Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
След ремонт на 1.8VVTi гори масло
Колата видимо не пуши при подаване на рязка газ, компресията ще я премеря след няколко дена и тогава ще ви информирам.
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
След ремонт на 1.8VVTi гори масло
Допълнителните отвори според някакъв сервизен бюлетин ли са пробити на препоръчано място или ей така, някъде? Да не би там нещо да е объркано?
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
След ремонт на 1.8VVTi гори масло
Допълнителните отвори са пробите на препоръчаното място, преди да ги пробия бях се посъветвал къде точно да са отворите.
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 104 пъти
След ремонт на 1.8VVTi гори масло
Мотора има компресия това е ясно. С този смешен разход на масло компресията е идеална. Мотор който няма компресия харчи 1 литър на 100 километра...масло
. Тук говорим или за лошо обиране на маслото по цилиндрите ,или стичане по клапаните.Аз лично бих пробвал каране в градски условия около 2-3 хиляди километра, ако разхода падне драстично говорим за сегменти, ако не се намали особено вероятно говорим за нещо около клапаните. Когато имаме проблем със сегментите разхода е увеличен при каране с високи обороти.

-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
След ремонт на 1.8VVTi гори масло
Забравих да кажа че колата има газов инжекцион, но няма омаслител на клапаните.
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
След ремонт на 1.8VVTi гори масло
Поне 2 предложения имате в посока цилиндрова глава - проверете какво е свършено точно.
1.Колко е потъването на леглата на изпускателните клапани?
2.Лифтъри поръчваха ли?
3.Как са регулирани хлабините въобще?
1.Колко е потъването на леглата на изпускателните клапани?
2.Лифтъри поръчваха ли?
3.Как са регулирани хлабините въобще?
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
След ремонт на 1.8VVTi гори масло
Колега, не знам какво е лифтър и до колкото знам майстора не е поръчвал. Ако може да ми обясниш какво е лифтър ще ти бъда благодарен.
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
Ето ви мои снимки от друг форум - вашите са абсолютно същите:
► Виж съдържание
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
Има коментар за нови бутала, има за отворите под масления сегмент, има за ключ 0,4 на сегментите, но не пише никъде дали те са нови или стари... Азбучна истина е, че по-новите двигатели имат различно оцветени гумички на клапаните, а в случая ще трябва пак да ги смениш всичките и то с правилните цветове. Но проблемът вероятно няма да е само от тях. При такива ремонти човек трябва да е педантичен както при измерванията, така и при информацията. Нека колегата да систематизира нещата и наистина да премери компресията. Наливането на газ помага при спечени сегменти, а в случая имаме скорошен ремонт, т.е. не е нужно да се налива газ, тя така или иначе ще изтече през сегментите, независимо от състоянието им.
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
Монтажа на сегментите и събирането на мотара е извършен от мен, не ми е за пръв път правил съм го и преди доста. Цилиндровата глава не съм пипал нищо, дадоха ми я уж готова със сменени гумички, шлайфане и регулиране на клапаните, а тези лифтъри не са. Разхода на масло е един и същ както в градски условия така и на извънградски условия. Вече има някаква насока какво да проверя, но нещо тази глава ме съмнява дали е ревизирана качествено.
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
Сегментите са нови, дойдоха заедно с новите буталата.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
Това е полезна информация. А сега измери компресията, но по-добре при друг майстор, че работата мирише на некачествен ремонт... И непременно второто мерене с малко масълце в цилиндрите (един по един с около 20 мл масло)...
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
При износени водачи на клапаните не помагат и нови гумички (както се убеди наскоро колега от форума) 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
Сигурно колегата вече е стресиран и не му се отваря двигателя отново. Само смяната на гумичките е по-изгоден вариант, но ако не е от тях, пак ще трябва да разглобява. Те гумичките са и една пипкава работа, сигурно някъде бръснат и за тях... Аз спирам да коментирам, докато не се види компресията... 

-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 17 Фев 2020 19:43
- Местоположение: Казанлък
- Автомобил: Toyota avensis t22 1.8vvti
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Avensis T22 1.8 VVTi 1ZZ-FE - След основен ремонт гори масло ?
Май ще си я карам така, въобще не ми се отваря мотора. Сега като се освободя ще измеря компресията и тогава ще реша какво да правя, но явно проблема е или в сегментите или в гумичките на клапаните. Сега ще сменя маслото с друга марка да видя какво ще се получи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 10 госта