Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Enwor
Мнения: 179
Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
Местоположение: София
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 7 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Enwor » 13 Мар 2020 21:22

Аз поне като нямам навигация не мига да вкарвам никъде нищо. Но ми казва, да се свържа с дилъра да ми активира услугите по свързаността.
Самият код за потвърждение се намира на малкия талон, има си подсказваща картинка какво да се търси. Но не ме пита за рег номер. Сигурно на първо обслужването ще го въведат.
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid

Стоян Кръстев
Мнения: 82
Регистриран на: 09 Окт 2019 21:29
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 5 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Стоян Кръстев » 13 Мар 2020 21:37

Здравейте!!!И при мен е активирано това еcall(поне по думите от отдел продажби в Тойота)но като вляза в сайтът,за да свържа автомобила си ми пише,че вече автомобила е свързан,но преди да мога да ползвам услугата,трябва да посетя дилъра,за да я активират!!

Аватар
stereo_man
Мнения: 221
Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
Местоположение: София
Автомобил: Corolla E210
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от stereo_man » 14 Мар 2020 14:55

nicktodorov написа: 13 Мар 2020 14:18 Колеги, а вие нали и в настройките на колата вкарвате профила от сайта?
Да не би затова да не успявате тези, които имате ecall?
Може ли да помоля да ми кажеш от къде се въвеждат данните от профила в настройките на колата. При мен в настройките никъде не намирам меню, в което да ги има. Имам e-call, но нямам навигация. Нивото на оборудване ми е Exclusive +
Corolla E12;
Corolla E210

van
Мнения: 107
Регистриран на: 07 Ное 2017 08:51
Местоположение: Варна

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от van » 14 Мар 2020 19:40

Ще се опитам да опиша стъпките които са необходими.
Дали трябва да има e-call не знам, моя автомобил го има. Нямам навигация.

1. Регистрация на toyota.bg -> My Toyota (менюто най-горе вдясно) -> Вход -> Нямам профил.
2. Добавяне на автомобил по VIN номер. Ако искате може да го потвърдите като се въвежда един номер от малкия талон, за да можете да гледате сервизни обслужвания и т.н.
3. След като се доабви автомобила, последното меню е услуги за свързаност. При мен пишеше че автомобила е свързан но трябва тези услуги да се активират от дилър. Обърнете се към предпочитаното от вас представителство на Тойота. Важното е да представите същия имейл адрес като този от регистрацията в toyota.bg
4. Изтегляте приложението MyT за IOS (тук) за Android (тук)
5. Използвате потребителското име и парола за вход които вече имате от стъпка 1 за мобилното приложение.
6. След като от Тойота потвърдят че услугите са активирани, влизате в мобилното приложение в менюто Settings -> Car -> Activate connected services. Ще видите съобщение че заявката ще бъде обработена до 24 часа. При мен стана почти веднага.
7. Забавлявате се с данните които приложението показва (изисква известно време за обработка)

Мен лично ме изкара много лош шофьор. За 1 км имам 4 пъти Bad Acceleration и 1 път Bad braking :) . Пък аз съм толкова примерен punk.gif

Ето какво може да очаквате като информация:
IMG_36AC3C2F28F1-1.jpeg
IMG_36AC3C2F28F1-1.jpeg (66.02 KiB) Преглеждано 2742 пъти
IMG_60220E1BD4D9-1.jpeg
IMG_60220E1BD4D9-1.jpeg (49.93 KiB) Преглеждано 2742 пъти
IMG_CCF47553DC81-1.jpeg
IMG_CCF47553DC81-1.jpeg (45.45 KiB) Преглеждано 2742 пъти
IMG_A1D7555E1069-1.jpeg
IMG_A1D7555E1069-1.jpeg (49.44 KiB) Преглеждано 2742 пъти
IMG_4AFE595E7979-1.jpeg
IMG_4AFE595E7979-1.jpeg (52.5 KiB) Преглеждано 2742 пъти
Изображение

wachman
Мнения: 53
Регистриран на: 02 Ное 2019 06:10
Местоположение: Русе
Автомобил: C-HR 2.0L
Благодарил/а: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от wachman » 16 Мар 2020 14:04

При потвърждение на собственост е небходимо да се въведе датата, когато е започнал гаранционния срок на автомобила, а не дата на регистрация. Тъй като, моят е тестов, съответно датата е друга. Когато въведох коректната дата, успях да потвърдя собствеността. В приложението и в сайта вече пише, че автомобила е потвърден, но в меню "Свържете автомобила си" все още стои, че за да мога да използвам услугите, трябва да се свържа с търговеца/дилъра. Питах и там, но ми казаха, че така било... Та не знам къде е истината. Да ходя ли пак да ги тормозя? Да звъня на други представителства ли?
Untitled.png
Untitled.png (216.01 KiB) Преглеждано 2650 пъти
C-HR 2023 2.0L
Изображение

van
Мнения: 107
Регистриран на: 07 Ное 2017 08:51
Местоположение: Варна

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от van » 16 Мар 2020 15:49

За да активирате услугите за свързаност, трябва да се посети дилър. Не знам дали по телефона биха свършили тази работа, може би само ако автомобила е вече потвърден.
Изображение

Аватар
peterhr
Мнения: 635
Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
Местоположение: София
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 31 пъти
Обратна връзка:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от peterhr » 16 Мар 2020 16:57

Някой, който е успял, ще може ли да сподели какво реално може да се прави?
Това само през браузър ли е или има приложение за телефон?
Може ли да се гледа примерно оставащо гориво?
Дали е заключен автомобила?
Дали може да се отключи от приложението?
Примерно спаднала гума?
Или пробег в момента?

Въобще какво точно може да се вижда?

Просто са ми интересни винаги такива дребни екстри и какво реално е направено.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT

van
Мнения: 107
Регистриран на: 07 Ное 2017 08:51
Местоположение: Варна

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от van » 16 Мар 2020 19:00

MyT e мобилно приложение. Има го за IOS и Android.

Service and Maintenance - резервиране на сервизно обслужване, колко км остават до следващото такова (за момента не е налично, но при някои UK колеги работи)
Send to car - нямам навигация, но предполагам че се изпраща марщрут от приложението на навигацията на колата.
Find my car - показва текущо местоположение на колата.
Hybrid Coaching - преглед/доклад за ден/седмица/месец/година на следните данни: колко време си карал, изминато разстояние, средна скорост, % от времето в EV режим, изминато разстояние в EV режим, среден разход. Тези данни могат да се изпращат на имейл от който са налични като PDF и CSV
Warning lights - обяснение за всяка една лампа която светне на таблото какво означава

Данни за автомобила показва изминати км и оставащо гориво (отново налично за някои UK колеги). Предполагам че по новите короли имат по нова версия на софтуера, която праща повече данни, като това за количество гориво.

Примерни екрани:

IMG_4688.jpg
IMG_4688.jpg (178.45 KiB) Преглеждано 2594 пъти
IMG_4689.jpg
IMG_4689.jpg (101.8 KiB) Преглеждано 2594 пъти
IMG_4690.jpg
IMG_4690.jpg (59.95 KiB) Преглеждано 2594 пъти
IMG_4691.jpg
IMG_4691.jpg (88.33 KiB) Преглеждано 2570 пъти
IMG_4692.jpg
IMG_4692.jpg (119.38 KiB) Преглеждано 2570 пъти
Изображение

Стоян Кръстев
Мнения: 82
Регистриран на: 09 Окт 2019 21:29
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 5 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Стоян Кръстев » 16 Мар 2020 21:57

Бихте ли казал,как въвеждате номера от талона.......защото аз пробвах с тире,без тире и не става!И датата не ми приема.......в сервизната книжка автомобила е записан на 11.09.2019г,но не става!Всички дати по книжките са 11.09.2019г.

Аватар
maestro75
Мнения: 239
Регистриран на: 18 Окт 2017 20:12
Местоположение: Stara Zagora

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от maestro75 » 16 Мар 2020 22:01

Send to car - това е точно така. С жената обикляме/хме доста. Правим маршрути в други държави поне по 20 дни. И на мапс-а въвеждам всички спирки, запомням го в профила ми, иизпращам на колата. На другия ден, като запаля,маршрута е в навигацията качен...това е. Има го на моята, Корола Фейслифт 2017г.
Toyota Corolla 1.6 E17 132 guns.gif ps

Аватар
stereo_man
Мнения: 221
Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
Местоположение: София
Автомобил: Corolla E210
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 4 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от stereo_man » 16 Мар 2020 22:57

Стоян Кръстев написа: 16 Мар 2020 21:57 Бихте ли казал,как въвеждате номера от талона.......защото аз пробвах с тире,без тире и не става!И датата не ми приема.......в сервизната книжка автомобила е записан на 11.09.2019г,но не става!Всички дати по книжките са 11.09.2019г.
пробвай само с първите 6 букви и цифри, които са на частта показана на картинката в сайта/приложението
Corolla E12;
Corolla E210

Стоян Кръстев
Мнения: 82
Регистриран на: 09 Окт 2019 21:29
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 5 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Стоян Кръстев » 17 Мар 2020 15:21

Стана.Значи и за другите колеги.....да си знаете!!!Благодаря,Ви!!

Аватар
nicktodorov
Мнения: 363
Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
Местоположение: София
Автомобил: велосипед
Получена  благодарност: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от nicktodorov » 17 Мар 2020 15:31

Супер, колкото повече хора ползваме услугата, по-вероятно е да я развиват и тук.
Аз есента бях може би единствения и ТМ Ауто тотално ме отсвирваха за проблеми - това не се поддържа официално тук и до там.

Сега остава най-после да получат и лиценз за Королите за софтуер.
Не знам забелязали ли сте, как в магазина ако не си логнат и няма филтрация за твоя автомобил, има да кажем 20-ина приложения. А когато съм логнат, за Королата специално са само 3 неща. Едното е ъпдейт на картата, самия стор и някакво Yelp, което дори не работи и не може да се свали...

Стоян Кръстев
Мнения: 82
Регистриран на: 09 Окт 2019 21:29
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 5 пъти

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от Стоян Кръстев » 17 Мар 2020 16:20

Аз вчера бях До Тойота Пловдив,обясних има за какво става въпрос,показвах им Вашите скрийншотове......а те ми казаха,че тва ще се поддържа след ъпдейта Май месец!!!После пак обясних по-бавно,но те си държат на тяхното....Май месец ще може!!!Явно ме разбират за Android Auto!!!!!

Аватар
nicktodorov
Мнения: 363
Регистриран на: 11 Яну 2013 09:35
Местоположение: София
Автомобил: велосипед
Получена  благодарност: 1 път

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Мнение от nicktodorov » 17 Мар 2020 16:54

Стоян Кръстев написа: 17 Мар 2020 16:20 Аз вчера бях До Тойота Пловдив,обясних има за какво става въпрос,показвах им Вашите скрийншотове......а те ми казаха,че тва ще се поддържа след ъпдейта Май месец!!!После пак обясних по-бавно,но те си държат на тяхното....Май месец ще може!!!Явно ме разбират за Android Auto!!!!!
Тотално са неориентирани и не те разбират за какво им говориш.
Този проблем го имат и колегите в УК, което говори много лошо за Тойота като цяло - предлагат услуги, която дилърите им тотално не разбират...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта