Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 116HP - Обороти при студен старт и консуматори - нормално повишаване/покачване ?
Re: Toyota Avensis D4D 2.0 116 Проблем с оборотите
Да Ви кажа моята Тойота е Корола версо, но и аз имам подобен проблем - има парно, когато си иска. Колата е загряла и май когато е на надолнище и спускам - ту има , ту няма парно и ту духа топло, ту студено. Може би е запушен радиатора и му трябват обороти, но и при по-високи пак си е студено и в един момент пак е топло. Може би трябва да продухам или да обезвъздушя, или проблем с някакъв датчик за температура в купето или клапа, някой да ме насочи от къде да тръгна?
Toyota Avensis D4D 2.0 116 Проблем с оборотите
Днес понеже беше малко по студено и аз усетих точно същият проблем с парното ,ту го има -ту го няма ,а с колата съм изминал около 10 км.Това ли нормален работен процес на парното ,много откачено ми се вижда.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 116HP - Обороти при студен старт и консуматори - нормално повишаване/покачване ?
Естествено,че това не е" нормален процес на парното".Прочети цялата тема(само 2 страници са) и ще намериш не само отговор на въпроса си, а и решение.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22 Авг 2015 19:56
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.6 2008
Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 116HP - Обороти при студен старт и консуматори - нормално повишаване/покачване ?
Здравейте, четох тази и още 2-3 теми. При мен парното започна да духа студено. Погледнах антифриза, който беше свършил и имаше съвсем малко на дъното където започва маркуча. Толкова малко, че под наклон едвам определих цвета на антифриза. Долях и когато колата е загряла все още духа студено. На свободен ход задържам 3000 оборота и след около 1 минута започва да затопля. Пускам педала и за секунди започва да духа отново ледения въздух. Карах само около 5км. Това достатъчно ли е да се обезвъздуши системата или нещо допълнително трябва да направя?
Колата е Версо 1.6 бензин 2008.
Поздрави
Колата е Версо 1.6 бензин 2008.
Поздрави
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 116HP - Обороти при студен старт и консуматори - нормално повишаване/покачване ?
От предишен опит - вдигаш муцуната или дупето на някой бордюр, така че казанчето да е най-високата точка от системата. Пускаш парното на максимално топло и предпоследната степен.
Охлабваш капачката, колкото да не уплътнява хубаво и бръмчиш на място, докато отвори и двата кръга и/или си пусне перката.
От време на време за малко я "припомпваш" до към 3000 оборота и малко нагоре, но след като стрелката е излязла от студената зона / първото деление. Като ти спадне нивото под минимума - гасиш и доливаш. И после пак докато парното направи жега в купето.
Гасиш и стягаш капачката.
Ако не помогне - адресираш си проблема с позапушеният радиатор на купето и/или сменяш термостат. Май термостата не беше цифра и не пречи да го смениш бадева.
Охлабваш капачката, колкото да не уплътнява хубаво и бръмчиш на място, докато отвори и двата кръга и/или си пусне перката.
От време на време за малко я "припомпваш" до към 3000 оборота и малко нагоре, но след като стрелката е излязла от студената зона / първото деление. Като ти спадне нивото под минимума - гасиш и доливаш. И после пак докато парното направи жега в купето.
Гасиш и стягаш капачката.
Ако не помогне - адресираш си проблема с позапушеният радиатор на купето и/или сменяш термостат. Май термостата не беше цифра и не пречи да го смениш бадева.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 22 Авг 2015 19:56
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1.6 2008
Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 116HP - Обороти при студен старт и консуматори - нормално повишаване/покачване ?
Мерси. Вече имам парно. Явно е трябвало да се обезвъздуши системата след като долях антифриз.
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Avensis T25 2.0 1CD-FTV D4D 116HP - Обороти при студен старт и консуматори - нормално повишаване/покачване ?
Сега остава да разбереш къде е отишло липсващото количество антифриз. Възможни причини - много.
Например:
- Майстора в любимият сервиз. Пипал е по системата, разлял е и забравил да долее.
- Кофти капачка на радиатора. Мазни петна и/или следи подобни на варовик около нея. Може и заради нея да ти изхвърля през отливника в разширителният съд.
- Охлабен маркуч от годините в някой от краищата му. Познава се по отлаганията подобни на варовик в охлабеният край. Сменя се маркуча или се изрязва хлабавият край ако може.
- Износено уплътнение на термостата. Навлиза въздух и парното работи с променлив успех. Там според зависи може и да има видими следи от течове или само да издухва изпарен антифриз. Заради въздуха може да ти изхвърля антифриз през отливника, около термостата да е чисто.
- Отворена пора или спукан маркуч. На загрял мотор виж за мазни петна по маркучите. Може и да не го видиш. Астрата ми беше отворила пора преди години в големият кръг, и губеше по малко, само като загрее напълно мотора - като отвори големият кръг и вдигне пределно налягане в маркуча. Смених всичките и така и не разбрах кой и къде е насран.
- Пукнат радиатор - там ще му личи вероятно съвсем видимо.
- Пукнат радиатор на купето. Прозорците се омазняват на пипане и се потят отвътре неспасяемо, независимо какви усилия полагаш да ги подсушиш. Сменяш веднага, че с пътниците се тровите, дишайки антифризни пари.
- Издухана гарнитура на двигателя. Има тема за това тук. Заглавието беше за изхвърляне на антифриз през отливника в казанчето.
- Нещо друго за което не се сещам. И ако може да напишеш за другите след теб как си си решил проблема. Липсата на такова голямо количество антифриз си има причина. Обикновено е сериозна, ако не е чиста немърливост и не е проверявано нивото отдавна.
Например:
- Майстора в любимият сервиз. Пипал е по системата, разлял е и забравил да долее.
- Кофти капачка на радиатора. Мазни петна и/или следи подобни на варовик около нея. Може и заради нея да ти изхвърля през отливника в разширителният съд.
- Охлабен маркуч от годините в някой от краищата му. Познава се по отлаганията подобни на варовик в охлабеният край. Сменя се маркуча или се изрязва хлабавият край ако може.
- Износено уплътнение на термостата. Навлиза въздух и парното работи с променлив успех. Там според зависи може и да има видими следи от течове или само да издухва изпарен антифриз. Заради въздуха може да ти изхвърля антифриз през отливника, около термостата да е чисто.
- Отворена пора или спукан маркуч. На загрял мотор виж за мазни петна по маркучите. Може и да не го видиш. Астрата ми беше отворила пора преди години в големият кръг, и губеше по малко, само като загрее напълно мотора - като отвори големият кръг и вдигне пределно налягане в маркуча. Смених всичките и така и не разбрах кой и къде е насран.
- Пукнат радиатор - там ще му личи вероятно съвсем видимо.
- Пукнат радиатор на купето. Прозорците се омазняват на пипане и се потят отвътре неспасяемо, независимо какви усилия полагаш да ги подсушиш. Сменяш веднага, че с пътниците се тровите, дишайки антифризни пари.
- Издухана гарнитура на двигателя. Има тема за това тук. Заглавието беше за изхвърляне на антифриз през отливника в казанчето.
- Нещо друго за което не се сещам. И ако може да напишеш за другите след теб как си си решил проблема. Липсата на такова голямо количество антифриз си има причина. Обикновено е сериозна, ако не е чиста немърливост и не е проверявано нивото отдавна.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта