Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Осемшест, правиш сметка колко струва автомобилът ти сега, колко време и километри смяташ да го притежаваш, колко би струвал тогава и колко по-малко пари за гориво би дал с ГИ. Риск няма, само пари. Ако те устройва сметката слагаш, ако не - караш така. Ако автомобилът ти е работен, то той трябва да си изкара парите всякак. Ако обикаляш с него за удоволствие, то кеф цена няма.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 28 Яну 2020 17:30
- Местоположение: Varna
- Автомобил: Toyota Yaris Verso
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Ремонт на гарнитури, глава, клапани, сигменти...
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 28 Яну 2020 17:30
- Местоположение: Varna
- Автомобил: Toyota Yaris Verso
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Автомобилът на 70% ще е работен и останалите 30% за лично ползване. Идеята е да се ползва не повече от 5 години. Но все пак дори и работен да е някак си ми се струват твърде малко 20 000км за долна граница за гараниция при поставяне на газово. Т.е. ако аз след 20 000к, ще я вкарвам, за да ѝ обслужвам двигател ми се струва твърде нерентабилно на фона, че сега я взех и вече е в сервиз с доста кофти проблеми и чак се чудя дали не сгреших, че от Opel минах на Toyota?!Toshiro написа: ↑06 Фев 2020 09:24 Осемшест, правиш сметка колко струва автомобилът ти сега, колко време и километри смяташ да го притежаваш, колко би струвал тогава и колко по-малко пари за гориво би дал с ГИ. Риск няма, само пари. Ако те устройва сметката слагаш, ако не - караш така. Ако автомобилът ти е работен, то той трябва да си изкара парите всякак. Ако обикаляш с него за удоволствие, то кеф цена няма.

-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Глава и клапани - да, ама гарнитура и сегменти нямат общо с газта.
Аз преебах щатски мотор за 5000км на газ, а пред очите ми една Мазда си замина за 15 000, едно Мурано за малко по-малко, а една Инсигния 2.8т е на път след 30 000. Ама има хора, карат здраво на газ. Един приятел има Ауди 1.8т, към 300 коня, що v8ци карат по над 200 000 км вече, много след клиничната им смърт в Германия, без сериозни драми. Ако си късметлия и ти я монтират читаво и не си взискателен, ще ти даде дължимото.
Аз преебах щатски мотор за 5000км на газ, а пред очите ми една Мазда си замина за 15 000, едно Мурано за малко по-малко, а една Инсигния 2.8т е на път след 30 000. Ама има хора, карат здраво на газ. Един приятел има Ауди 1.8т, към 300 коня, що v8ци карат по над 200 000 км вече, много след клиничната им смърт в Германия, без сериозни драми. Ако си късметлия и ти я монтират читаво и не си взискателен, ще ти даде дължимото.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 28 Яну 2020 17:30
- Местоположение: Varna
- Автомобил: Toyota Yaris Verso
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
По принцип обичам високите скорости, но си пазя колите. Рядко се изстървам да карам с над 120-130км/ч, защото знам, че и в джоба бута яко, ако те хванат. Та идеята ми е колата да се кара предимно градско, затова и искам да я мина на газ, но ме изненада (уплаши) коментара на колегата. Иначе газовото имам намерение да е ново и да се консултирам предварително в сервиз, в който доста хора са останали доволни. Все пак не искам да стоя и да гледам как колата ми гори, спестявайки си 500-600лв за газово.Toshiro написа: ↑07 Фев 2020 20:17 Глава и клапани - да, ама гарнитура и сегменти нямат общо с газта.
Аз преебах щатски мотор за 5000км на газ, а пред очите ми една Мазда си замина за 15 000, едно Мурано за малко по-малко, а една Инсигния 2.8т е на път след 30 000. Ама има хора, карат здраво на газ. Един приятел има Ауди 1.8т, към 300 коня, що v8ци карат по над 200 000 км вече, много след клиничната им смърт в Германия, без сериозни драми. Ако си късметлия и ти я монтират читаво и не си взискателен, ще ти даде дължимото.
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 106 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
При градско каране, натоварването върху двг е значително по-малко отколкото при магистрално каране например.Заради променливия режим на натоварване имаме постоянно обогатяване на сместа, което действа охлаждащо дори и на газ. Колите на газ страдат основно при каране с висока скорост. Там стойностите на EGT са най-високи заради сравнително бедните смеси при поддържане на скорост, но в същия момент оборотите са доста високи и резултата е много висока температура върху изпускателните клапани. При градско каране този проблем почти не съществува, затова и газта почти не прави проблеми на коли, които се карат градско, за справка всички таксита на газ 

-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
А къде е казано, че при високи обороти и натоварване на мотора, когато е на газ имаме бедни горивни смеси и високо термично натоварване на изпускателните клапани?
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Никъде, но е стратегия при работа на бензин, например при валвматика.
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Това сте го виждали с очите си или някъде сте го чели? Ако двигателя работи при високо натоварване, бензиновия контролер е в режим open loop. И вие твърдите, че тогава той поддържа обеднена гориво-въздушна смес?
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Да, чел съм го. Не мисля обаче, че натоварването е високо при поддържане на скорост извън града.
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Посочете къде сте чели, че двигателя Valvematic в режим на бензиновия контролер open loop работи с обединени горивни смеси.
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Такова нещо не съм прочел. А според вас със 140 на темпомат в опен лууп режим ли е?!
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 04 Яну 2010 16:18
- Местоположение: Ямбол Тойота Корола 1.6 VVT 2009г
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Зависи от много фактори. Дали си на равен път или по нагорнище, колко е натоварен автомобила, от скоростната кутия, мощността на двигателя. Най-лесно става с диагностика. Даже с ELM 327 става и с някоя от програмите на андроид за смартфон. Отива се на live data и един от параметрите е в какъв режим работи бензиновия контролер.
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Защо смесвате два непряко свързани фактора?
Къде сте чели, че температурата на изходящите газове е ниска при високи обороти и натоварване



Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта