RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от veso_hds » 09 Май 2020 11:51
veso_hds
Revenger
veso_hds
- Revenger
- Мнения: 829
- Регистриран на: 27 Яну 2020 21:25
- Местоположение: In the middle of nowhere
- Автомобил: Toyota Aygo, 2017
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от Revenger » 09 Май 2020 12:45

Всъщност, предвид спецификата на тази помпа и двата SCV-клапана, ако след почистването на клапаните работата на двигателя не се нормализира при всички режими, то логично е да се насочим именно към помпата.
Revenger
veso_hds
- Revenger
- Мнения: 829
- Регистриран на: 27 Яну 2020 21:25
- Местоположение: In the middle of nowhere
- Автомобил: Toyota Aygo, 2017
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от Revenger » 09 Май 2020 13:10
А "краткотраен ефект" е твърде разтегливо понятие. При това самият той е споменал, че ако проблемни се окажат SCV-клапаните, ще ги смени с нови, а почистването им ще е колкото за проба дали в тях е проблема.
Revenger
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от memorex » 09 Май 2020 13:29
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... C8KCfDvDht
https://idoc.pub/documents/denso-hp2-pu ... 1ped3vr2lj
memorex
- Revenger
- Мнения: 829
- Регистриран на: 27 Яну 2020 21:25
- Местоположение: In the middle of nowhere
- Автомобил: Toyota Aygo, 2017
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от Revenger » 09 Май 2020 14:08
То и друга помпа с два SCV-клапана няма.
Revenger
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от whitefang » 10 Май 2020 13:06
Ремонтните комплекти са само някакви О-рингове ,който май са само за уплътнения на клапани и датчици ,като им гледам размерите.
Продава се вътрешната част на помпата 097340-0010 Denso-OEM
Примерно това https://nerings.com/en/home/degvielas_s ... e_pump_lva
Ама дали това е износено или цилиндъра в който това се върти?!
Някой с информация за сервиз в който ремонтират такива помпи ,по възможност в Пловдив или такъв който може да се прати и върне с куриер?
whitefang
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от todorakis » 11 Май 2020 18:56
todorakis
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от whitefang » 11 Май 2020 21:33
повече от това и горивото(помпата ) загрее ,умира ,гасне в движение . Като се охлади пак си прави налягане. Затова си мисля за механично износване на самата помпаа. Ще изчистя клапаните за проба,ако се оправи идеално ,ще сменя само тях.Ако не лошо.
Части продават само 1 за ниско налягане помпа и някави о-рингове който няма как да решат проблема ,евентуално да се сменят като се отваря помпата да не протече.Утре един съсед ще каже дали е възможно от тази помпа да е проблема ,като му покажа схема на устроиството на HP2 от докумнтацията. За другата част от помпата резервни части за вътре не намерих да се продават.Или не дефектира толко често или е ремонто непригодна извън специализирани сервизи.
Гледам има "rebuild" от чужбински фирми ,значи самата помпа подлежи на ремонт ама в какви условия и дали не трябва стендоване.Цените им обаче са над половината на нова.
whitefang
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от veso_hds » 11 Май 2020 22:01
veso_hds
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от whitefang » 13 Юни 2020 22:38
Смених SCV-тата . В голямо приключение се вкарах след като
прецаках единия болт(най-вътрешния ,на зеления клапан) .Та трябваше да сваля рейката и
всмукателния колектор ,за да му нарежа процеп и да го развия(болта на зеления клапан) .
Събрах я миналата събота. КАрах към 20-25 километра. Тромава ми се стори ,но налягането
в рейката беше добре ,доколкото можех да карам и да гледам лаптопа в същото време.
Запписа на живи данни нещо не ми се получваше ,появяваха се прозорци да питата къде да записват през 1 минута.
Реших ,че Може да има пропуск в тракта на въздуха след свалянето на смукателния колектор.
и в неделя да гледам MAP-a и да се ослушвам за свистене. Запалих поработи малко на празен ход ,взех да я форсирам и ми с светна лампата
с грешка 78(3) -високо налягане на горивото- и авариен режим. На празен ход 43-45 Мпа. Изтрих ,загасих ,запалих ,тръгнах плавно да направя едно кръгче
в квартала и пак чек енджин,пак високо налягане. Пак трих,загасиг,запалих ,направих едно кръгче без да свети лампата налягането на празен ход пак над 40мпа.
Оставих я ,ама между временно докато обилях ми бяха взели мястото и спрях другаде ,та на следващия ден сутринта като тръгвах за работа ,запалих да я преместя,пак светна лампата ,затътрих си я на мястото ,загасих ,запалих лампата изгасна.
Одеве пак се занимах с нея. Запалих.Държи пак 43-45Мпа на празен ход и естествено след няколко минути светва лампата и в сервизен режим.
Откачих акумулатора за около 3 минути. Запалих ,пак държи високо налягане на празен ход,ама 38-40Мпа. Направих полека една кръгче,оставих я да поработи на празен ход,налягането падна на 32Мпа.Направих 2-ро кръгче вече с малко повече газ ,и няма лампи, налягането нормално.
Утре ще я гледам пак ,ако е наред налягането да търся евентуален теч на въздух (заради тромавостта).
Дали случайно няма някаква процедура за "обучаване" на компютъра как да управлява SCV -тата за да държи налягане ,много близко
до целевото. Примерно да работи на празен ход еди колко си време ,после на еди какви си обороти да се кара еди колко си време ,после
при по-високо обороти ,еди колко си време.
При мен на рейката няма "Pressure discharge valve" , само механичен клапан за свръхналягане. И единствения
начин за контролиране на налягането явно е чрез SCV-тата, по-точно колко често ги отваря за даден период от време EDU-то
Събира ли си компютъра данни за това ,за да си изчисли оптимален коефициент на запълване на импулсите за отваряне на SCV-тата,
и да има процедура по "обучаване" ,а аз да съм я прецакал първия път след сглобяването с якото настъпване?!
whitefang
- Akima
- Мнения: 7449
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 178 пъти
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от Akima » 13 Юни 2020 23:27
1CD HP2 Error 78 2 78 3.pdf
- (331.25 KiB) Свалено 221 пъти
Akima
RAV4 XA20 2.0 D4D 1CD-FTV - Гасне в движение - без MIL/CEL ?
Мнение от whitefang » 22 Юни 2020 19:31
Благодаря!
Според мен проблема не е електрически.
Възможно ли е да е от запушване на обратната линия?!
Има един механичен клапан(най-вероятно невъзвратен клапан) на изхода на обратната линия от главата .Може би той . След него мога
да проверя ,но там е едно малко маркуче от клапана до помпата,което не съм го пипал.
А за клапана в ремонтното ръководство пише да не се слага веднъж свален ,само нов.
check valve.Part No. 23122-27010
whitefang
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост