2007 17:14

точно от помпата може да е, на беемветата дизели тва им е редовен проблем - когато е студена колата пропуските се уплътняват, а като е загрята има пад на налягането и не пали, чак като се охлади достатъчно проблемът изчезва. при тях проблемът бил от някакви уплътнения на нафтовата помпа. при теб не е задължително да е така, но проверка на помпата ще покаже. може и датчик да е, но само опитен дизелджия може да го установи
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 07 Авг 2007 19:36

i az go imam toz problem

shte triabva da vidia za kvo stava na vapros
mai se poluchi sled kato smenih pompata
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 07 Авг 2007 20:04

ugabuga написа:i az go imam toz problem

shte triabva da vidia za kvo stava na vapros
mai se poluchi sled kato smenih pompata
proveri EFI temp sensora

yovcho2247
Мнения: 13
Регистриран на: 24 Юни 2007 17:00

Мнение от yovcho2247 » 07 Авг 2007 20:10

мерси за съветите мисля си ако я закарам на компютърна диагностика дали ще може нещо да се разбере

i_ilieff
Мнения: 7
Регистриран на: 07 Авг 2007 00:42
Местоположение: Varna

Мнение от i_ilieff » 07 Авг 2007 22:18

99% този проблем е в механиката на помпата за високо налягане.
имали сме няколко такива случаи, ако имаш път към Варна мини през Бош сервиза зад Затвора да "хвърлим едно око".
Мисля че може да ти помогнем.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 08 Авг 2007 06:23

efi temp sensor de she da e?
sender-a za gauge-a na vodata pokazva pravilno btw
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

yovcho2247
Мнения: 13
Регистриран на: 24 Юни 2007 17:00

Мнение от yovcho2247 » 08 Авг 2007 07:24

какво е EFI temp sensor за какво служи и каде се намира

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 08 Авг 2007 08:27

men za dizeli ne me pitai, az takova neshto prez jivota si ne sam vijdal, izobshto ne gi znam dali imat takav sensor. az na ugabuga mu kazvah da go proveri, che toi e s benzinov dvigatel.
ta EFI temp sensora nishto chudno da se namira do Gauge temp sensora. tova che gauge temp sensora raboti ne oznachava che i EFI temp sensora raboti. ako ne se laja, gauge temp sensora e s edna jica, pak EFI temp sensora e s dve jici.

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 08 Авг 2007 13:07

Провери си акумулатора да не е за доливане на дестилирана вода, т.е. може да работи с непълен капацитет и това да е причината.
Този двг май няма много електроника, но все пак опитай! :thumbsup:
Carina E 4AFE LB 1992

yovcho2247
Мнения: 13
Регистриран на: 24 Юни 2007 17:00

Мнение от yovcho2247 » 08 Авг 2007 20:48

акомулатора е 6 върти като луда но като е топла прави обикновенно 2 по някога до 4-5 оборота и като запали изпушва поради което си мисля че помпата връсква добре да е цетровка или въздух да не и стига ???

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 08 Авг 2007 22:27

yovcho2247 написа:акомулатора е 6 върти като луда но като е топла прави обикновенно 2 по някога до 4-5 оборота и като запали изпушва поради което си мисля че помпата връсква добре да е цетровка или въздух да не и стига ???
Ne mislq, 4e e normalno zagrqt dvigatel da izpu6va pri palene,
puk dori i dizel da e toi!
Iavno ne6to po gorivnata sistema ne ti e nared.
Moje da e viltur, moje da e pompa. KAkto kazaha nqkoi proveri si pompata.
Tova izpu6vane pri zagrql dvigatel ne e normalno!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

yovcho2247
Мнения: 13
Регистриран на: 24 Юни 2007 17:00

Мнение от yovcho2247 » 22 Авг 2007 20:34

никой не позна оказа се 3 счупени сигмента или поточно слаба компресия като е студена топлинния датчик променя центровката и увеличава горивото за това топла пали а студена не

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 4 госта