Въпрос за крик?
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Въпрос за крик?
Аз бих го поставил като №1, защото усилието е разпределено върху малко по-голяма площ и вероятността да се смачка прага е по-малка...
А и ако почне да се мачка, ще опре по-горе в прага и отново ще преразпредели усилието върху още по-голяма площ...
А и ако почне да се мачка, ще опре по-горе в прага и отново ще преразпредели усилието върху още по-голяма площ...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- liav_dolen_(no)pedal
- Мнения: 248
- Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Въпрос за крик?
слоу, при 1 ръбът на прага не докосва долната част (дъното) на главата на крика, а горната част на главата опира в прага. Всъщност въпросът е какво трябва да опре в главата на крика ръбът на прага или горе на прага?
Аз също съм за №1.
Аз също съм за №1.
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Въпрос за крик?
Мисля, че не трябва да опира в прага, а само в реброто. За това, може би трябва да се постави нещо, така, че да не опира в прага - твърда гума може би. Не е подходящ в този си вид (за тази кола) 
(Само предположение
)

(Само предположение

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- liav_dolen_(no)pedal
- Мнения: 248
- Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Въпрос за крик?
Това е оригиналният крик на колата Корола Е112 2002 г.
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
Въпрос за крик?
Второто положение е правилното.според ръководството.Доколко това е важно не съм мислил
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Въпрос за крик?
Няма ли някаква вставка? Така, ако натисне прага, може да повреди покритието му, то е меко (до колкото знам). (Според мен, но щом е оригиналния, сигурно греша.)

Явно, е полезно да се четат ръководствата

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- liav_dolen_(no)pedal
- Мнения: 248
- Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Въпрос за крик?
Прав си, постоянно чета, и то преди да задавам въпроси. В ръководството картинката е на друг крик.
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Въпрос за крик?
Да, безусловно трябва да опира на ръба и не на прага... Подведе ме дистанцията между прага и крика в снимката на първият вариант
И твърдо бих избрал първият вариант АКО не опира в прага - натоварването на ръба би било разпределено на по-голяма площ и дистанция...
Но ако опира в прага - нещата се променят

И твърдо бих избрал първият вариант АКО не опира в прага - натоварването на ръба би било разпределено на по-голяма площ и дистанция...
Но ако опира в прага - нещата се променят

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Въпрос за крик?
Както и да се завърти тоя крик прагът е ръждясал и не е добре да се повдига.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Въпрос за крик?
Е толкова ръждясал съвсем не изглежда. Това си е силов елемент, не е много тънкостенен, а реброто е поне с двойната дебелина (на така оформения затворен профил) на прага. Не вярвам на много от нас - точно в тази област, колите ни да изглеждат по-добре. (Но ако се постави, като показаното на 2, може би ще се "отпечатат", тези две сравнително тесни повърхности на главата.)
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Въпрос за крик?
Аз до сега не съм имал кола с така изглеждащи прагове. Най-старата кола, която съм имал е 16 годишна.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Въпрос за крик?
Много често решение.. Реално май само на шкодичката бе заварена тръба, в която се вкарваше щифт на крика... 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- liav_dolen_(no)pedal
- Мнения: 248
- Регистриран на: 31 Окт 2015 01:58
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Въпрос за крик?
Излиза No.2 е правилният вариянт. Благодаря!
На осмака имаше квадратна тръба за крика.slowtraveler написа: ↑10 Май 2020 20:17 Много често решение.. Реално май само на шкодичката бе заварена тръба, в която се вкарваше щифт на крика...![]()
Toyota Corolla E11 05.10.2001 SEDAN 110 кс/81 kW + Toyota Corolla E181 21.02.2017 SEDAN 132 кс/98 kW
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
Engine: 3ZZ-FE 1600CC 16-VALVE
Engine oil: Pentosin Pentosynth HC 5W-40 --> RAVENOL VST USVO SAE 5W-40 ---> ROWE HIGHTEC SYNT RSi SAE 5W-40 HC
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Въпрос за крик?
За мен е 2:
Не мачка прага
Не знам защо главата на крика е толкова тясна. На Астрата крика беше подобен, обаче двата странични ръба на главата го "заключваха" в прорезите на прага да не се изплъзне настрани, и издадената част лягаше вътре в главата на крика. Съответно крика беше подсигурен да не се изплъзне във всички посоки, освен през долният му крак/пета (което си е моя отговорност, къде и как го ползвам).
Предполагам главата на този се върти за може да не стърчи, когато крика си е на мястото в багажника?
Не мачка прага
Не знам защо главата на крика е толкова тясна. На Астрата крика беше подобен, обаче двата странични ръба на главата го "заключваха" в прорезите на прага да не се изплъзне настрани, и издадената част лягаше вътре в главата на крика. Съответно крика беше подсигурен да не се изплъзне във всички посоки, освен през долният му крак/пета (което си е моя отговорност, къде и как го ползвам).
Предполагам главата на този се върти за може да не стърчи, когато крика си е на мястото в багажника?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта