
Сега механиците псуват,чистят филтри,забиват се филтри...сепаратори...а Usa са известни с качеството на горивата..уж?
Моят има изгорял соленоид. Звънях на доста сервизи в София, никой не ми предложи поправка - всички "затапка"...
Странно, в чичо Гугъл зададох филтър "ЕГР почистване София" и изскочиха няколко фирми.
Моят ЕГР не е запушен, а му е изгорял соленоида. Не четете внимателно колега.
Съветите от подобни сервизи са си чисто и просто взимане на пари за нищо. Практически с изгорелия соленоид ЕГР- с си е затапен по default, освен ако не е блокирал отворен в някаква степен. Но това би се установило от чернилките от ауспуха, прекъсването, намалената мощност, светещи лампи по таблото и грешка.
Истината е, че не разбирам за да тръгна по автоморгите сама. Според мен ЕГР е блокирал отворен в някаква степен, защото чернилки няма, но има моменти в което при подаване на газ не се случва нищо, автомобила е с намалена мощност, свети check enginе-а и грешката е за изгорял соленоид на ЕГР-а - P0403.todorakis написа: ↑12 Фев 2020 08:39Съветите от подобни сервизи са си чисто и просто взимане на пари за нищо. Практически с изгорелия соленоид ЕГР- с си е затапен по default, освен ако не е блокирал отворен в някаква степен. Но това би се установило от чернилките от ауспуха, прекъсването, намалената мощност, светещи лампи по таблото и грешка.
Не вярвам по моргите да няма ЕГР- и.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта