Разлика в налягането на дюзите
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 19 Яну 2019 17:27
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: Corolla AR10 '07 2.2 D4D
Разлика в налягането на дюзите
Здравейте колеги,
Имам Corolla Verso 2007г (AR10) 2.2 136кс D4D дизел.
От седмица насам не пали от първия път и след ходене в сервиз се оказа, че има разлика в налягането на дюзите.
Каква би могла да бъде причината? Уж добавка слагам към дизела, всяка седмица се кара и извънградско, че да не забрави какво е това.
Преди месец минах превантивно прочистване на двигателя с Bardahl. Цялото гориво се заменя с него и почиства, но явно не работи толкова добре. Щадя си я ама ... :/
Дали ще ми се наложи смяна на дюзи или проблемът може да е другаде и не ми се налага толкова голям разход?
Благодаря Ви предварително!
Извинявам се ако темата вече съществува! Не я открих или някоя подобна
Поздрави,
Любо
Имам Corolla Verso 2007г (AR10) 2.2 136кс D4D дизел.
От седмица насам не пали от първия път и след ходене в сервиз се оказа, че има разлика в налягането на дюзите.
Каква би могла да бъде причината? Уж добавка слагам към дизела, всяка седмица се кара и извънградско, че да не забрави какво е това.
Преди месец минах превантивно прочистване на двигателя с Bardahl. Цялото гориво се заменя с него и почиства, но явно не работи толкова добре. Щадя си я ама ... :/
Дали ще ми се наложи смяна на дюзи или проблемът може да е другаде и не ми се налага толкова голям разход?
Благодаря Ви предварително!
Извинявам се ако темата вече съществува! Не я открих или някоя подобна
Поздрави,
Любо
- Прикачени файлове
-
- viber_image_2020-01-01_14-24-23.jpg (126.76 KiB) Преглеждано 3975 пъти
-
- viber_image_2020-01-01_14-24-37.jpg (142.1 KiB) Преглеждано 3975 пъти
Последно промяна от LubchoGL на 01 Яну 2020 16:15, променено общо 1 път.
Разлика в налягането на дюзите
Здравей колега,
Дюзите не са идеални, но и не са чак толкова зле, че проблемното палене да е от тях. Как са свещите? Другия главен заподозрян е SCV.
Виж също и тук:
viewtopic.php?t=27083
Дюзите не са идеални, но и не са чак толкова зле, че проблемното палене да е от тях. Как са свещите? Другия главен заподозрян е SCV.
Виж също и тук:
viewtopic.php?t=27083
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Разлика в налягането на дюзите
Това с паленето звучи като свещи.
Никоя добавка не може магически да оправи вредата от нормалното амортизиране на двигателя.
Ако не си почистил резервоара преди да налееш бардал е много ввроятно отлагания по дъното му да са се разкиснали и достигнали до дюзите, а от там и тези корекци. Горивния филтър смени ли след добавката?
Колата на колко км е? Внос от чужбина или нова от БГ?
Никоя добавка не може магически да оправи вредата от нормалното амортизиране на двигателя.
Ако не си почистил резервоара преди да налееш бардал е много ввроятно отлагания по дъното му да са се разкиснали и достигнали до дюзите, а от там и тези корекци. Горивния филтър смени ли след добавката?
Колата на колко км е? Внос от чужбина или нова от БГ?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 19 Яну 2019 17:27
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: Corolla AR10 '07 2.2 D4D
Разлика в налягането на дюзите
Свещите са проверени и работят перфектно според сервиза на Тойота. Пробвах и с нови, но без разлика.
Горивният филтър е подменен заедно с маслото преди 2-3 месеца. Колата е вече на 181 хиляди километра. Взех я от първи собственик от Германия. За 3 години това ѝ е първият проблем.
Иначе почистването се случи като техен резервоар се свърза с двигателя на колата. Нямаше източване и почистване.
Горивният филтър е подменен заедно с маслото преди 2-3 месеца. Колата е вече на 181 хиляди километра. Взех я от първи собственик от Германия. За 3 години това ѝ е първият проблем.
Иначе почистването се случи като техен резервоар се свърза с двигателя на колата. Нямаше източване и почистване.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Разлика в налягането на дюзите
180х км с такива стойности на дюзите особено с немски горива не се връзва. Имах авенсис 2008г 2.0 d4d 126к.с. купуван от БГ и през 2017г на 184х.км го продадох със стойности на дюзите 0.5 до 0.7
Преди палене опитай да напомпаш бутона на горивния филтър и кажи дали пак продължава да не пали от първия път.
Преди палене опитай да напомпаш бутона на горивния филтър и кажи дали пак продължава да не пали от първия път.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 19 Яну 2019 17:27
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: Corolla AR10 '07 2.2 D4D
Разлика в налягането на дюзите
Няма резултат с напомпване на бутона, колега.
Мисля тия дни да я дам за пълна диагностика на стенд да видим какво ще стане. Поне после ще има за какво още да мисля преди началото на летния сезон и дългите пътувания.
Реално какви може да се причинителите на тази ралика в налягането на дюзите?
Мисля тия дни да я дам за пълна диагностика на стенд да видим какво ще стане. Поне после ще има за какво още да мисля преди началото на летния сезон и дългите пътувания.
Реално какви може да се причинителите на тази ралика в налягането на дюзите?
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Разлика в налягането на дюзите
То не е разлика в налягането а обем горивна смес (кубични милиметри) на такт. Когато една дюза е запушена и не може да достави необходимото гориво, друга дюза компенсира чрез подаване на повече гориво. За това има - и + стойности. Но може и да не е запушена, а да е износена и от там се получава недобро уплътняване и пускане на повече гориво от необходимото - тогава компенсиращата дюза подава по-малко. Сега коя точно е проблемната и коя компенсиращата няма как да се установи чрез диагностика. Вероятно на стенд за дюзи могат да ти кажат, но нямам представа къде и кой се занимава с това.
Между другото ми се обади приятел със същия проблем на DCAT мотор, само дето не съм авто монтьор и нямам представа от двигатели, а просто съм имал дизелова тойота (безпроблемна) и от интерес си купих диагностика навремето. Слетобед ще отида да видя какво можем да измъдрим и ако открием нещо ще пиша.
Между другото ми се обади приятел със същия проблем на DCAT мотор, само дето не съм авто монтьор и нямам представа от двигатели, а просто съм имал дизелова тойота (безпроблемна) и от интерес си купих диагностика навремето. Слетобед ще отида да видя какво можем да измъдрим и ако открием нещо ще пиша.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Разлика в налягането на дюзите
Приятел с Рав има дюза -2.7 и пали без проблем. Лично аз бих почнал със замерване на свещите и сваляне и чистене на SCV. Но ако те сърби портфейла започни с най- скъпото- рециклиране или нови дюзи.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Разлика в налягането на дюзите
Пропуснал съм това. Остава SCV, но като знам, какви са словоохотливи в сервизите на Тойота и как диагностика ме пита веднъж " Вие това нещо откъде го знаете?", едва ли са споделили някакви подробности.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Разлика в налягането на дюзите
SCV не би трябвало да прави проблем при палене. Освен ако е много зле, но това би се усетило при ускоряване.
На моя човек излезе грешка P1604 - Startability malfunction. Горивен филтър не е сменян отдавна та ще пробва дали е от него.
На моя човек излезе грешка P1604 - Startability malfunction. Горивен филтър не е сменян отдавна та ще пробва дали е от него.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Разлика в налягането на дюзите
Рядко се случва тойотите да не палят от калпави дюзи. Scv клапан пали и гасне. Слаб акумулатор или проблемен стартер - пали трудно и с голямо замисляне, но след първоначалното запалване не изгасва.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03 Яну 2020 14:09
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla Verso 2.2 2008
Разлика в налягането на дюзите
Здравейте,
Днес посетиха сервиз ТМ София Изток и направих диагностика на двигателя на Corolla Verso 2.2 D4d 2008г.както и смяна на масло и филтри (маслен, горивен, въздушен и на купето)
Резултата според сервиза е следният.
-За смяна SCV клапан - 650 лв без труд
-за смяна и четирите дюзи (около 750 лв за брой без труд)
-за смяна акумулатор - 300лв не запомни марката
Общо с работата ми поискаха около 4000лв.
Което ме стресна доста за състоянието на колата.
Направих диагностика поради проблем с палене то на колата при студено време.
Пали от 2-3 опит или ако подгрея 2-3 пъти свещите веднага
Резултатите от диагностиката са следните
1ва дюза - 4.1
2 ра дюза +2.8
3та дюза +2.1
4та дюза - 1.1
Ще съм благодарен някой по вещ ако може да даде съвети, къде да подменя клапана и какви са опциите за дюзи те.
Благодаря предварително
Днес посетиха сервиз ТМ София Изток и направих диагностика на двигателя на Corolla Verso 2.2 D4d 2008г.както и смяна на масло и филтри (маслен, горивен, въздушен и на купето)
Резултата според сервиза е следният.
-За смяна SCV клапан - 650 лв без труд
-за смяна и четирите дюзи (около 750 лв за брой без труд)
-за смяна акумулатор - 300лв не запомни марката
Общо с работата ми поискаха около 4000лв.
Което ме стресна доста за състоянието на колата.
Направих диагностика поради проблем с палене то на колата при студено време.
Пали от 2-3 опит или ако подгрея 2-3 пъти свещите веднага
Резултатите от диагностиката са следните
1ва дюза - 4.1
2 ра дюза +2.8
3та дюза +2.1
4та дюза - 1.1
Ще съм благодарен някой по вещ ако може да даде съвети, къде да подменя клапана и какви са опциите за дюзи те.
Благодаря предварително
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 03 Яну 2020 14:09
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla Verso 2.2 2008
Разлика в налягането на дюзите
Здравейте отново,
Благодаря на колегата за обратната връзка на ЛС но съм нов във форума и нямам право да отговарям и пиша директно. Ще съм благодарен ако Механника изпрати на ЛС някакви координати за връзка.
Може ли да препоръчате сервиз за обслужване на стартера.
Благодаря предварително.
Благодаря на колегата за обратната връзка на ЛС но съм нов във форума и нямам право да отговарям и пиша директно. Ще съм благодарен ако Механника изпрати на ЛС някакви координати за връзка.
Може ли да препоръчате сервиз за обслужване на стартера.
Благодаря предварително.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 19 Яну 2019 17:27
- Местоположение: Добрич
- Автомобил: Corolla AR10 '07 2.2 D4D
Разлика в налягането на дюзите
Не прави никакви проблеми при ускорение.
Реално това, което се случва е следното: Тръгва да пали и тъкмо да захапе, без никакво забавяне, все едно е лято, и спира. Спирането е придружено с неприятен стържещ звук от секунда.
Уви, нямам как да проверя какви грешки ми дава.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта