
Въпрос за крик?
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Въпрос за крик?
При "вариант 2" ще бъде по-сигурно - предполагам, по-надеждно. Но ако можете да поставите в така оформеното пространство на главата - вставка от нещо еластично или пластично (с достатъчна дебелина), която да го запълва сравнително плътно, както по дължина, така и по ширина - усилието ще се разпредели. И ако не се бърза, примерно за смяна на зимните гуми с летни пред дома, бих предпочел "вариант 1", но трябва да се внимава повече. (Не е съвет, а само как бих постъпил аз, на свой риск
)

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- liav_dolen_(no)pedal
- Мнения: 248
- Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Въпрос за крик?
В каталога on-line japan-parts.eu, крика го показват по No. 1 начина.
Голяма дезинформация тойотска

Крика се поставя на неговото място с главата по No. 2.
Голяма дезинформация тойотска



Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
Въпрос за крик?
Този нит който държи въртящата глава ,макар и да изглежда внушителен ,дали ще издържи дълго на вариант" 1 "?!?.Имайте предвид разстоянието при повдигане и това че се получава наклоняване на автомобила , а с това и сили на огъване и срязване в нита
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Въпрос за крик?
Аз не знам защо изобщо се върти главата. Вероятно има някаква причина и/или логика, но така или иначе за мен 2 си е "по-вярното". Най-малкото при приплъзване, прорезите в прага ще спрат в главата на крика. При позиция 1, нищо не пречи на крика да "изплюе" или да се изхлузи/изпързаля...
Отделно и memorex, е прав че нита е податлив на изваждане/усукване/срязване от ръба на прага.
Отделно и memorex, е прав че нита е податлив на изваждане/усукване/срязване от ръба на прага.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Въпрос за крик?
Хм... Защо при поз.1 да не пречи нищо на крика да 'изплюе'? Та точно при вариант 1 крикът е захванал по-дълбоко ръба на прага...
Иначе за нита - усилията не са чак толкова големи при нормална експлоатация и такъв нит многократно е презапасен...
Иначе за нита - усилията не са чак толкова големи при нормална експлоатация и такъв нит многократно е презапасен...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Въпрос за крик?
За мен 1 е правилния вариант за поставяне. Така има по-голяма контактна площ с прага=по-малко щети по прага при повдигане. Другия вариант направо се врязва е ръбчето на прага. Това с изплъзването на крика е несериозно. Трябва да се поставина 50 или 60° при обездвижена кола, което няма как да стане. Никой не може да постави крика толкова наклонен и да започне да вдига така. А ако автомобилът не е подпрян, спрян с ръчна спирачка, на скорост, нито един от двата варианта няма да го спаси от падане.
Carina E 4AFE LB 1992
Въпрос за крик?
https://images-na.ssl-images-amazon.com ... czAUrL.jpg
Много се задълба по темата и всеки има право.Взех да търся из сайтовете и намерих това.
Много се задълба по темата и всеки има право.Взех да търся из сайтовете и намерих това.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Въпрос за крик?
Много си се "изнежил". Нищо ѝ няма на колата и нищо не е опасно. От тази ръжда до "проблемната" ръжда колко луга има да изяде още, ехеее...

Забравяш вече. Ладата, Москвича, та даже масово колите от преди късни 80-те масово си бяха с отвор, в който се вкарваше крика. И те бяха много по-проблеми при ръждата от колкото тези, които се подпираха като сегашните.slowtraveler написа: ↑10 Май 2020 20:17 Много често решение.. Реално май само на шкодичката бе заварена тръба, в която се вкарваше щифт на крика...![]()
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Въпрос за крик?
Да, имах предвид от 'моите' автомобили


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Въпрос за крик?
Ако някой има излишен такъв крик да се обади, че моят се оказа с износени резби, че дори и стругар не можа да помогне... 

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Въпрос за крик?
Уволни стругара, щом не може да направи една винтова двойка 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Въпрос за крик?
На повечето крикове резбата е правоъгълна и е сложна работа за един стругар, особено гайката.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Въпрос за крик?
На винтовите двойки обикновено е трапецовидна резба (Acme) и всеки свестен стругар би трябвало да може да я направи..
Е да - по-лесно е да се правят панти, отколкото винтова двойка, ама какво да се прави...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Въпрос за крик?
Ами гайката е по-сложната за изработка, затова и не схванах иронията 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта