Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това стъкло е доооста здраво. Но аз лично не бих рискувал. То ще опре на една точка в гредата и цялата сила ще е на супер малка площ.
Ако ще ги ползваш да си занесеш нещо до село, т.е. да седят гредите няколко часа на покрива - и само ти си колата и НИКОЙ друг няма да има достъп до панела са управление на покрива - може би си заслужава риска.
Но ако ще ходиш на море с кутия - по-скоро не рискувай, а си вземи други греди.
Или намери начин да блокираш отварянето - дали електронно, програмируемо или да вадиш бушон...
Ако ще ги ползваш да си занесеш нещо до село, т.е. да седят гредите няколко часа на покрива - и само ти си колата и НИКОЙ друг няма да има достъп до панела са управление на покрива - може би си заслужава риска.
Но ако ще ходиш на море с кутия - по-скоро не рискувай, а си вземи други греди.
Или намери начин да блокираш отварянето - дали електронно, програмируемо или да вадиш бушон...
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ще возя съп борд по язовирите, че сега все карам приятел с неговата кола да ходим.
И понеже сега редовно карам с отворен, ме е страх да не се разсея някой път и по навик да тръгна да отварям с гредите...
Бих си купил други греди, обаче не знам как да съм сигурен, че захвата ще е различен от на тези моите.
Разгледах сайта на Туле. Там при избор на автомобила нямя опция да се укаже има ли панорамен покрив или не...Това дали със сигурност значи, че няма да опират така?
И понеже сега редовно карам с отворен, ме е страх да не се разсея някой път и по навик да тръгна да отварям с гредите...
Бих си купил други греди, обаче не знам как да съм сигурен, че захвата ще е различен от на тези моите.
Разгледах сайта на Туле. Там при избор на автомобила нямя опция да се укаже има ли панорамен покрив или не...Това дали със сигурност значи, че няма да опират така?
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Значи - на място и проба. Предполагам в SLS ще ти дадат да пробваш. Или си вземи старите греди и с тях сравнявай в самия магазин (ако не ти дадат да изнасяш новите не купени още).
Аз бях с универсални и те си стърчаха нагоре, та бяха далеч от покрива и люка.
Аз бях с универсални и те си стърчаха нагоре, та бяха далеч от покрива и люка.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Днес видях, че има ъпдейт на картата 2020v1 наличен за изтегляне от e-store-а на toyota.bg.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Нещо чували се за андроид ауто?
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Здравейте, отскоро съм собственик на Corolla 2020 г. седан Executive.
Имам въпрос относно digital+ скоростомера, някой подкарвал ли го е и на кои нива на оборудване е наличен?
Имам въпрос относно digital+ скоростомера, някой подкарвал ли го е и на кои нива на оборудване е наличен?
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Някой намирал ли е - как въздействат "перата" на волана на хибридната система?
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Моята го има. Luxury Pano roof
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз съм ги използвал 2-3 пъти при дълги спускания когато батерията е вече пълна. Реално не намирам особено приложение. И някак странно работи - в някакви моменти колата сама решава да се върне на D.
Също не използвам и положението S на скоростния лост.
Като всеки автомат, който съм карал досега, кикдауна ми е достатъчен.
Преди имах кола с ДСГ - там също ръчната смяна на предавки съм използвал само за моторна спирачка при спускания...
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Интересуваше ме на какво въздействат в работата и (на хибридната система), какво променят (- дали е описано от производителя).
"Брейк" режим двулитровия хибрид няма. Когато батерията се "зареди" при спуск - усещате ли "изчезване" на задържащия момент от страна на мотор-генератора. Като превключвате на "понижена" предавка - оборотите на ДВГ осезаемо ли се вдигат. Колко "степени" са реализирани.
"Брейк" режим двулитровия хибрид няма. Когато батерията се "зареди" при спуск - усещате ли "изчезване" на задържащия момент от страна на мотор-генератора. Като превключвате на "понижена" предавка - оборотите на ДВГ осезаемо ли се вдигат. Колко "степени" са реализирани.
Само това ли е странното или и друго ви е направило впечатление.nicktodorov написа: ↑25 Май 2020 18:28 И някак странно работи - в някакви моменти колата сама решава да се върне на D.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- nicktodorov
- Мнения: 363
- Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
- Местоположение: София
- Автомобил: велосипед
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За съжаление не съм достатъчно технически грамотен за да отговоря достатъчно детайлно. Мога само да опиша аз какво усещам като поведение на колата.
Смяната на “предавките” от перата или от лоста променят повече от осезаемо оборотите. Ако правилно си спомням, слизайки до първа на стръмно снежно спускане, подминаха 4500 оборота.
Странното за мен е, че при подаване на газ след като съм бил принудително на някоя “скорост” от перата, колата сама се връщаше на D. А аз просто искам леко да дам газ на по-равна отсечка преди последващо поредно спускане, но да си остана на тази “скорост”. А така като се върне на D, трябва отново от последната (мисля бяха 6 и винаги от нея ги реди надолу) да се върна до 2 на която съм бил. А това става с забавяне и реално минават някакви 4-5 секунди докато пак е на старата...За мен това е прекалено мудно ако човек иска да кара по-агресивно.
Когато батерията се зареди, започва да върти мотора за спирачка и си вдига оборотите спрямо скоростта и колко е стръмно. Не се усеща като да ти омекне педала на спирачката или колата изведнъж да се засили, дори по-скоро обратното.
Реално изчезване на задържащия момент на генератора аз усещам на всяко спиране в последните моменти като скоростта е вече под 5км/ч или нещо такова. Тогава някак се усеща, че накладките се включват и натиска на педала се променя малко.
Другото странно за мен, но то се отнася за всеки автомат с ръчен режим - някак прекалено изкуствено и забавено ми е. Винаги от момента на смяна от лоста/перата до промяната на оборотите минават 2-3 секунди някъде. И на мен лично ми е по-лесно и предвидимо да си ползвам кикдаун.
Смяната на “предавките” от перата или от лоста променят повече от осезаемо оборотите. Ако правилно си спомням, слизайки до първа на стръмно снежно спускане, подминаха 4500 оборота.
Странното за мен е, че при подаване на газ след като съм бил принудително на някоя “скорост” от перата, колата сама се връщаше на D. А аз просто искам леко да дам газ на по-равна отсечка преди последващо поредно спускане, но да си остана на тази “скорост”. А така като се върне на D, трябва отново от последната (мисля бяха 6 и винаги от нея ги реди надолу) да се върна до 2 на която съм бил. А това става с забавяне и реално минават някакви 4-5 секунди докато пак е на старата...За мен това е прекалено мудно ако човек иска да кара по-агресивно.
Когато батерията се зареди, започва да върти мотора за спирачка и си вдига оборотите спрямо скоростта и колко е стръмно. Не се усеща като да ти омекне педала на спирачката или колата изведнъж да се засили, дори по-скоро обратното.
Реално изчезване на задържащия момент на генератора аз усещам на всяко спиране в последните моменти като скоростта е вече под 5км/ч или нещо такова. Тогава някак се усеща, че накладките се включват и натиска на педала се променя малко.
Другото странно за мен, но то се отнася за всеки автомат с ръчен режим - някак прекалено изкуствено и забавено ми е. Винаги от момента на смяна от лоста/перата до промяната на оборотите минават 2-3 секунди някъде. И на мен лично ми е по-лесно и предвидимо да си ползвам кикдаун.
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 02 Ное 2019 06:10
- Местоположение: Русе
- Автомобил: C-HR 2.0L
- Благодарил/а: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Този скоростомер го има само при Luxury модификацията. Аз съм с Exclusive+ и го нямам. По-назад в темата беше дискутирано това.
+ ходих да питам в представителството. От там ми потвърдиха горното.
C-HR 2023 2.0L


-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Странно ми се вижда, че са решили да симулират степени при трансмисия в която няма изменение на „предавателното число”. Но мисля, че ще е любопитно да опитате (поне на мен) - да ускорите с „кикдаун” от не много висока скорост – например – 30 - 50 км/ч до към 90 – 100, но като предварително „превключите” на по-ниска „степен”, изчакате да се вдигнат оборотите и чак тогава „настъпите”. Така двигателя, преди ускорението, вече ще работи на повишени обороти, желателно близки до тези, при които двигателя може да даде максималния си момент (4500 мисля, че бяха). Това би трябвало, да доведе до по-бърза реакция на ДВГ, а в следствие и на цялата хибридна система.nicktodorov написа: ↑25 Май 2020 20:59Другото странно за мен, но то се отнася за всеки автомат с ръчен режим - някак прекалено изкуствено и забавено ми е. Винаги от момента на смяна от лоста/перата до промяната на оборотите минават 2-3 секунди някъде. И на мен лично ми е по-лесно и предвидимо да си ползвам кикдаун.
Разликата от ускорение без подобно „превключване” няма да е особено голяма – защото „захранването” на ел двигателя (МГ2 - до голяма степен от него зависи ускорението при ниска скорост) от страна на ДВГ ще е подпомагано от батерията и при двата „варианта” . Ефекта няма да е толкова осезаем и по сравнение с автомобил на който трансмисията изменя предавателното число, ако „включи на по-ниска предавка”. Но мисля, че ще има забележима разлика (най-вече, поради относително маломощната батерия).
(Според мен, това ще е полезно, когато се движите зад бавно движещо се превозно средство (особено при изкачване) и изчаквате „прозорец” в насрещния трафик, за да го изпреварите. Но да превключите (на по-ниска степен), движейки се зад него, не непосредствено преди изпреварване, а по-рано – давайки време на системата да „направи” прехода.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- ToyotaPassion
- Мнения: 226
- Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
- Местоположение: София
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не знам как е при новите Короли, но при мен работата в позиция "S" на скоростния лост влияе единствено върху работата на двигателя по време на рекуперация. Тогава оборотите се качват на колкото по-ниска "предавка" сляза (от 1 до 6). Но даже и от S1 при натискане на педала на газта няма никаква разлика спрямо "D". Така или иначе, ускорението си е достатъчно добро - просто не мога да свикна обаче с това, че за целта оборотите трябва да са доста високи.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
В какъв смисъл? Когато сте "пуснали" падала на "газта"?ToyotaPassion написа: ↑26 Май 2020 22:13 единствено върху работата на двигателя по време на рекуперация
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта