Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
В Стрелча фирма Еверт лак възстановява рефлектори. Моите ги правиха там. Разглобих си сам фаровете и изпратих само рефлекторите. Резултатът е много добър.
Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
Благодаря Фриидъм, но нямам времето и място да извърша манипулацията, макар че мисля и в тази посока.

Тъй като, колата ми е нужна, мисля и варианта за замяна на фаровете с нови, но не зная кой е удачен модел от алтернативните такива.
В този ред на мисли, да попитам, с какво ги залепи?
Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
Благодаря! Ще ги посетя и ще пиша.Freedom написа: Използвах старото лепило и допълнително обиколих със силикон. Виж дали тук няма да ти помогнат - поне ти е близо.
Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
В Асеновград фаровете ги направиха за 3 работни дни. Вчера ги поставих и осветяват.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Здравейте. Проблема ми не е точно по темата но може да се каже , че е за дневни светлини.
Ползвам Авенсис Т25 с ксенони. Въпросните ксенони се ползват и за дневни светлини в следствие на което явно „крушките“ са изстощени и рефлекторите предполагам са в плачевно състояние. Крушки поръчах и до понеделник ще пристигнат но съм в главоблъсканица за рефлекторите. Единия вариянт е да ги пращам за метализация , другия е да купя само рефлектор но не намирам , трети вариянт е направо да сменя модула но не намирам подходящ с D4S куплунг.
Ще се радвам ако споделите опит за да реша проблема оптимално.
Поздрави.
Ползвам Авенсис Т25 с ксенони. Въпросните ксенони се ползват и за дневни светлини в следствие на което явно „крушките“ са изстощени и рефлекторите предполагам са в плачевно състояние. Крушки поръчах и до понеделник ще пристигнат но съм в главоблъсканица за рефлекторите. Единия вариянт е да ги пращам за метализация , другия е да купя само рефлектор но не намирам , трети вариянт е направо да сменя модула но не намирам подходящ с D4S куплунг.
Ще се радвам ако споделите опит за да реша проблема оптимално.
Поздрави.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Изпращай рефелекторите за възстановяване на покритието. Измити лещи, нови крушки 4100-4300К и регулиране. Разликата после е огромна.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
По принцип и на мен ми изглежда най–правилно но се мъча да избягам от вариянта рециклиране. Цената за рециклиране във фирма която има някаква проследима история е 110 евро за чифт плюс транспорта. Цените на разни биксенонови модули гравитират около 150 евра но предложенията които намирам са с 3 инчови лещи и видимо доста по обемни което ще доведе до контакт с маската и от там автоматичното регулиране на ъгъла отива в канала. За да стане ще падне голямо модване. Фаровете са преди фейса и са с 2,5 инчови лещи. Търся вариянт моно ксенон с D4S който да е кит за модела със съответните планки и втулки защото държачите не са в една равнина. За фейслифтовите фарове има доста голям избор. Явно са 3 инчови.
Основния проблем с изпращането за рециклиране е , че транспорта е 2–3 работни дни в едната посока плюс 4 работни дни за рециклирането. Което ще рече 2 седмици ако няма усложнения. В момента съм доста зависим от автомобила и по скоро бих купил друга кола от колкото да съм 2 седмици без.
В момента ще бучна новите Osram-Xenarc-Night-Breaker-Laser-D4S и се надявам до края на месеца да си получа служебния микробус макар и да искам да напускам. На всичкото отгоре до края на месеца трябва да мина и преглед.
Основния проблем с изпращането за рециклиране е , че транспорта е 2–3 работни дни в едната посока плюс 4 работни дни за рециклирането. Което ще рече 2 седмици ако няма усложнения. В момента съм доста зависим от автомобила и по скоро бих купил друга кола от колкото да съм 2 седмици без.
В момента ще бучна новите Osram-Xenarc-Night-Breaker-Laser-D4S и се надявам до края на месеца да си получа служебния микробус макар и да искам да напускам. На всичкото отгоре до края на месеца трябва да мина и преглед.
- Bat Jorko
- Мнения: 90
- Регистриран на: 29 Апр 2012 14:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 1.8, 2005
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Колега, ако си правил това упражнение моля кажи къде и за колко пари. Цената която ми обявиха от фирма за този вид услуга беше колкото за комплект чисто нови качествени афтърмаркет фарове.Двигателист написа: ↑11 Яну 2020 15:42 Изпращай рефелекторите за възстановяване на покритието. Измити лещи, нови крушки 4100-4300К и регулиране. Разликата после е огромна.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Аз и мои приятели сме изпращали рефлектори за нанасяне на покритие в гр.Стрелча. С куриер. Изпраща се само рефлектор. Може да са малко бавни, но качеството е високо. Правили са ми както пластмасов, така и метален рефлектор. Фирмата е Еверт-Лак. За съжаление не мога да намеря мобилен номер, явно е в някой стар телефон. Цени не помня, беше преди 3-4 години.Bat Jorko написа: ↑11 Яну 2020 21:03Колега, ако си правил това упражнение моля кажи къде и за колко пари. Цената която ми обявиха от фирма за този вид услуга беше колкото за комплект чисто нови качествени афтърмаркет фарове.Двигателист написа: ↑11 Яну 2020 15:42 Изпращай рефелекторите за възстановяване на покритието. Измити лещи, нови крушки 4100-4300К и регулиране. Разликата после е огромна.
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Дневни светлини за Toyota - DRL модули,схеми,LED светлини...
Илия, колкото и да е добра крушката, без хубав рефлектор и чиста леща е изгубена кауза. Щом нямаш време, не можеш ли да купиш някакви алтернативни нови фарове и да караш известно време с тях? Качеството е по-ниско от оригинални, но поне ще са нови. Визирам DEPO, или TYC, или нещо от този род.Iliyа Damyanov написа: ↑11 Яну 2020 19:08 По принцип и на мен ми изглежда най–правилно но се мъча да избягам от вариянта рециклиране. Цената за рециклиране във фирма която има някаква проследима история е 110 евро за чифт плюс транспорта. Цените на разни биксенонови модули гравитират около 150 евра но предложенията които намирам са с 3 инчови лещи и видимо доста по обемни което ще доведе до контакт с маската и от там автоматичното регулиране на ъгъла отива в канала. За да стане ще падне голямо модване. Фаровете са преди фейса и са с 2,5 инчови лещи. Търся вариянт моно ксенон с D4S който да е кит за модела със съответните планки и втулки защото държачите не са в една равнина. За фейслифтовите фарове има доста голям избор. Явно са 3 инчови.
Основния проблем с изпращането за рециклиране е , че транспорта е 2–3 работни дни в едната посока плюс 4 работни дни за рециклирането. Което ще рече 2 седмици ако няма усложнения. В момента съм доста зависим от автомобила и по скоро бих купил друга кола от колкото да съм 2 седмици без.
В момента ще бучна новите Osram-Xenarc-Night-Breaker-Laser-D4S и се надявам до края на месеца да си получа служебния микробус макар и да искам да напускам. На всичкото отгоре до края на месеца трябва да мина и преглед.
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
Благодаря за преместването.
Наясно съм , че само с нова крушка няма да получа желания резултат но се надявам да има видим ефект. Един от проблемите е че по принцип тия ксенонови модули не са удачни а ниското качество на рефлекторите не го обсъждам. Затова ми се щеше направо да сменя модулите и да се радвам на WOW ефект но явно това няма да се случи поради разни съображения.
За сега оставам на вариянта рециклиране и леко модифициране на щората. Нормално щорите са изрязани в полукръг като по този начин отрязват лъча за да не заслепява отсрещните водачи. В нашия случай щората е изрязана като цепка като потози начин възпрепятстват осветяването непосредствено пред колата. Това е доста неприятно особено когато вали дъжд. Идеята е била тази затъмнена зона да се осветява от фаровете за мъгла . Така че ще играе дремела . Отделно самата щора е чена ламаринка а гледам на разни производители щорите са доста лъскави и имат допълнителен отражаващ ефект. Замислям се поне едно алуминиево фолио да сложа за плацебо ефект.
Ще си отпусна още една седмица за умуване и събиране на информация.
Наясно съм , че само с нова крушка няма да получа желания резултат но се надявам да има видим ефект. Един от проблемите е че по принцип тия ксенонови модули не са удачни а ниското качество на рефлекторите не го обсъждам. Затова ми се щеше направо да сменя модулите и да се радвам на WOW ефект но явно това няма да се случи поради разни съображения.
За сега оставам на вариянта рециклиране и леко модифициране на щората. Нормално щорите са изрязани в полукръг като по този начин отрязват лъча за да не заслепява отсрещните водачи. В нашия случай щората е изрязана като цепка като потози начин възпрепятстват осветяването непосредствено пред колата. Това е доста неприятно особено когато вали дъжд. Идеята е била тази затъмнена зона да се осветява от фаровете за мъгла . Така че ще играе дремела . Отделно самата щора е чена ламаринка а гледам на разни производители щорите са доста лъскави и имат допълнителен отражаващ ефект. Замислям се поне едно алуминиево фолио да сложа за плацебо ефект.
Ще си отпусна още една седмица за умуване и събиране на информация.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
И съм уверен, че ще допуснеш грешка.... За какъв полукръг на щорите говориш?! Щорите са прави...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 554
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
Лека стъпка има на щората и свети малко по-високо към банкета.slowtraveler написа: ↑12 Яну 2020 13:24И съм уверен, че ще допуснеш грешка.... За какъв полукръг на щорите говориш?! Щорите са прави...
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 /2003-2008/ - фарове и интериорно осветление
Повечето щори прикриват долната част на рефлектора а горния полукръг е изчяло отворен. Например HELLA 3R е такъв и го слагат на фейслифтовите Т25 и в сравнение с нови оригинални осветява в пъти по-добре.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта