Браво.
Хитро решение.Така се елиминират временно проблеми от износване и неплътност в горивна система,помпа смукателен клапан и тяло горивен филтър.На какви километри пробег е двигателя.
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Мар 2019 09:11
- Местоположение: Перник
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 2.2 D4D
- Получена благодарност: 2 пъти
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Колега, имх до събота същият проблем. Мислех че е SCV клапан, че дюзи са заминали, дори като теб поръчах един възвратен клапан + горивен филтър. Реших да сменя само филтъра без да слагам клапана. Вече 3 дни не мога да си позная колата. Пали от раз. Клапана ще си го пазя в шкафа. Не вярвах, че филтър на 30к километра е толкова зле. Явно БГ горивата са тотал. От както съм купил колата, все скъпата нафта + Бардал съм слагал. Зареждал съм няколко пъти от Лукойл и последните 8 месеца от Шел.
Извода за момента, лично за мен е:
Шел ги забравям.
Горивен филтър ще си сменям с маслото.
Тойта дизелите са адски чуствителни на гориво.
Повече дизел , не бих си купил.
Извода за момента, лично за мен е:
Шел ги забравям.
Горивен филтър ще си сменям с маслото.
Тойта дизелите са адски чуствителни на гориво.
Повече дизел , не бих си купил.
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Колега, няма как след като държавните регулатори са чувствителни към налаганите от самите тях екологичните норми към автомобилните производители и самите автомобили да не са чувствителни към горивото.
Качеството на горивата е разисквано многократно. А за горивния филтър 20к макс.
Качеството на горивата е разисквано многократно. А за горивния филтър 20к макс.
- WoLF
- Мнения: 3445
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 688 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
Трудно пали под 3 градуса Toyota Auris 2008 D4D
Да, горивен на две масла или на всяко щом искаш. Шел дизел изобщо не го обичаше Маздето...



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта