Avensis T27 2.0 D4D пали след 10-30 секунди на контакт
Avensis T27 2.0 D4D пали след 10-30 секунди на контакт
Здравейте,
Наскоро се сдобих с първата си дизелова кола и забелязах, особено сега зимата, че за да запали трябва да съм оставил ключа на контакт в интервал от около 10 до 30 секунди. В противен случай стартера изобщо не иска да върти дори. Това нещо специфично за дизелите ли е или има някакъв проблем?
Наскоро се сдобих с първата си дизелова кола и забелязах, особено сега зимата, че за да запали трябва да съм оставил ключа на контакт в интервал от около 10 до 30 секунди. В противен случай стартера изобщо не иска да върти дори. Това нещо специфично за дизелите ли е или има някакъв проблем?
Avensis T27 2.0 D4D пали след 10-30 секунди на контакт
Здравейте колега,
Дизеловите двигатели са оборудвани с подгревни свещи, чиято роля е да подпомогнат първоначалното запалване на дизеловото гориво при студен старт. Изглеждат така: При подаване на контакт и определена околна температура, по- ниска от максимално зададената в компютъра, има реле, което ги включва. На таблото свети няколко секунди тази лапма: След изгасването й може да пристъпите към завъртане на стартера.Описаното от вас съм го срещал при други коли- докато трае подгряването стартерът не реагира. Също така, колкото е по- студено, толкова е по- дълго това подгряване, но 30 секунди е прекалено много.
Честно казано на моя Авенсис не съм пробвал, дали е така, но съм си свикнал да гледам лампичката и да запаля, едва след като угасне.
Дано съм Ви бил полезен.
Дизеловите двигатели са оборудвани с подгревни свещи, чиято роля е да подпомогнат първоначалното запалване на дизеловото гориво при студен старт. Изглеждат така: При подаване на контакт и определена околна температура, по- ниска от максимално зададената в компютъра, има реле, което ги включва. На таблото свети няколко секунди тази лапма: След изгасването й може да пристъпите към завъртане на стартера.Описаното от вас съм го срещал при други коли- докато трае подгряването стартерът не реагира. Също така, колкото е по- студено, толкова е по- дълго това подгряване, но 30 секунди е прекалено много.
Честно казано на моя Авенсис не съм пробвал, дали е така, но съм си свикнал да гледам лампичката и да запаля, едва след като угасне.
Дано съм Ви бил полезен.
Avensis T27 2.0 D4D пали след 10-30 секунди на контакт
Благодаря, колега за подробната информация. Интересното е, че вчера ми го направи и при загрята кола. Карах 45км оставях я пред блока за около 10 минути и после не искаше да запали, докато не я оставих на контакт пак така към 15-20 секунди. Възможно ли е някои от подгревните свещи да са си отишли и затова да е необходимо толкова време да оставям на контакт
Avensis T27 2.0 D4D пали след 10-30 секунди на контакт
Изглежда проблемът Ви не е свързан с подгрева. След 45км каране и 10 мин престой едва ли въобще ще се включи. Няма да е лошо да се направи диагностика с Техстрийм.
Avensis T27 2.0 D4D пали след 10-30 секунди на контакт
Къде точно се намира релето за подгревните свещи?
Avensis T27 2.0 D4D пали след 10-30 секунди на контакт
ТОЙОТА Авенсис 2001 D4D трудно пали и топла и студена. Подгрева работи. Свещите са нови. Моля за съвет!
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Avensis T27 2.0 D4D пали след 10-30 секунди на контакт
Помпа, горивен филтър, дюзи, стартер.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: e 10, Google [Bot] и 9 госта