Смяна ангренаж Tercel 2A
Смяна ангренаж Tercel 2A
Здравейте, от скоро се сдобих (не без помощта на форума) със старичък, но в сравнително добро състояние Терсел. Според колегата -вече бивш собственик, е необходимо да се смени ангренажния ремък. Тъй като колата се експлоатира в дълбоката провинция май ще трябва аз да се заема с изпълнението и молбата ми е за някакво ръководство, инструкция, схема и т.н. за смяна на ангренажния ремък. Мотора е 2А.
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
sigurno shemite ot 4ac moje da pomognat, sigurno e identichno ama ne znam za kvo sa ti
razhlabvash obtegachite, svaliash remaka, naglasiash na 0 i na gorna murva tochka na 1vi cilindar, naglasiash vala po belezite gore i da sochi na 1-vi cilindar (distributora gledash) i si gotov
razhlabvash obtegachite, svaliash remaka, naglasiash na 0 i na gorna murva tochka na 1vi cilindar, naglasiash vala po belezite gore i da sochi na 1-vi cilindar (distributora gledash) i si gotov

4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
Обикновено на читавите ремъци,в/у опаковката има достатъчно ясен чертеж за това как трябва да са белезите и колко се натягат обтегачите.В общи линии не е особено сложно ако поне малко разбираш .За всеки случай след смяната завърти два оборота на коляновия вал(на ръка с ключ) да се увериш че не си объркал нещо и не удряш клапан и пали!
Успех!
Успех!

Вярвам ти,просто нищо не коства да се направи проверка.Особено ако не си сигурен какво правиш.А това че няма двигател на Тойота дето да удря клапан го чувам сега и много ме радва .Дано си правALTEZZA написа: mnogo me samniava da mojesh da udarish klapan na tozi dvigatel. Toyota pochti niama dvigateli det da sa s remak i da udriat klapani.

- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Поразтърси се, информация по нет-а колкото искаш!
http://autorepair.about.com/library/faqs/bl239e.htm

http://autorepair.about.com/library/faqs/bl239e.htm
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Приятел, вече ти беше казано, че информацията примерно за 4А, ще ти е полезна. Специално за смяна на ангренажен ремък няма да има никаква разлика. Процедурата не е сложна, разгледай ремъчните ролки на коляновия и на разпределителния вал и сам ще откриеш белезите, както и съответстващите им на корпуса зад тях. На кола със задно предаване, процедурата е доста по-лесна, всичко ти е отпред и е достъпно, ако имаш някакви притеснения, дай си 20 лева (или колкото си поиска
) на близък и кадърен майстор, гледай го какво прави и вече ще си знаеш. Успех!

Виж кво пич, аре не ми давай акъл къде и за какво да дам 20 кинта. Видях че си много в час, ама явно идея си нямаш за каква кола става дума. Надявах се че ще разбереш, когато любезно ти казах, че информацията ти не ми е от полза, очевидно неможеш, така че ако ти е по-ясно: НЕ МИ ОСИРАЙ ТЕМАТА АКО ОБИЧАШ
Сега разбрахме ли се?
Сега разбрахме ли се?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта