LED крушки H11 - Auris E15
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лед крушки h11 Auris
Гледам - навсякъде са сложили сертификати и т.н., ама май са изтървали предупрежденията NOT ROAD LEGAL ... 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Лед крушки h11 Auris
Тъкмо си мислех на GIF-чето светлините изглеждат от типа "вадим очи всякакви" после погледнах на сайта на един водещ производител : https://www.osram.com/ecat/LEDriving%20 ... P_4059095/
These products do not have ECE approval. This means they must not be used on public roads in any exterior application. Use on public roads leads to cancellation of operating license and loss of insurance coverage. Several countries do not allow sale and use of these products.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Лед крушки h11 Auris
Аз съм с такъв Philips на късите съм с лупа. Субективно светят като найтбрейкъра +- 10% , халогените светят по-силно. Само да обърна внимание на този тип лампи , леда- по размер и място е във фокуса и имитира халогената крушка. Положителното - не влияе изобщо на радиото , а ако изкара и една година ще е супер. Осрама изкарва един сезон. Точно заради кратия живот на осрам се колебаех между законен ксенон и лед - е леда поне няма да ми изгори и съсипе рефлекторите= много по студен е.
Един въпрос, по измерени лабораторни стойности за светоотдаване, Филипса е 120% , а найтбрейкър лазер е 150% , кое е по добре да ползвам или най добре 55w ксенон.
Съжалявам , но Европа отдавна не ми е критерии за нищо, освен за картели и лицемерие. Особено при колите- подържа се пълен картел . Когато vw платят на европейските потребители обещетения по дизел гейт , ще говорим за крушки. Европа била зелена дрън дрън лицемери.
Последните фабрики за допотопни крушки със жичка останаха в европата, с навлизането на китайските лед крушки за домакинството , стана тегаво, но немогат да направят нищо. Обаче при колите полицията е послушна, бой по канчето и рекет
Ако нормалните фарове са 110W ледовете са около 40-45w , е 60W икономия, умножено по милиони коли -- Зеленооо от всякъде, да спомена и че им дават 12г живот .
Не е грешка, 12 години, а не 100часа
Зеленноооо
Един въпрос, по измерени лабораторни стойности за светоотдаване, Филипса е 120% , а найтбрейкър лазер е 150% , кое е по добре да ползвам или най добре 55w ксенон.
Съжалявам , но Европа отдавна не ми е критерии за нищо, освен за картели и лицемерие. Особено при колите- подържа се пълен картел . Когато vw платят на европейските потребители обещетения по дизел гейт , ще говорим за крушки. Европа била зелена дрън дрън лицемери.
Последните фабрики за допотопни крушки със жичка останаха в европата, с навлизането на китайските лед крушки за домакинството , стана тегаво, но немогат да направят нищо. Обаче при колите полицията е послушна, бой по канчето и рекет
Ако нормалните фарове са 110W ледовете са около 40-45w , е 60W икономия, умножено по милиони коли -- Зеленооо от всякъде, да спомена и че им дават 12г живот .
Не е грешка, 12 години, а не 100часа

Последно промяна от optimo на 18 Фев 2020 22:19, променено общо 1 път.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лед крушки h11 Auris
Никой не ограничава ползването на ЛЕД.... Ограничава се (забранено е) ползването на несертифицирани осветителни тела...
Това, че някой е решил, че така може, щото не е хубаво да се спазват правилата, е негово лично решение....
И наистина (за съжаление) номерът все още минава в БГ, щото все се правим на по-умни и че правилата не важат за нас...
Из Европа на някои места може да си изпатиш доста сурово за такива балкански нововъведения...
Интересно как що годе двумерен обект, каквато е излъчващата повърхност на кристала, може да е еднаква по размер на триизмерен излъчвател, какъвто е спиралата на крушката или балончето на ксенона...леда- по размер и място е във фокуса и имитира халогената крушка.
Това, че някой е решил, че така може, щото не е хубаво да се спазват правилата, е негово лично решение....
И наистина (за съжаление) номерът все още минава в БГ, щото все се правим на по-умни и че правилата не важат за нас...
Из Европа на някои места може да си изпатиш доста сурово за такива балкански нововъведения...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Лед крушки h11 Auris
Какво означава сертифициране.
Това да не е самолет та всяка част да се сертифицира. В България и ес се продават рециклирани и всякакви ментета, но изискват сертификат за производителя на крушка
Що ли??? Дали не е защото древните с жичка се правят в две фабрики в Европа, а лед- в произволен китайски цех.
Имаш ли сертификат за лед крушките вкъщи.
Да не изместваме темата, с какво лед при мен е по лош от найтбрейкър лазер и 55w ксенон
Това да не е самолет та всяка част да се сертифицира. В България и ес се продават рециклирани и всякакви ментета, но изискват сертификат за производителя на крушка

Що ли??? Дали не е защото древните с жичка се правят в две фабрики в Европа, а лед- в произволен китайски цех.
Имаш ли сертификат за лед крушките вкъщи.
Да не изместваме темата, с какво лед при мен е по лош от найтбрейкър лазер и 55w ксенон
Последно промяна от optimo на 18 Фев 2020 22:29, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Лед крушки h11 Auris
Сложих ледове само на габаритите отпред и отзад, отзад определено светят по-силно при натисната спирачка, по-наситено червено. За къси като прочетох, че всичко е експеримент и премислих, че не ми се плаща 5000 евро глоба в Гърция например, където правилата по пътищата се интерпретират на момента и както дойде



- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лед крушки h11 Auris
Разбира се, че се сертифицира за да се одобри влагането на дадена част в автомобила....
На фара ти пише с какъв светоизточник трябва да работи - фарът е сертифициран за конкретния излъчвател...
А ако крушката е била ОСРАМ или ФИЛИПС (т.е. някоя от сериозните фирми), с големи букви е било изписано че не е ROAD LEGAL...
Или че трябва да се използва само за офроуд приложения, защото с нея не може да се гарантира, че няма да заслепяваш и т.н..
На фара ти пише с какъв светоизточник трябва да работи - фарът е сертифициран за конкретния излъчвател...
А ако крушката е била ОСРАМ или ФИЛИПС (т.е. някоя от сериозните фирми), с големи букви е било изписано че не е ROAD LEGAL...
Или че трябва да се използва само за офроуд приложения, защото с нея не може да се гарантира, че няма да заслепяваш и т.н..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Лед крушки h11 Auris
"Road Legal" може да стане с много малки конструктивни изменения от производителя, но няма финансов смисъл за "него" (Всеки еди нпроизводител на автомобили). Пази се, защото китайците ще му превземат пазара.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лед крушки h11 Auris
Ако бяхте производител бихте ли правили опити да нагаждате нещо старо? Или бихте направили нов фар с идеални за дадения излъчвател параметри?
Загледайте се в ЛЕД фаровете на съвременните автомобили - приличат ли ви на вашите 'стандартни' фарове?
И друго - добре е в тази сфера най накрая да разберем - едното може, а другото - не може... И толкова... Какво има да се разсъждава?
Или ви е вредно да карате с излъчвател, подходящ за фаровете ви?
Загледайте се в ЛЕД фаровете на съвременните автомобили - приличат ли ви на вашите 'стандартни' фарове?
И друго - добре е в тази сфера най накрая да разберем - едното може, а другото - не може... И толкова... Какво има да се разсъждава?
Или ви е вредно да карате с излъчвател, подходящ за фаровете ви?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Лед крушки h11 Auris
Леда е по нова икономична и зелена технология. Отдавна се разбра , че целта не е само повече лумени, а е важен и фокуса. Това не е проблем , почти всички производители преминаха на тази технология.
Дори Лед Н4 има по-добър фокус, по-добра граница и по -малко заслепяват от халогенна крушка, а на фар с лупа няма никаква разлика. Технологията се развива, сега се търси добър фокус, защото повишава ефективността и намалява разхода.
Лед е по добрата и зелена технология. Но ЕС е въвела сертификат- иска се халогенна крушка, ако проблема беше заслепяване, защо не сложиха граница на лумените. Найбрейкър - 390л, Филипс лед 410, найбрейкър лазер - 435- ама той е законен. Защо?? Забележи Филипса е 25w - достатъчно лумени, студени и 12г живот
Сериозно ЕС е една корумпирана лицемерна структура, подчинена на картели. В немско се намират най-големите манифактури произвеждащи халогенни крушки. Нямат бъдеще, бизнеса им се подържа от ЕС чиновници.
Лед технологията е страшно конкурентна , в момента няколко фирми- американски и китайски се конкурират, кой ще изкара по добра технология, а това води и до конкуренция и при производителите на крушки. Политиката е довела до там , че ЕС не може да бъде конкурентна, лежането на монопола води до изоставане, знам ли чакат Брюксел да им дари няколко милиона да да направят нови фабрики - криворазбрана ЕС конкурентоспособност
Slowtraveler, в Брюксел казват че хомосексуалноста е по добра и хубаво на деца да им сменяват пола. Какво за да съм добър европеец , като ме спре полицай заради леда, какво да направя да си сваля гащите и да се надупя.
ПП. Някой чул ли е , страна от ЕС , да е предявила искане за обезщетение от VW заради дизелгейт. Ето как се оправят американците 480 000
Дори Лед Н4 има по-добър фокус, по-добра граница и по -малко заслепяват от халогенна крушка, а на фар с лупа няма никаква разлика. Технологията се развива, сега се търси добър фокус, защото повишава ефективността и намалява разхода.
Лед е по добрата и зелена технология. Но ЕС е въвела сертификат- иска се халогенна крушка, ако проблема беше заслепяване, защо не сложиха граница на лумените. Найбрейкър - 390л, Филипс лед 410, найбрейкър лазер - 435- ама той е законен. Защо?? Забележи Филипса е 25w - достатъчно лумени, студени и 12г живот
Сериозно ЕС е една корумпирана лицемерна структура, подчинена на картели. В немско се намират най-големите манифактури произвеждащи халогенни крушки. Нямат бъдеще, бизнеса им се подържа от ЕС чиновници.
Лед технологията е страшно конкурентна , в момента няколко фирми- американски и китайски се конкурират, кой ще изкара по добра технология, а това води и до конкуренция и при производителите на крушки. Политиката е довела до там , че ЕС не може да бъде конкурентна, лежането на монопола води до изоставане, знам ли чакат Брюксел да им дари няколко милиона да да направят нови фабрики - криворазбрана ЕС конкурентоспособност

Slowtraveler, в Брюксел казват че хомосексуалноста е по добра и хубаво на деца да им сменяват пола. Какво за да съм добър европеец , като ме спре полицай заради леда, какво да направя да си сваля гащите и да се надупя.
ПП. Някой чул ли е , страна от ЕС , да е предявила искане за обезщетение от VW заради дизелгейт. Ето как се оправят американците 480 000
Да точно това се случва, като зад тях имат армия еврогейски чиновници.slowtraveler написа: ↑18 Фев 2020 23:06 Ако бяхте производител бихте ли правили опити да нагаждате нещо старо? Или бихте направили нов фар с идеални за дадения излъчвател параметри?
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лед крушки h11 Auris
Колега, явно не си си направил труда да прочетеш малко по-дълбоко начина на сертификация, и затова говориш меко казано глупости...
Съвета ми е да прочетеш нормите и изискванията и на какви изисквания трябва да отговаря фара за да бъде сертифициран...
Ще се убедиш, че точно в сертификационните норми са вписани изискванията в коя зона на осветяване какви са максималните стойности на осветяване за да не заслепява фара и още много други интересни неща.
И това се сертифицира за конкретен излъчвател. Затова и 55Вт ксенони не са легални, защото отблясъците в тези зони може да са допустими при 'стандартизиран източник', но да излязат извън нормите при доста по-силен или пък различен светоизточник...
'Ама тя баба каза, че не заслепява'... Как го установи? Че никой не ти е примигвал? Да, това е сериозен технически аргумент.
От доста десетилетия работя в техническата сфера, където в някои случаи се сертифицира дори и конкретната партида крушки и акумулатор (а не типово одобрени).. И се сертифицира с присъствие на представител на сертификационната организация по време на цялото производство, и по време на крайните изпитания. Та ми е напълно ясно кое как се сертифицира, и най-вече ЗАЩО....
Защото съм се нагледал на 'нововъведения'...
Докарвал 'нормална' 60Вт крушка Е27, като с транспорта излезе луда цена по около 20$ парчето, само дето е противовибрационна, точно сертифицирана на 60Вт с определените лумени, и осигурена против саморазвиване...
Да, и там случая бе много далеч от ЕС...
За другите неща и тромавата процедура в Брюксел съм напълно съгласен...
Но не бъркай необходимите технически изисквания с 'побългаряването'...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Лед крушки h11 Auris
Докато тука се разправяте какво е легално и какво не VAG-овете вече светят , или кеснонно , или LED-ово. Бай Иван не му пука какво мислите тука, щом А3ката му свети по-добре
Аз също наблъсках доста ледове основно на габарити заради тъпия ни закон ,че трябва да светим през деня. Оказа се че тези ледове понеже са сложени на мястото на T10 габаритите , на 2 от колите ми гледат нагоре и вероятно са доста дразнещи, но такъв е живота некой ш**а п****и, некой кара колело ;)

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Лед крушки h11 Auris
И тойотите отдавна светят с LED. Като искаш LED да беше купил съответния модел.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лед крушки h11 Auris
Точно това имах предвид и добре че го оценяваш


Аз си реших проблема по доста по-прост начин - на сегашната нямам DRL и си карам на къси....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта