MK4 ,MKIV ,Dampened Crank Pulley и други работи:)

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 04 Авг 2007 01:30

но най-добре си купи една широколентова ламбда с монитор и редовно си следи смесите да си вържеш гащите. може и датчик за температурара на изгорелите газове да си сложиш, и с него става да се следи как се изгаря горивото. питай го лъчезар, той ще те упъти. силните коли имат нужда отр такива неща защото не се знае какво сипваш в резервоарът, бензинджиите ни са яки мошенници
status: за БАН

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 04 Авг 2007 08:17

maggkrabar написа:за тази супра коиловъри предни 10кг, задни 8кг - но комплект с амортисьори - присаждане никога няма да даде добър резултат. един бърз поглед в сайта на TEIN, поръчваш TEIN FLEX и повече проблеми с окачване няма да имаш...
tochno takiva imah na Lexus-a(toi nali e s pochti sashtoto okachvane kat na Supra), naistina sa dosta dobri coiloveri bez da badat super agresivni. obache sled pochti godina karane s tiah reshih che sa mi prekaleno tvardi za Chicagskite dupki i gi svalih.

Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 04 Авг 2007 09:27

Модела на Tein-Type Flex се доближава най много до заводското окачване и повечето хора го предпочитат за ежедневно каране.Не е лошо за драг.От тази година не се внася официално в Европа,а на негово място е Tein Mono Tube/Flex,това е едно малко по хард окачване което наистина е по-непоносимо за наще пътища.
Имах един клиент който закупи сериата Basic за Lexus IS200 и до колкото разбрах е доволен от него,от гледна точка на мекота.
Ако искаш окачване което хем да е леко спортно хем да се доближава до заводското се насочи към TRD или TOM`s.

Моето мнение е Tein или ако ти се дават повечко пари OHLINS,иначе по евтини решения има бол Ksport,D2...
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 04 Авг 2007 17:40

ми аз не бих препоръчал да се купува окачване, предназначено за европейският пазар. наистина има някакви разлики когато е за щатите и когато е предназначено за европа. щатското е по-изпипано. т.е. ако ще се пазарува, да не е от европейски дилъри, а направо от щатите, или още по-добре от япония - това за японският пазар е най-хубаво когато става дума за японски коли
status: за БАН

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 04 Авг 2007 20:07

poli написа:иначе по евтини решения има бол Ksport,D2...
Ksport=D2=shitbox a-la Chinese :whistle:

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 04 Авг 2007 22:16

maggkrabar написа:но най-добре си купи една широколентова ламбда с монитор и редовно си следи смесите да си вържеш гащите. може и датчик за температурара на изгорелите газове да си сложиш, и с него става да се следи как се изгаря горивото. питай го лъчезар, той ще те упъти. силните коли имат нужда отр такива неща защото не се знае какво сипваш в резервоарът, бензинджиите ни са яки мошенници
Tova e purvoto neshto koeto triabva vseki da si kupi ako smeniash turbina i t.n.moiata e s AEM WIDEBAND O2 GAUGE CONTROLLER,dosta e udobno da si sledish smesta ednovremenno s naliaganeto v turbinata:
Прикачени файлове
PIC03164.JPG
PIC03164.JPG (59.71 KiB) Преглеждано 4287 пъти
PIC03163.JPG
PIC03163.JPG (71.31 KiB) Преглеждано 4287 пъти
PIC03162.JPG
PIC03162.JPG (64.02 KiB) Преглеждано 4287 пъти

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 04 Авг 2007 22:54

Dnes napravih malko startove,sled poslednite promeni.Smenih dulgia diff koito beshe s korona i pinion s 3,27:1 sas diff ot Supra auto koito ima predavatelno 4islo 3,77:1.Zna4itelno se promeni uskorenieto i dinamikata na suprata.Motora sedi mnogo po lestno v oboroti-5,6k i zagubite ot prevklu4vane na skorostite namaliaha.
Slojih i dobavkata NITRO POWER i zabeliazah 4e smesta naistina obedniava pri boost nad 1,2 bara.Mapinga mi e samo za 1 bar,no s dobavkata boosta ska4a zna4itelno bez promiana na boost controlera.Na 1 bar smesta mi se dviji v granici 10.80-11,no s dobavkata na 1,2 bara smesta stava na 11,8.
Slojih drag slikove Hoosier 275X35 na 17 i mahnah devetnaiskitе.
Video sled malko:






Аватар
LordDigital
СупраДжия
Мнения: 3190
Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
Местоположение: Chicag0-Land

Мнение от LordDigital » 05 Авг 2007 03:22

Готини VIDz - toz kilometraz mai go nema veche za epten nisto ,chudq sa dali ima shema da se slozi vtori che kato svyrsi pyrvi a da prodylzava da pokazva :whistle:
Изображение

veilside
Мнения: 81
Регистриран на: 13 Юли 2007 00:49

Мнение от veilside » 05 Авг 2007 03:53

Ami da ti kaja sega pokazva otgore zaradi smenenia diff,okolo 30 km.h otgore slaga,no shte go korigiram,sega edva li shte vdigam pove4e ot 280 km.h

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 05 Авг 2007 06:29

10 e prekaleno bogata smes. 11.x e idealno, dori do 12.1-4 e extra, no zavisi ot EGT-tata kvi sa
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта