Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10 Май 2020 08:56
- Местоположение: Горна Оряховица
- Автомобил: Corolla Verso 2.0 d4d 116ps
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Здравейте колеги. Нов съм във форума. На 04.05.2020г имах ходене до София. През целия път колата се държеше перфектно. След продължително шофиране реших да спра и да изпуша една цигара понеже съм със малко дете. След първия тунел посока София реших да спра на бензиностанция Шел. До тогава както споменах всичко беше ОК. След паркирването и спрял в движение колата леко притресе и оборотите леко се смъкнаха но това беше за секунда. След престой от 10-15 мин реших да продължа. Натискам бутона и колата само върти оборотите леко се вдигнаха но колата само върти и почва да се тресе но нищо. Обляха ме топли и студени вълни понеже съм със малко дете и сме на преглед във Болница. Пробах пак НЕ и НЕ. Реши че няма да пали. Така още 2019 година Ноември месец по колата е правено следното:смяна на бутала понеже проби едното, рециклиране на дюзи,проверка на стартер, махане на катализатори. От тогава всичко заспа и колата вървеше до тази седмица. Само да вмъкна от последно време ако смачкам повечко педала на газта от 2 за 3 предавка забива муцуна и постепенно тръгва със замисляне. Така аз си останах на Шел и чакам пътна помощ от Велико Търново. Женами и детео продължиха понеже имаме приятелско семейство и дойдоха да ги вземат. Колата я оставих директно при майстора който ми прави и двете коли и е доста сръчен и кадърен. По телефона си мислеше датчик на колянов вал.По таблото никакви лампи не светнаха нито чекове нито нищо. Закачия на комп никакви грешки. Налягане на помпата по спомен казвам 320 бара. Развил е горивния филтър бил е замърсен след смяна запалила форсира се на 2-3 се мъчи да върти гуми. Гасиш двигателя и след следващо палене НЕ. Преди време е имал проблем със Авенсис със същия мотор и там проблема бил във някакъв блок на дюзи ако не греша и се извинявам ако съм сгрешил. Чул се със човека и той се съгласил да махне неговия блок и да се сложи на мойта. Запалила и след малко каране угаснала сама при спиране. След повторно палене не само върти и почва да се тресе. И така моля помагайте. Майстора ми вика незнам вече какво може да е. За сега не иска да прибързва със клапана за високо налягане. Всеки отговор ще е от полза. Лек и успешен ден
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Здр.
Изглежда трябва да се прочете из темите относно SCV на горивонагнетателна помпа при този двигател.Също е важно да се знае и направи правилно обезвъздушаване на горивната система сле работа по нея.
Изглежда трябва да се прочете из темите относно SCV на горивонагнетателна помпа при този двигател.Също е важно да се знае и направи правилно обезвъздушаване на горивната система сле работа по нея.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10 Май 2020 08:56
- Местоположение: Горна Оряховица
- Автомобил: Corolla Verso 2.0 d4d 116ps
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Колега след обслужването съм нямал проблеми със обезвъздушаване. До клапани за високо налягане само са почистени
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Ако става с почистване хората нямаше да купуват нови.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10 Май 2020 08:56
- Местоположение: Горна Оряховица
- Автомобил: Corolla Verso 2.0 d4d 116ps
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Три са възможните проблеми-SCV, дюзи и стартер.Независимо ,че са рециклирани дюзите,виж какви стойности дават.Защото под рециклиране някои разбират само смяна на разпръсквачите.А в горната част има електроника \солиноид\.Точно преди 2 г. имах същия проблем като твоя и се реши с тотално рециклиране на 3-та дюза.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10 Май 2020 08:56
- Местоположение: Горна Оряховица
- Автомобил: Corolla Verso 2.0 d4d 116ps
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Благодаря за отговора за дюзите. Но все пак са на 6 месеца. Няма пушек няма нищо подсказващо но все пак ще се прегледат.
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Abrashev1987 написа: ↑10 Май 2020 12:44 Колега след обслужването съм нямал проблеми със обезвъздушаване. До клапани за високо налягане само са почистени
[/quot
Не се сещам за кой клапан говорите.
Следващия път като не запали дайте на контакт и напомпете ръчно гориво от помпичката на горивния филтър .Ако запали ,пишете.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10 Май 2020 08:56
- Местоположение: Горна Оряховица
- Автомобил: Corolla Verso 2.0 d4d 116ps
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10 Май 2020 08:56
- Местоположение: Горна Оряховица
- Автомобил: Corolla Verso 2.0 d4d 116ps
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Мисля директно да сменя клапана за високо налягане
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Здрасти. Проблема е аналогичен на моя.
При мен започва да пада налягането след като загреее доволно(разбирай и горивото загрее) . Като е студена пали и върви ,леко по-шумен и с вибрации ,налягането в рейката 30МPa и
нестабилно,пада до 29-28 ,качва се до и 32 за малко ,По спомен беше 32 преди на 750 оборота. Като загрее и като я настъпя и се чуди дали да тръгне и почва да гасне.След като изстине пак се оправя.
Доколкото изчетох всичко намерено по темата ,SCV-тата ги правят тези проблеми по-скоро на студено.
Та клоня повече към механично износване на самата помпа за момента(Като загрее и се разшири и стават по-големи хлабините вътре).
Ще следя темата и ще докладвам и аз до къде съм стигнал с решението на проблема.
При мен започва да пада налягането след като загреее доволно(разбирай и горивото загрее) . Като е студена пали и върви ,леко по-шумен и с вибрации ,налягането в рейката 30МPa и
нестабилно,пада до 29-28 ,качва се до и 32 за малко ,По спомен беше 32 преди на 750 оборота. Като загрее и като я настъпя и се чуди дали да тръгне и почва да гасне.След като изстине пак се оправя.
Доколкото изчетох всичко намерено по темата ,SCV-тата ги правят тези проблеми по-скоро на студено.
Та клоня повече към механично износване на самата помпа за момента(Като загрее и се разшири и стават по-големи хлабините вътре).
Ще следя темата и ще докладвам и аз до къде съм стигнал с решението на проблема.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10 Май 2020 08:56
- Местоположение: Горна Оряховица
- Автомобил: Corolla Verso 2.0 d4d 116ps
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Зимата се чуваше аванса но като загрее се изгубваше. Като я смачкам газта се чуди и изведнъж тръгва. Ако галя газта няма проблем. Сега студена запалва и след малко каране гася и след това няма палене върти и се тресе и аха да запали но уви
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
Whitefang.А дали като "загрее" помпата хлабините се увеличават ,или точно обратното.Замислете се.
Или връща гориво ,или не е обезвъздушена .Напомпете ръчно до втвърдяване на помпичкта.На контакт.
Или връща гориво ,или не е обезвъздушена .Напомпете ръчно до втвърдяване на помпичкта.На контакт.
Corolla Verso 2.0 d4d 116ps не пали след загряване
При мен помпене на помпичката не помага.Няма въздух.
Като изстине хубаво и пали и върви .
Като изстине хубаво и пали и върви .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта