Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
С най-голямо уважение към Тойота форума, бих дал алтернативно предложение от съседна Корея, а именно Хюндай Кона. Имат турбо бензин с директно впръскване, също така и хибриди, чисти електрички, истинско 4х4 и истински автоматик. Изглежда много добре както отвън, така и отвътре, качеството е на най-високо ниво и цените са сходни.
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
KrisChu, благодаря за мнението. Аз ще се кача от кола с доста високо ниво на оборудване, пак японка, и се страхувам да не се разочаровам. Виждам фейслифта е малко по накичен в ниското ниво и се надявам да е добре. Може би екстрата, която най много ще ми липсва е безключовото палене, но все ще го преживея
Относно кутията, не съм привърженик на автоматик, дори и в задръстване. Разхода си е съвсем приличен. Надявам се и да не е много шумна, че попаднах на много мнения, че е така.

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
И аз бях така преди да покарам съвременен автоматик... Като се покара автоматик, и после не ти се връща на 'ръчка'

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Коната е по-малка от C-HR. Базовото ниво е с 6000лв по-евтино, но липсват: автоматичен двузонов климатик, камера за заден ход, лед къси и дълги (автоматични) светлини. Мултимедията на коната в базово ниво е с 5" монохромен дисплей срещу 8" цветен сензорен дисплей и Android Auto/Apple car play при Тойота. ОТ друга страна 3 цилиндровият мотор с обем 1.0L и изцедените до максимум 120к.с не предвещават дълъг живот срещу четирцилиндровият 1.2L двигател на Тойота. Ускорение от 0 до 100км/ч при Кона е 12сек, а при C-HR 10.9сек. Максимална скорост 181км/ч от Кона и 190км/ч за C-HR.Shishkovi написа: ↑10 Яну 2020 08:28 С най-голямо уважение към Тойота форума, бих дал алтернативно предложение от съседна Корея, а именно Хюндай Кона. Имат турбо бензин с директно впръскване, също така и хибриди, чисти електрички, истинско 4х4 и истински автоматик. Изглежда много добре както отвън, така и отвътре, качеството е на най-високо ниво и цените са сходни.
Ръчната спирачка е в ретро изпълнение (с голяма ръчка) при Кона.
И на последно място гаранция 5 години от Хюндай срещу 6 от Тойота.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- urb
- Мнения: 563
- Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
- Местоположение: Стара Загора
- Получена благодарност: 2 пъти
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Зависи коя Кона гледаш. Погледни с 1.6Т и ще видиш че бие C-HR по всички дисциплини + 4х4. Иначе за парите на Кона, може да се вземе Спортидж, както направих и аз. Първо гледах C-HR, след това Кона и накрая като се качих в Спортиджа и всичко свърши бързо.
А иначе Кона е с автоматична ръчна, когато е с DSG кутия. Отделно има и Андроид Ауто и 7 инча дисплей. И всичко останало. Гледал си най-ниския пакет а следващия не е много скъп. Плюс това винаги можа да не намери и отстъпка от цената, но не и в IndCommerce, а другаде. На лично бих казал как.
А иначе Кона е с автоматична ръчна, когато е с DSG кутия. Отделно има и Андроид Ауто и 7 инча дисплей. И всичко останало. Гледал си най-ниския пакет а следващия не е много скъп. Плюс това винаги можа да не намери и отстъпка от цената, но не и в IndCommerce, а другаде. На лично бих казал как.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
От 2та модела най-базовите гледам понеже питаха за базов C-HR и Шишков предложи Кона като алтернативен вариант.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Да, ако е DSG ;)slowtraveler написа: ↑10 Яну 2020 09:07 И аз бях така преди да покарам съвременен автоматик... Като се покара автоматик, и после не ти се връща на 'ръчка'![]()
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Разбира се, че Спортидж е по-добре от Кона, той е аналог на Тусон, който пък има брутално изчистен и як екстериор! При Тойота обаче трябва да отидем при Рав 4, ако искаме да сме съразмерни ! 

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
И от кога двойния съединител бил истински автомат?
Истински автомат е онзи, за който slowtraveler споменава, а не това менте на автомат.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Ами не точно


Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Е хайде сега

Всичко е въпрос на лично мнение и впечатления.
тук вече сме на едно мнение

- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Не съм съгласен. При околонулеви скорости са ултра бързи. По бързи и от бившия ти ЗФ.
Да кажем карам с 2-3 км/ч, натискам педала малко и колата реагира 1:1 с нулево забавяне. Не се усеща никакъв дъмпинг от хидротрансформатор, който да лигави работата.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Доказателства?Факти? г-н инженер? Или пак си драскаш глупости?
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
Имам предвид друго - при хибрида пускаш спирачката, и колата може да тръгне, ама може и да не тръгне ако има малко баирче... Докато онова имаше много голяма тяга при празен ход (усилена и от хидротрансформатора) и знаеш, че пуснеш ли спирачката - колата тръгва да пълзи дори и на по-голям баир.. Това бе изключително удобно при маневриране.... За другото - така си е..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 02 Дек 2019 10:42
- Местоположение: Казанък
- Автомобил: Toyota Yaris 1,4 D4D MMT
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Лични терзания на bigchicken относно C-HR :)
BOz написа: ↑10 Яну 2020 13:07И от кога двойния съединител бил истински автомат?
Истински автомат е онзи, за който slowtraveler споменава, а не това менте на автоКолеги, изобщо не съм имал впредвид какъв вид е автоматичната кутия! Идеята ми беше , че не е роботизирана или безстепенна(CVT/ Multitronic). Разбирам, ако бях написал Класически Автомат, да ме критикуваш !За някои колеги под истински автоматик може да разбират Опелов 3-степенен или 4-скоростен Aisin, който лично много ми липсва от Маздата! За съжаление при новите коли, плащаш торба с пари за модерни технологии и 10" таблети, вместо класически уреди ! Демек много неща не са истински, но трябва да свикнем или да се примирим !
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], mukot и 6 госта