Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Здравейте,
От няколко месеца карам Тойота Авенсис 1,8ввти бензин/газ. Когато времето застудя започна да пали трудно (само първото палене сутрин и върти на стартер доста време). Ако околната температура е по-висока пали от четвърт оборот. На диагностика няма грешки, с нови иридиеви свещи, с ревизиран стартер и с друг дебитомер - няма разлика.
Дайте някъкви идеи от какво може да се получава тази аномалия!!!
От няколко месеца карам Тойота Авенсис 1,8ввти бензин/газ. Когато времето застудя започна да пали трудно (само първото палене сутрин и върти на стартер доста време). Ако околната температура е по-висока пали от четвърт оборот. На диагностика няма грешки, с нови иридиеви свещи, с ревизиран стартер и с друг дебитомер - няма разлика.
Дайте някъкви идеи от какво може да се получава тази аномалия!!!
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
- Получена благодарност: 2 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Привет колега,
И аз съм с такъв проблем. Като падне температурата под 0 пали на вторият път. Над нула - няма проблем.
Предполагам , че има нещо гнило по датчиците, но не съм сигурен. Нямам все още диагностика.
Поздрави!
И аз съм с такъв проблем. Като падне температурата под 0 пали на вторият път. Над нула - няма проблем.
Предполагам , че има нещо гнило по датчиците, но не съм сигурен. Нямам все още диагностика.
Поздрави!
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Имат ли датчик за температура на антифриза?
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
- Получена благодарност: 2 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Привет колеги,
Тази тема беше първата , която намерих като моят проблем.
В момента продължавам да търся из форума и да чета.
На прима виста :
viewtopic.php?t=29681&start=15
viewtopic.php?t=31552
viewtopic.php?f=23&t=30031&p=297994&hil ... но#p297994
Колата е на газ , но не вярвам да е от нея (нова на 6м и 30к Романо). Ясната граница между добро и лошо палене е 0 гр.
Смятам да започна с проверка на окабеляването и датчиците.
Чистене на дебитомер и дросел също , но май не работят магазините сега заради короната.
Днес ми пристигна диагностика ЕЛМ и ще видя какво мога да проверя с нея.
По шесто чувство има нещо малко (лошо съединение , датчик за температура).
Консумативите са ми сменени скоро. Без филтър за бензина.
Поздрави!
Тази тема беше първата , която намерих като моят проблем.
В момента продължавам да търся из форума и да чета.
На прима виста :
viewtopic.php?t=29681&start=15
viewtopic.php?t=31552
viewtopic.php?f=23&t=30031&p=297994&hil ... но#p297994
Колата е на газ , но не вярвам да е от нея (нова на 6м и 30к Романо). Ясната граница между добро и лошо палене е 0 гр.
Смятам да започна с проверка на окабеляването и датчиците.
Чистене на дебитомер и дросел също , но май не работят магазините сега заради короната.
Днес ми пристигна диагностика ЕЛМ и ще видя какво мога да проверя с нея.
По шесто чувство има нещо малко (лошо съединение , датчик за температура).
Консумативите са ми сменени скоро. Без филтър за бензина.
Поздрави!
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Ако колата си мисли, че е топла, а е студена, може да ѝ е трудно да запали.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
- Получена благодарност: 2 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Точно това ми се върти из главата.

Още не съм разцъкал елм-а , но съм сигурен , че трябва да показва градусите на входящ въздух, антифриз и външна температура.

Още не съм разцъкал елм-а , но съм сигурен , че трябва да показва градусите на входящ въздух, антифриз и външна температура.
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Датчика за температурата на входящия въздух? Гадая. Натикан е най-отпред във всичката кал и мизерия ако са натрошени корите на двигателя отдолу.
83482 - SENSOR, OUTER AMBIENT TEMPERATURE
Това е за моята кошница:
http://japan-parts.eu/toyota/eu/2005/av ... r/2#85928B
83482 - SENSOR, OUTER AMBIENT TEMPERATURE
Това е за моята кошница:
http://japan-parts.eu/toyota/eu/2005/av ... r/2#85928B
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
- Получена благодарност: 2 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Колега, мисля че този датчик е само за таблото и климатроника може би.
Датчика за температура на входящ въздух трябва да е на дебитомера. Или аз се лъжа.
Както и да е - вчера се закачих и при заработване се движеше нормално температурата според мен.
Първоначално показа по-високи градуси (защото колата беше напечена) , после спаднаха на реалните.
Датчика за входящ въздух показваше +23 , а този за околна температура +16. Като заработи след 1 мин се уеднаквиха.
Трябва да сменям свещите , но не вярвам да е от тях. Много е рязка границата в разликата от палене.
Сутринта нямах време да тествам. А и температурата беше +3 и колата запали с поглед.
Поздрави!
Датчика за температура на входящ въздух трябва да е на дебитомера. Или аз се лъжа.
Както и да е - вчера се закачих и при заработване се движеше нормално температурата според мен.
Първоначално показа по-високи градуси (защото колата беше напечена) , после спаднаха на реалните.
Датчика за входящ въздух показваше +23 , а този за околна температура +16. Като заработи след 1 мин се уеднаквиха.
Трябва да сменям свещите , но не вярвам да е от тях. Много е рязка границата в разликата от палене.
Сутринта нямах време да тествам. А и температурата беше +3 и колата запали с поглед.
Поздрави!
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Не съм сигурен, но по спомен ми беше минало някъде пред очите, че сместа се "забърква" спрямо делтата между двата температурни датчика. За климатика и температурата на таблото си прав - само от там ги взема.
Изстрела в мрака беше заради вероятността да се е зацапала буксата и да прави мизерии. Виж всичко останало и ако то е наред разкопчей само маската и го погледни и него. При мен като гледах маската е на щипки и може отвътре да се разкопчее само тя, без да се сваля цялата броня.
Изстрела в мрака беше заради вероятността да се е зацапала буксата и да прави мизерии. Виж всичко останало и ако то е наред разкопчей само маската и го погледни и него. При мен като гледах маската е на щипки и може отвътре да се разкопчее само тя, без да се сваля цялата броня.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- Revenger
- Мнения: 829
- Регистриран на: 27 Яну 2020 21:25
- Местоположение: In the middle of nowhere
- Автомобил: Toyota Aygo, 2017
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Най-вероятно акумулаторът е стар и полека-лека вече сдава багажа.
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
- Получена благодарност: 2 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Да стар е, но е здрав-проверено от мен.
Ufer , при оглед имам само 4 инжектора за бензин и 4 за газ. За първи път чувам за такова подпомагане.
Днес сутринта отново бързах (чавенцето ми беше скрило очилата ми и докато ги намеря закъснях) и не успях да гледам датчиците. При температура -3 колата заработи от вторият път, като стартера издаде "готин" стържещ звук , все едно го държа на запалена кола. Tова нещо го прави само на студено (под 0 гр).
Днес ми дойдоха новите свещи и като ги сменям ще видя и какво др може да се направи профилактика.
Наумил съм си чистене на дебитомер и дросел.
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта