Toyota Yaris VS Seat Leon

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Юли 2007 13:26

За Аурис и Леон съм 100% съгласен. На мен Аурис-а ми харесва повече особено ако нещата са за бензинови мотори, според мен си направи тест-драйв и която те грабне - нея.

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 30 Юли 2007 19:42

the_rider написа:...но е вярно и че Тойота е производител №1 в света, а WV груп е поне на 4-5 място...
predpolagam imash predvid kolichestvoto prodadeni koli, koeto ne e zadaljitelno da varvi zaedno s kachestvoto. do skoro GM biaha #1 v sveta(sega sa #2), no sa dosta daleche ot kachestvo.

bianko
Мнения: 5
Регистриран на: 27 Юли 2007 22:11

Мнение от bianko » 31 Юли 2007 17:40

Благодаря на всички, които ме посъветваха коя кола да избера. Беше полезно. Отказах Yarisa (установих, че не ми се кара малка кола и по добре да дам малко повече пари , но да си заслужава), бях се насочил към Corolla, от Toyota ме посъветваха да си взема Auris-1.6, бензин. Много ме грабна дизайна на тази кола, както външно така и вътрешно. Стори ми се неудобна скоростната кутия обаче. Мисля , че ше уморява ръката там където са я сложили. Ще направя един тест-драйв и ще видя как ще е.
Карах Leona, хареса ми, но пък за разлика от Toyota, много семпъл дазайн. Иначе като цяло много добре движи. Не е шумна, твърдо вози, но май за тях е нормално.
Сега продължавам да чета тук и там за да реша.

P.S. Чух че сервиза и частите на Toyota са по скъпи, както и това че дори и в гаранция не признавали всичко. sad.gif

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 31 Юли 2007 19:25

tova che stika e posredata na tablot li te pritesniava.
Изображение
karal sam Matrix, na tiah stika im e na podobno miasto i specialno na men mi haresa, no si e do chovek de. ne zabraviai che kat karash ne e hubavo da si darjish rakata na stika.
Изображение

kolkoto s garanciata na Toyota, specialno v USA sa mnogo dobri v tova otnoshenie. predstava si niamam kak stoiat neshtata v BG obache.

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 01 Авг 2007 09:53

bianko написа:Благодаря на всички, които ме посъветваха коя кола да избера. Беше полезно. Отказах Yarisa (установих, че не ми се кара малка кола и по добре да дам малко повече пари , но да си заслужава), бях се насочил към Corolla, от Toyota ме посъветваха да си взема Auris-1.6, бензин. Много ме грабна дизайна на тази кола, както външно така и вътрешно. Стори ми се неудобна скоростната кутия обаче. Мисля , че ше уморява ръката там където са я сложили. Ще направя един тест-драйв и ще видя как ще е.
Карах Leona, хареса ми, но пък за разлика от Toyota, много семпъл дазайн. Иначе като цяло много добре движи. Не е шумна, твърдо вози, но май за тях е нормално.
Сега продължавам да чета тук и там за да реша.

P.S. Чух че сервиза и частите на Toyota са по скъпи, както и това че дори и в гаранция не признавали всичко. sad.gif
За гаранциите незнам, но частите при вносителите са скъпи навсякъде. Аз карах аурис и според мен лоста е много ергономичен, но....това вече си е "въпрос на вкус"....казало кучето и се облизало под опашката... laugh.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 01 Авг 2007 10:29

Uf, sha zema da se obadq i az, wypreki che temata e absolutno absurdna. Koli w razlichni klasowe, SEAT (ewtiinata alternatiwa na VW) sreshtu nai - nadejdnata kola ot desetiletiq na pazara. Kakto i da e, wajnoto e sobstwenika da znae kakwo iska, wypreki che sym ubeden, che iska da se ubedi, che seat e dobra kola.

Tendenciite srednata konzola sys dupka po sredata i sk. lost iznesen nagore i kym cockpita (tip rali) ne sa nowi, a se e nalojili ot dosta wreme. Sreshtat se kakto w semeini ednoobemni wancheta optimirani za dylyg pyt, taka i wyw wisokiq klas awtomobili. Opredeleno shte se sreshtat i wse po chesto, zashtoto sa edna ot onezi inowacii, koito zaslujawat wnimanie i sa preporychitelno za wgrajdane (pri BMW naprimer).
Ta otnowo po temata - wzemi si Seata.

bianko
Мнения: 5
Регистриран на: 27 Юли 2007 22:11

Мнение от bianko » 01 Авг 2007 14:14

El Camino написа:Uf, sha zema da se obadq i az, wypreki che temata e absolutno absurdna. Koli w razlichni klasowe, SEAT (ewtiinata alternatiwa na VW) sreshtu nai - nadejdnata kola ot desetiletiq na pazara. Kakto i da e, wajnoto e sobstwenika da znae kakwo iska, wypreki che sym ubeden, che iska da se ubedi, che seat e dobra kola.

Tendenciite srednata konzola sys dupka po sredata i sk. lost iznesen nagore i kym cockpita (tip rali) ne sa nowi, a se e nalojili ot dosta wreme. Sreshtat se kakto w semeini ednoobemni wancheta optimirani za dylyg pyt, taka i wyw wisokiq klas awtomobili. Opredeleno shte se sreshtat i wse po chesto, zashtoto sa edna ot onezi inowacii, koito zaslujawat wnimanie i sa preporychitelno za wgrajdane (pri BMW naprimer).
Ta otnowo po temata - wzemi si Seata.
Да, Seata на външен вид ми харесва много повече от Aurisa, но пък Aurisa като вътрешен дизайн е много добър. Проблема е че не това само е най важното. А аз не разбирам от техническата част на колите и затова така се колебая. За парите за който ще взема Aurisa, ще мога да взема дизела на Leon. На Seat обаче гаранцията е само 2 години, на Toyota - 3. Един казва не взимай Seat, вземи Toyota. Други казват точно обратното. В момента колебанието ми е 50 на 50.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 01 Авг 2007 16:35

http://www.auto-motor-und-sport.bg/?act=content&rec=622

Случайно ми попадна днес. Както всички добре знаем - СЕАТ е евтин Фолксваген, в НЕМСКИЯ тест по-горе е признато превъзходството на Аурис над Голф. Според мен със Сеата разликите само биха били още по-големи в полза на Аурис-а. Като че ли "епохата Голф" е в минало време.

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 01 Авг 2007 18:20

jamie написа:...Според мен със Сеата разликите само биха били още по-големи в полза на Аурис-а...
Не забравяй, че Леон е доста по-добре оборудван и по-просторен автомобил от Голф, може би трябва да се сравнява с Голф Плюс. Няма да се учудя ако стандартните глезотийки са повече от тези на Ауриса за същата цена (поне в UK е така), просто цените на новите Тойоти много се вдигнаха последните 3-4 години.
Също и FSI двигателя е много еластичен и е по-лесен за ежедневно каране - максималния въртящ момент настъпва при 3600 об/мин за разлика от Ауриса - 5200.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Авг 2007 19:37

the_rider написа: Вярно, че и качеството на новите тойоти не е като на едновремешните /важи за всички произвадители/, но е вярно и че Тойота е производител №1 в света, а WV груп е поне на 4-5 място...
Ne mi se shte da sporim po toia vapros/za kachestvoto na Toyotite/,no vajnoto e ,che Toyota prodaljava da pravi nai-zdravite koli v sveta,i otnovo vkarva nai-mnogo koli sred parvite v statistikata za zdravina na TUV.,,T.e parvite v TUV sa vse Toyoti,Porsche 911 ,po niakoia Mazda i po niakoi mercedes S-klasa.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 01 Авг 2007 19:48

Scott написа:
jamie написа:...Според мен със Сеата разликите само биха били още по-големи в полза на Аурис-а...
Не забравяй, че Леон е доста по-добре оборудван и по-просторен автомобил от Голф, може би трябва да се сравнява с Голф Плюс. Няма да се учудя ако стандартните глезотийки са повече от тези на Ауриса за същата цена (поне в UK е така), просто цените на новите Тойоти много се вдигнаха последните 3-4 години.
Също и FSI двигателя е много еластичен и е по-лесен за ежедневно каране - максималния въртящ момент настъпва при 3600 об/мин за разлика от Ауриса - 5200.
Dual VVt-i motora na Auris e s klasi nad FSI--koito harchi ot skapia 98H.Dual VVt-i e mnogo elastichen motor,i prevazhojda FSI po vsichki pokazateli.Koi ceni sa se vdignali mnogo.Vij na Golf 5 cenite i togava govori.Toyota Auris e s mnogo dobra cena za chisto nov model.Leon e ispanosglobeno tvardo vozeshto podobie na kola s ujasno evtini plastmasi v interiora.Seat nikoga ne e bil s klasata na Folksvagen,ta kamo li s tazi na Toyota.A seat se chupi podobno na frenska kola,troshivi sa mnogo Seat.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 02 Авг 2007 00:11

Scott написа:
jamie написа:...Според мен със Сеата разликите само биха били още по-големи в полза на Аурис-а...
Не забравяй, че Леон е доста по-добре оборудван и по-просторен автомобил от Голф, може би трябва да се сравнява с Голф Плюс. Няма да се учудя ако стандартните глезотийки са повече от тези на Ауриса за същата цена (поне в UK е така), просто цените на новите Тойоти много се вдигнаха последните 3-4 години.
Също и FSI двигателя е много еластичен и е по-лесен за ежедневно каране - максималния въртящ момент настъпва при 3600 об/мин за разлика от Ауриса - 5200.
FSI ми допада като идеология. Не бих го използвал с некачествени горива обаче (БГ реалност). Странно ми е да гледам на ЛЕОН-а дори като на Голф, че и плюс - може би съм недогледал но за мен е просто по-некачествен Голф + Да Силва опаковка.

the_rider
Мнения: 411
Регистриран на: 18 Окт 2004 13:40
Местоположение: София

Мнение от the_rider » 02 Авг 2007 09:11

LEXUS написа:
the_rider написа: Вярно, че и качеството на новите тойоти не е като на едновремешните /важи за всички произвадители/, но е вярно и че Тойота е производител №1 в света, а WV груп е поне на 4-5 място...
Ne mi se shte da sporim po toia vapros/za kachestvoto na Toyotite/,no vajnoto e ,che Toyota prodaljava da pravi nai-zdravite koli v sveta,i otnovo vkarva nai-mnogo koli sred parvite v statistikata za zdravina na TUV.,,T.e parvite v TUV sa vse Toyoti,Porsche 911 ,po niakoia Mazda i po niakoi mercedes S-klasa.
Няма какво да спорим имам предвид, че по принцип новите модели от всички марки излизат с повече слаби места заради по-късите периоди на разработка на моделите, но Тойота продължава да е №1 и в това съм убеден.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта