Като вдигаш щеката да гледаш маслото я опри в средата на окислената клема да изтече от нея каквото може, а и 2-3 пъти няма да е излишно. Не е никаква беда това, от мазното ще спре да се образува.
Навремето слагахме шайби от кече под клемите да задържат повече масло но и без такива става.
Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 08 Сеп 2016 12:40
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра
12 V, 60Ah, 356A, Pb, maintainance free.
Пак свалих само минуса, почистих с мазен парцал колкото можах /не ми се занимаваше пак с разтвор и четка/ и върнах обратно - този път притегнах още малко, с малко над оборот. Не знам колко е нормално да се затяга, но не мърда. Мисля, не е прекалено затегнато, едва се докосват двата края- ушите на "обувката" или скобата, но без да се деформира. Макар, че от химични реакции/температурни разлики, знам ли.. То може и от това да е било първото ми разхлабване.
Интересно, че като стартирах двг, врътна но немощно и не можа да запали. Изчаках секунди, пак пробвах, запали, но се появи лампа жълт триъгълник с удивителна - знак за обща неизправност. Не угасна, докато не угасих. След минута две пак стартирах, лампата я нямаше, всичко нормално. Покарах в града, свърших малко работа - гаси, пали, не виждам проблеми.
Досега не съм обръщал такова голямо внимание а един акумулатор. Ще го приема за бял кахър и ще видя така как ще се държи, пък след 2 месеца я камилата, я камиларя.
Само един въпрос: на необслужваем акумулатор да следя ли ниво на електолит и може ли да се добавя? От това, че се окислява минуса разбирам че по-скоро не бих търсил причината в електролита. Да отбележа, че не виждам следи от удари или пукнатини около клемата.
Много Ви благодаря на всички! Светли празници!
Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра
Himbo ,здр.
Не изглежда да има проблем като цяло.Дето се вика ,"бял кахър". Може и да сте забравили шофьорската врата отворена при старта .След разкачане акумулатор пък стават разни неща .Но всичко се оправя явно.Успех.
Не изглежда да има проблем като цяло.Дето се вика ,"бял кахър". Може и да сте забравили шофьорската врата отворена при старта .След разкачане акумулатор пък стават разни неща .Но всичко се оправя явно.Успех.
Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра
Колега, не мисля че проблема е акумулатор щом пали, за това че сам ти се занулява километража или средния разход ще ти кажа следното: карам три идентичени, чисто нови Киа сийд, имат опции за такова зануляване, както и за светлините някакви настройки когато я загасиш, но не съм си играл да ги разгадавам, защото е на чужд език и колите са служебни. Просто едната като се кача е със забулен разход, дали е дневен (за конкретната дата) или след някакъв интервал го прави автоматично незнам, но пробвай да си поиграеш с менюто на борд компютъра.
корола версо 2002г 2.0 д4д 90к.с. 5/100 , 7/100
АВЕНСИС комби 2011г. 2.0д 126к.с.
АВЕНСИС комби 2011г. 2.0д 126к.с.
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 08 Сеп 2016 12:40
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Странно нулиране на средния разход от борд-компютъра
Аз по-скоро зануляването го отдавам на липсата на добър контакт с акумулатора (клемата) от разхлабване, окис или и двете. Всичко коригирах преди време и това повече не се е получавало засега. Не ми се вярва да е от менюто, но ще погледна. Мерси, колега!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 4 госта